Asi to bude dost individuelní dle konkrétního stroje,u mne se jedná o Angličáka-Matchless G80 z roku 1964.
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte u veteránů přísady do benzínů?
J.M.K. píše: A jak tu padla zmínka o Popularu, kterému N95 neštymuje, že netáhne a přehřívá se, tak by mělo stačit poštelovat předstih a možná si i pohrát se směsí. už si to přesně nepamatuju, ale jestli je to motor SV, tak má naprosto nevhodný tvar spalovacího prostoru a tam velké rozdíly v rychlosti hoření směsi mohou být dost znát. Je to i praktický důkaz toho ,že ne vždy "více oktanů" znamená "lépe".
Samozřejmě, to všechno vím, s motory SV, jak automobilovými, tak motocyklovými mám celkem dost zkušeností. Ideál by byla klasika 72.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ovšem, empiricky, motor zkrátka znatelně jel (se stejným nastavením) lépe na Speciál než N95, ačkoliv, jak tu zaznělo, jsou to stejný benzíny.
Hned na jaře udělám schválně nový srovnávací test.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte u veteránů přísady do benzínů?
A na 72 oktanů je schopná letět třeba AN-2, ale to už za sebou nechává docela znatelný závoj sazí. Ale taky ten motor je odvozen z předválečného motoru Wright R-1820.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Matchless G80-motor Matchless G 80 | mari | 9 | 8.1.2017 v 20:58 lewisss |
Matchless G80 - dotaz Matchless G 80 | mari | 20 | 30.12.2014 v 23:34 mari |
Matchless G80 Matchless G 80 | Desmik | 27 | 5.12.2014 v 22:48 mari |
AJS Matchless G 80 | Desmik | 7 | 24.6.2009 v 23:58 zemic |
Matchless G80S Matchless G 80 | Desmik | 5 | 18.6.2009 v 21:16 Desmik |