globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500E chudá zmes paliva
5.3.2015 v 17:53
Zdravím, tak sem konečne po zime naštartoval mašinu, dalo mi to trošku práce ju nakopnút ale podarilo sa
O co mi ide, pred tým než chytla sem sa podíval na svíčky a byli totálne bíle jak stena, domnívam sa že zmes je chudobná , spotreba byla velmi dobrá a výkon vpohode motor šlapal najvíc od 6 tisic otáček dovtedy byl trošku hluchý, chcem sa opýtat co by ste mi odporučili , uvítam každú pripomienku a radu, múj plán je buď zdvihnut ihlu o jeden zárez na hore ( pokád to bude zarezi mnet ) alebo jemne povolit trisku karburatora ? Diki za odpoveďe












1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 18:07 | Nahoru | #1
a mám taký pocit že ta označená triska na obrazku bude volnobežná..

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 19:08 | Nahoru | #2
Ano to je volnoběžná ta ti nepomůže :)
Pokud bylo před zazimováním vše v poho tak se mi nezdá že by byla sama od sebe chudá. Pro sychr zkoukni hladinu ta má vliv na celé spektrum otevření karbecu, jehla pouze při větším plynu.

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 19:13 | Nahoru | #3
Jinak trysky mají být utažené a štelování směsi se provádí bud změnou polohy jehly a nebo jiná tryska která má větší průměr díry přeci ne? ..

Zkusil bych zvednout jehlu.

Naposledy editováno 05.03.2015 19:13:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 19:16 | Nahoru | #4
Redflamengo> Tohle podle mě není tryska, ale vzdušník. Tím se ale dá štelovat směs volnoběhu, když povolíš, tak ji ochudíš a když utáhneš, tak obohatíš.

(reakce na) Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 19:47 | Nahoru | #5
patt_01> a ne nahodu naopak ? ked ju povolim to znamena vicej paliva menej vzduchu= bohata zmes a ked ju pritahnem tak palivo priškrtím čiže menej paliva vic vzduchu chdudobna zmes či ? lenže otazka je či ta ihla bude mnet zárezi aby sem to zbytečne nerozebíral, a hladina je dufam vporadku, len ty svíčky byli hodne dosť bíle , nevím ale podla mna by mneli mnet taku tehlovú farbu aspon u dobreho 2-taktu to tak bilo

(reakce na) Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 19:53 | Nahoru | #6
Ceres> ta hladina sa dá zkontrolovat z venku bez rozebrana karbecú ?

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 20:41 | Nahoru | #7
Jen pro další štourali, karbec BST33 a jeho seřízení je skvěle popsáno zde http://suzuki-dr-bi...z.cz/mikuniBST33.php

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 20:48 | Nahoru | #8
Jinak vzdušník to neni, už z nákresu nahoře je vidět že skrz něj jde směs s benzínem.

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 21:12 | Nahoru | #9
ja bych skusil tu jehlu dat o zarez dole aby byla celkovo ihla výšej, a tym padem pusti vicej paliva a rovnako vzduchu , tryskama točit nebudu nerád by sem to rozšteloval , a váš nazor je jaký nato ? motorka minulu sezonu pusluchala naparadu spotreba do 4 l na 100 a vykon celkem dobrý akorat extremne bile elektrody na svičke ....

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 22:19 | Nahoru | #10
Tak zaprvé, tryskama točit nejde, buďto je dotáhneš na jejich pozici, nebo vyšroubuješ.
Dle nákresu je jasné že je:
Obr 1.
5 vzdušník
4 hlavní tryska
Obr 2.
3 volnoběžná tryska
5 šroub bohatosti

Změř hladinu - bez rozdělání napojíš hadičku na plovákovou komoru
Přidej na bohatosti
Popřípadě zkontroluj a uprav pozici jehly

PS: pokud to loni nedělalo a nikdo se nerýpal v karburátoru tak podle mě ti to přisává falešný vzduch

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

5.3.2015 v 22:57 | Nahoru | #11
ano máš pravdu kukal sem na jini karburator a tam to vypadalo jak tryska bohatosti zmesi ale byla to len volnobežná... moja chyba, ja sem minulu sezonu nemnel zapotreby sa divat na svíčky, až ked sem to chcel tehoto roka nakupnut tak sa temu nechcelo tak sem ešte pred štartem skontroloval svíčky a byli bíle ešte z minulej sezony skusím tu hladinu tima hadičkama velmi dobrý nápad a zdvihnem tu ihlu o 1 zarez a uvidime co to spravy plus chcem si zosynchronizovat karburatore pomocú hadičkovej metody



Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

6.3.2015 v 10:53 | Nahoru | #12
Co tam máš za trisky? GSka jsou v základu dost brutálně ochuzené, i pokud nemáš laďák tak se větší triska hodí, pokud ho máš tak je naprostá nutnost. Šroub bohatosti ovlivňuje volnoběžné otáčky, postup je takový že si nejdřív zkontroluj hladinu, udělej synchro karburátorů a pak volnoběžné otáčky - volnoběžná bohatost dle Kobrového návodu zde na foru. To ovlivní volnoběh a zavírání plynu, čili typicky pokud je chudá že např. při stahování otáček střílí do výfuku. Triskou řešíš kdy je karburátor otevřen, čili když taháš za plyn. Jehlou pak přechody mezi. Ten karburátor je dost jednoduchý a pokud se ti zdá, že není seřízen dobře, dej to někomu kdo má praxi, dá se nastavit i s patřičným citem bez velké výbavy.

Každopádně bych začal tak, že vyčistím svíčky omrknu hladinu a synchronizaci, chvilku s tím jezdi a sleduj pak co to bude dělat.

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

7.3.2015 v 17:51 | Nahoru | #13
vyfuk je tam origoš, strilat do vyfuku nestrílá , jedina když je taká jemne zahrítá tak napr. včera sa my stalo že pri dojezdu do križovatky sem pridal rychlo plyn a hned zavrel a vtedy to trochu strelilo.... ale to si myslím že to je celkem normalne ked je ešte taketo zima celkem, svíčky sem omrkel dneska a vícej bilé svíčky už asi ani nemúžou být :D tak sem sa rozhodel nastavit ihlu o jeden zarez na dole, čiže ihla bude výšej, karburator sa mi zdá byt vpohode dobra spotreba dobrý vykon celkem dobré štarty, akorat teraz ked je zima to má troška problem ale to može byt aj svíčkama, ešte chcem urobit synchronizaciu ale to asi až na další víkend tento vikend toho mám dosť do školy , a ešte jedna taká zaujímavosť, neco mi rachotí v motori ale ked sa poradne zahreje tak to stichne a je to ok ale než sa to zahreje tak po vytočení plynu do 4000 a po pustení to tak 5 sekund ešte rachotí a potom to stichne... nevím co to može byt ale jak rýkam ked sa to dobre zahreje tak je to ticho nic sa neozyva...

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

8.3.2015 v 09:14 | Nahoru | #14
A prosím omluvte mna za ty trisky mám pomíšane jabka s hruškama, mate pravdu trisky možú byt bud dotahle ale vyšrubované, ja sem ten šrub štelovana volnobežnej zmesi nazval triskou tak sem to trocha popletl

Suzuki GS 500E chudá zmes paliva

19.3.2015 v 17:34 | Nahoru | #15
to zdvihnutí ihli pomohlo sviečky už su krajšie
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Včera v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist