globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nepálící 639
20.3.2015 v 22:42
Zdravíčko lidi. Měl bych dotaz na někoho kdo se vyzná víc než já :) . Dnes jsem si přivezl třindu s tím že předchozí majitel rozladil předstih a neuměl ho seštelovat zpět. Předstih jsem seřídil podle příručky,sesadil,na vteřinu-dvě jsem to našlápl(nádrž jsem měl sundanou kvůli šupleře ve válci) a pohoda jazz.Pak jsem vše zakrytoval,nasadil nádrž,nalil benzín(1:40,olej červený stihl),moto chytlo na podruhé a běželo asi 3 minuty.Pak zdechlo a nešlo natočit... vlastně doteď. Vyměnil jsem svíce(neházely jiskru,černý a zablitý směsí) za fichtlovské co jsem měl zrovna poruce.. jiskra na jednom válci pravidelná,na druhém nepravidelná. Zkusil jsem zaměnit cívky a závada se přesunula na druhý válec.Tu cívku oddělalo moje nastavení přesdtihu? je to možné nebo ne? Co si o tom myslíte? děkuji

nepálící 639

20.3.2015 v 22:46 | Nahoru | #1
To rozhodne ne, tam neni co oddelat. Spis bych hledal chybu v karburaci. Podle toho co pises, jsi mel silenou smes.

nepálící 639

20.3.2015 v 23:02 | Nahoru | #2
jawa vlazna chyta blbe. studena ano, tepla ano ale vlazna je problem. Nebyl to tvuj pripad? Stalo se me ze jsem si neodemkl rizeni, chcipl jsem odemkl riditka s tim ze hned nastartuji a uz nic.

nepálící 639

20.3.2015 v 23:27 | Nahoru | #3
častá závada mastné spodní kladívko mezi kontakty

nepálící 639

21.3.2015 v 12:44 | Nahoru | #4
mohla být cívka již načatá, tak majitel hledal závadu v předstihu.

nepálící 639

21.3.2015 v 14:48 | Nahoru | #5
já se divim, že má někdo na ty kladívka pořád náladu

nepálící 639

21.3.2015 v 22:49 | Nahoru | #6
Tak lidi, je po záhadě. Předstih cajk, cívky a kondiky taky. Svíčky pánové... střídáním a kombinacema moznejma i nemoznejma jsme na to přišli mimo válec palily jak o závod, po zasroubovani už ne. Jednalo se o brisk n 15c tuším. Ty staré z fichtla vyjete byly pal a nějakej němec. Soused přinesl origo nerozbalene 30ti leté PAL, škoda že jen na zkoušku... oba válce hned chytly a bylo. Teď pro mě nastává dilema pyrotechnikovo jaký pořídit. NGK? DENSO? PAL? Champion? Co jsem řekl že rozhodně ne je brisk-už na fichtlu samej problém, teď se to jen potvrdilo. Zas ale pravda je, že neexistuje špatná svíčka (až na zmetek), existuje pouze špatně použitá svíčka. Dík za komenty a rady

nepálící 639

22.3.2015 v 09:26 | Nahoru | #7
Na NGK se vyser, u dvoutaktů jsou s nima jen potíže, rády se ulejvaj, a je jedno, o jak starý nebo nový 2T jde. PAL asi nekoupíš, Brisk je dost dobrej, toho bych se nebál. Jestli chceš utrácet, tak Bosch aenbo super jsou Denso. S ostatními nemám zkušenosti.

nepálící 639

22.3.2015 v 12:36 | Nahoru | #8
S Briskama jsem měl taky problémy, nepravidelný chod, špatný starty a do 100 km jen jeden válec. Zkusil jsem Championy a už třetí rok bez problémů cca 10t km. Vždy někde na akci vyfasuju Brisky a tak je zkusím, výsledek je stejný, vzápětí tam vracím Championy.

1 reakcí na tento příspěvek nepálící 639

22.3.2015 v 16:05 | Nahoru | #9
Mohu poprosit o označení těch Championů co tam máš falco43r? dostal jsem na tu značku typ od pár lidí. Bosch prej není záruka kvality a PAL už pouze na aukru/moto burza Chotusice,ale ta je až 6.6. :/ dík ;)

(reakce na) nepálící 639

22.3.2015 v 20:05 | Nahoru | #10
TondaVokurka> Champion L82yc

nepálící 639

22.3.2015 v 22:19 | Nahoru | #11
díky moc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist