Sundáš ventilové víko (možná bude muset motor z rámu nebo ho aspoň trochu posunout dolu) a Pro začátek je dobré si nastavit motor do polohy kde se nastavují ventily.tzn povolíš ty zátky na levé straně motoru, pod jednou zátkou je šroub, pomocí kterého si budeš otáčet motorem a v tom malém otvoru musíš při otáčení motorem najít písmenko T. a rysky na rozvodovém kole na vačce musí být rovnoběžně s hranou válce a vačka musí směřovat těmi výstupky směrem dolu.
Takže pro vyndání vačky musíš sundat ventilové víko, kde pak hned uvidíš samotnou vačku, bude potřeba sundat řetěz, takže vyndat napínák řetězu aby se ti povolil a mohl jsi ho lehce sundat z ozubeného kola. pak jen jednoduše sundáš vačku, nic na tom není.
No a to nastavení rozvodů je vlastně stejný princip jako jsem psal na začátku. koukni i na youtube.com tam je pár videií co a jak se dělá
Naposledy editováno 17.04.2015 20:10:31
dal som dole aj reťaz ale ona proste nejde dole vôbec nechápem prečo... s jednej stranu ju po vytiahnem ale s tej kde si reťaz ani trosku a to reťaz už bola dole a ešte tam je aj dekompresor za každú tvoju radu ti ďakujem keby si chcel môžem poslať aj iné foto
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nazor Honda XR 500 | dendo | 15 | 15.8.2015 v 15:12 BladeRider |