Naposledy editováno 11.03.2015 20:23:32
2 reakcí na tento příspěvek Klíčky v zapalování
PajaSkopek píše: Moto jsem přívezl 30. ledna a hned jsem dal moto do chodby a baterku jsem nabil na maximum a nechal venku... někdy před 14ti dněma jsem baterku znova dobyl a dal jsem jí do motorky s klíčkama v zapalovaní na off... a včera jsem vytáhl motorku ven a nenastartovala, jen jedno vrkla ... tak jsem dal baterku na hodinu na baterku a dal jí zpět do motorky abych mohl odjet a cestou se tak nějak dobijela a jízda byla celkem v poho... asi jen jednou nebo dvakrát jsem musel roztláčet... včera co jsem přijel cca v 6 večer jsem dal baterku na nabiječku a nabijela od tich 6 večer do 11 dopoledne.... myslim si, že ted už bude ok, ale nevím to jistě...
uvidis, mozna se srovna az budes jezdit. zadne baterve at v aute nebo na motocre neprospívá kdyz neni nabita do maxima.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčky v zapalování
Stejně je to s těma baterkama podivný. Já měl dřív baterku klasickou, nalívací, míval jsem ji v motorce přes zimu,i když v garáži mrzlo a vydržela 7,5 roku.
Když jsem pak šel koupit novou k baterkářům, a řekl jsem že jsem ji měl 7,5 roku, tak mě chválili, jak jsem se o ni předpisově staral. Prý není výjimka, že motobaterka vydrží i jen dvě sezony (to jsem se teda divil)
Teď mám v korejcovi baterku evidentně původní z roku 2008 a drží nádherně...
Přece ta kvalita nemůže být tak kolísavá, když baterkář tvrdí, že baterka vydrží i jen dvě až tři sezony... divné... Ví někdo něco víc?
Naposledy editováno 11.03.2015 23:33:09