globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kurtovani Horneta na trajektu
9.2.2015 v 20:04
Potreboval bych poradit s kurtovaním mašiny (hornet) na trajektu.
Nemám s tímto žádnou zkušenost,takže jakákoliv rada a postřeh bude dobrý.
Mám jen boční stojan,takže nevím jestli je potřeba centrál nebo ne.

Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 20:22 | Nahoru | #1
Záleží jakým trajektem pojedeš, na některých se to nijak neřeší a necháš to na stojánku.

1 reakcí na tento příspěvek Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 20:23 | Nahoru | #2
To kurtování většinou probíhá v režii těch zaměstnanců, možná lehce zajistěj provazem. Pozor kdyby to chtěli kurtovat popruhem přes sedlo, to chce dopředu sehnat nějakej karton, jinak je po sedle...ale záleží kam chceš jet a zeptat se podle toho na konkrétní zkušenost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 20:46 | Nahoru | #3
Lála> Já to zatím zjištuju jen předběžně,jelikož přesný cíl zatím není,ale největší pravděpodobnost je na spoj Sassnitz-Trelleborg.
Co jsem tak pročítal cestopisy,tak někde si to museli kurtovat sami.
Protože nemám vůbec žádnou zkušenost,tak zatím chytám moudra a postřehy.

1 reakcí na tento příspěvek Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 20:53 | Nahoru | #4
Já to dávám na bočák, s kvaltem a jen jeden popruh přes sedlo(bez kartonu) a sedlo nemám zničený.
A kurtuji si to zásadně sám, obsluha ti akurát dokurví mašinu.

Ale samo že záleží na každým soudruhovi, nikomu to nevnucuji.

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 21:04 | Nahoru | #5

titus píše: Já to dávám na bočák, s kvaltem a jen jeden popruh přes sedlo(bez kartonu) a sedlo nemám zničený.
A kurtuji si to zásadně sám, obsluha ti akurát dokurví mašinu.

Ale samo že záleží na každým soudruhovi, nikomu to nevnucuji.



Pokud si kurtuješ sám, tak je to jistě v poho, ale tyhle týpci se s nikým moc nebavili a vytáhli kurty snad na tank...trajekt Tarifa - Tanger.

Naposledy editováno 09.02.2015 21:05:41

1 reakcí na tento příspěvek Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 21:25 | Nahoru | #6
tak si vem sebou dvě úzký kurtny a máš to. Kurtuju s nima motorku za řídítka na valníku. jsou asi 2,5cm široký

Naposledy editováno 09.02.2015 21:26:23

Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 22:07 | Nahoru | #7
Hele na trajektu jsem ještě nejel, ale k těm kurtám. Na vozejku používám tohle a maximální spokojenost. Chytám to za brejle vidlí a za kyvku. Po 350km absolutně bez potíží a drží jak přibitý.

Kurtovani Horneta na trajektu

9.2.2015 v 23:56 | Nahoru | #8
Doporučuju vozit vlastní úzké kurty. Klidně bez ráčny, není s nima tolik jebání.

Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 08:25 | Nahoru | #9
Myslím že parašnůra a lekce základních uzlů by se ti hodila na cesty pořád. Jinak bych to nechal na posádce, sou na to školení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 09:53 | Nahoru | #10

Mlsoun13 píše: tak si vem sebou dvě úzký kurtny a máš to. Kurtuju s nima motorku za řídítka na valníku. jsou asi 2,5cm široký



Sem si vzpomnel jak jsem velkou 2t kamionackou kurtou chtel pritahnout za riditko - sponuju sponuju cumim na racnu a furt je to meky tak jeste pritahnu a pak koukam na ritka a ty sou ohnuty cca o 20° dolu... Takze pri kurtovani za riditka opatrne Ale tema 2.5cm atrapama to asi neohnes...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 12:54 | Nahoru | #11

Maty_Kolin píše: Sem si vzpomnel jak jsem velkou 2t kamionackou kurtou chtel pritahnout za riditko - sponuju sponuju cumim na racnu a furt je to meky tak jeste pritahnu a pak koukam na ritka a ty sou ohnuty cca o 20° dolu... Takze pri kurtovani za riditka opatrne Ale tema 2.5cm atrapama to asi neohnes...


dvoutunová je kamioňácká, jo ??
normální 4 tunka je na tahání na podválu, tak já nevim :)

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 13:17 | Nahoru | #12
myty_fakta> asi mas pravdu spis to byla 4-5t kurta - ale chtel sem rict hlavne to ze na ty racne neni citit sila co to ma... kdyz jsem pak to riditko rovnal tak jsem to musel nastavit 3m lesenovou trubkou abych s nim vubec hnul

Naposledy editováno 10.02.2015 13:18:43

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 13:40 | Nahoru | #13
Akula79> Central netreba, kurty tam maj, vazu pres sedlo, pod kurtu strcim paterak a rukavice. On se trajekt stejne skoro nehne. Jediny, teda podle lodi, najit si misto co nejdal od pripadnyho okna, bo za vetru je motorka jak nasolena treska

Jo a hlavne - nejebnout sebou na mokry plechovy podlaze v podpalubi!!

1 reakcí na tento příspěvek Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 14:55 | Nahoru | #14
Já bych to nepodceňoval.Jednou jsme chytli takové vlny,že jsem musel operativně měnit tlak v močové trubici,abych trefil pisoár. A jak bylo v alejích,tedy na palubách,nablito.Snad by nebylo od věci,přikurtovat brzdu.

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 15:33 | Nahoru | #15
Bonaqua> Já jsem právě taky zažil pěknou houpačku na trajektu a to byl dost velky trajekt o kterém jsem si myslel že se ani nehne.Tehdy jsem ale ještě mašinu neřešil.
Máte někdo tip na dobré nebo vyzkoušené kurtny?

Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 16:04 | Nahoru | #16
Mám k motorce origo kurty

Kurtovani Horneta na trajektu

10.2.2015 v 16:40 | Nahoru | #17
kurtoval jsem vícekrát a vždycky sám, protože co si sám neuděláš to nemáš. Pokud lze kurtovat z obou stran je nejlepší do kříže, tj. nejdříve na stranu k bočáku a směrem dozadu a pak nadruhou a směrem dopředu, aby se motorka neměla šanci ponout ani v ose, ani do boku. Pokud lze jen na jedné straně tak ze strany bočáku dvěma kurty jeden směrem dopředu a druhý směrem dozadu. A každopádně vždy s kvaltem.

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

11.2.2015 v 09:29 | Nahoru | #18
Akula79> Sassnitz - Trelleborg jsem jel minulé léto. Kurtuješ sám, posádka se nijak neangažovala. Jsou tam úchyty v podlaze (málo) a natažené ocelové lano. Kurty tam visí volně k dispozici (masivní oranžové cca 8cm široké) plus nějaké provazy.
Nakonec jsem to přivázal na bočáku (BMW R1200GS), na jedné straně k podlaze, přes sedlo s kartonem a na druhé straně k ocelovému lanu (nebyl úchyt v podlaze). Utahoval jsem to s citem abych si ten stojan neulomil, ale vše v pohodě.

Kurtovani Horneta na trajektu

11.2.2015 v 15:32 | Nahoru | #19
jel jsem šolta-split chorvatsko. a tanger -janov a vždy kurtovali dělnici na trajektu a nikdy nás nenechali to dělat...

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

12.2.2015 v 20:13 | Nahoru | #20
Maty_Kolin> přesně. sem takhle prasknul sajtnu na valníku. Ta silná oranžová kurtna jde přes mrtvoly

1 reakcí na tento příspěvek Kurtovani Horneta na trajektu

12.2.2015 v 20:21 | Nahoru | #21
někde to dělají zaměstnanci, někde každý sám a někde (krátké trasy a klidné moře) se nekurtuje vůbec
někde dokonce počítají s tím, že si každý musí vzít své kurty... (říkali že nějaký trajekt do Tangieru, do Maroka)

boční stojan si myslím že je mnohem lepší na stabilitu motorky než centrál (všude, i na trávě). Pak je třeba těmi popruhy ji "přitlačit" k zemi.
Pokud se jede dál (a mohou být vlny), tak postavit tak, aby nepopojela. Např. bočák postavit těsně před nějaký výčnělek, aby se motorka nenmohla posunout dozadu a popruhy ji přitáhnout dolů k zemi a taky trochu dozadu. Tím se nikam neposune a ani se bočak nezaklapne a motorka nelehne, když by byly velké vlny.

Jinak širší popruhy jsou lepší, nezařežou se tak do sedla (pokud se upíná přes sedlo).
Taky jsem viděl, že nekteří si dávají na sedlo pod popruhy rukavice.

(reakce na) Kurtovani Horneta na trajektu

3.3.2015 v 09:33 | Nahoru | #22

Roman2bk píše: někde to dělají zaměstnanci, někde každý sám a někde (krátké trasy a klidné moře) se nekurtuje vůbec
někde dokonce počítají s tím, že si každý musí vzít své kurty... (říkali že nějaký trajekt do Tangieru, do Maroka)

boční stojan si myslím že je mnohem lepší na stabilitu motorky než centrál (všude, i na trávě). Pak je třeba těmi popruhy ji "přitlačit" k zemi.
Pokud se jede dál (a mohou být vlny), tak postavit tak, aby nepopojela. Např. bočák postavit těsně před nějaký výčnělek, aby se motorka nenmohla posunout dozadu a popruhy ji přitáhnout dolů k zemi a taky trochu dozadu. Tím se nikam neposune a ani se bočak nezaklapne a motorka nelehne, když by byly velké vlny.

Jinak širší popruhy jsou lepší, nezařežou se tak do sedla (pokud se upíná přes sedlo).
Taky jsem viděl, že nekteří si dávají na sedlo pod popruhy rukavice.



Tanger kurtovali vše dělníci.Nenechali nas nic dělat a nepustí tě k motorce po celou dobu plavby až do vylodění
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist