Alespoň mi to tak přijde, že dřív to bylo s prodeji motorek čistší. Když někdo odzávodil svou motorku, tak ji dal na inzerci s označením okruhovka a přizpůsobil tomu i cenu. Prostě taková kolegialita, která se našla všude, od cyklistiky až po krasobrusaře :D A dnes když si rozkliknu inzerci např na R1. Je tam několik motorek ve stáří kolem 8let, kilometrově na tachometru 2 až 8tisíc! Což se může stát, jsou i tací...Ale dále, závodní stupačky, ukaztele kvaltu, výfuky komplet od svodů a na kapotě ani škrábeneček a to vše korunovaný přímo zlodějskou cenou. A všem motorka stála určitě celých osm let v obýváku....Nutno podotknout, že se to týká převážně moravy! Jeden tam měl dokonce ještě i racingový 16.5" kola (na okruhu nejetá) :D Co si o tom myslíte vy? Já hápu, že tenhle sport je drahej, ale takovéhle sviňárny? Kdo tyhle lidi vychovával?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová móda, pokroucená morálka prodávajících
gorkin píše: kecy že motorka z okruhu je vylítaná mrdka mě už začínají srát
co je na tom vylítanýho ??? pokud není motor v upravě SSP tak tem motor je na tom +- stejně jako na silnici
servisujou se častěji a dostává se jim daleko kvalitnějších oleju a komponentů pro okruhovky daleko častěji než tkz. silnička
Šetřílci jsou všude a mezi okruhovkama je uplně stejný procento zanedbanejch mrdek jako mezi motorkama v běžným provozu. Akorát má okruhovka míň namotáno a pokud to není uplnej antracit a majitel z ní svlíknul "za novoty" kapoty a teď je zas nasadil, tak to vypadá jak leštěnka a může to bejt dost matoucí. (Ale českej zákazník bude spokojenej, málo najeto a kapoty v lesku)