Tady na foru jsem si něco přečetl o rozdílech mezi různými verzemi, mmj pohon vaček, seřizování ventilů...
Potřeboval bych tyhle verze rozeznat od pohledu. Ideálně fotky, vyražený typ na bloku ap
Děkuju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Že bych koupil licenci na přestavbu?
Uvidím zítra. Jedu se mrknout na rogalo s VFR...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750
Quasar píše: Pher> Motor měl 75kg včetně svodů bez reduktoru. Výkon to mělo vyšší než Subaru EA 81 (59kw), protože zapůjčená těžká vrtule se přetáčela o cca 500 ot. min.. Nechal jsem si udělat speciál s větším úhlem náběhu( o 4 stupně)a hlubší listy. To se trefilo přesně a motor na max. otáčky točil 5100 (to už byl pěkný šrumec). Na horizont to letělo na 3700ot.min. a když to dobře nosilo tak i na 3600.
Hmm, tady se lítá :) výběr motoru jsem měl jasný. Suzuki 1,6 od Drahošů. Nemá 75, ale 86 kg, nicméně je to vodník, tj. v zimě vyroluješ, zahlásíš se a letíš, žádné ucpávání větracích průduchů v masce jako u Rotaxů. Totéž při klesání z FL65 na zem - můžeš klidně letět s vypnutým motorem, při zařazení do okruhu brnkneš o startér a přistaneš - nemusíš řešit teploty.
Celé je to, s reduktorem s příčně zubatým řemenem, lehčí než neupravený motor VFR.
Při tebou uvedených otáčkách vzlétám a pak držím horizont ve dvojím.
V sóle stačí na vz/let pouhých 4800/3300 ot./min
Jo, a bere to jen 7 l/h v sóle a 8 ve dvojím. To Rotaxáci nedokážou odpustit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |