globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
25.12.2014 v 18:25
Jak by mohl vypadat nakedbike Jawa?







Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 00:30 | Nahoru | #91
Když pominu to,že -co je na tom vlastně "Jawáckýho" kromě značky,tak ta motorka,ostatně jako všechny nový Takyjawy je tak odporná,že to musel navrhovat totálně sjetej designér(snad lysohlávky?). To je jako kdyby si ukrajinka napatlala na ksicht kilo mejkapu a vyrazila lovit na dízu. Sory,ale toť můj názor-jde o všechny 650ky Jawy. Prostě zlatý Jawy a Čízy dvojtakty.

Naposledy editováno 28.12.2014 00:35:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 02:42 | Nahoru | #92
MedWed> Nejde o žádný pláč ty troubo, každopádně 500OHC má větší "koule" než tyhlety nemastný neslaný Jawy....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 07:57 | Nahoru | #93

Jamharad píše: MedWed> Nejde o žádný pláč ty troubo, každopádně 500OHC má větší "koule" než tyhlety nemastný neslaný Jawy....



Koule si hledej kde chceš chlapče... Já se bavím o tom, že fandové a obdivovatelé 500OHC maj velký oči a i kdyby byla replika, stejně by ji nekoupili bo smrdí korunou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 08:40 | Nahoru | #94

MedWed píše: Koule si hledej kde chceš chlapče... Já se bavím o tom, že fandové a obdivovatelé 500OHC maj velký oči a i kdyby byla replika, stejně by ji nekoupili bo smrdí korunou


moje řeč, stejně nas tim slintaj jen socky, co nemaj na orignál 500ohc. Přitom ta kopie by stála zrovna tak.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 09:14 | Nahoru | #95
je to škoda že se mrhá celkem kvalitním materiálem a zároveň poškozuje dobré jméno Jawy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 09:29 | Nahoru | #96

myty_fakta píše: moje řeč, stejně nas tim slintaj jen socky, co nemaj na orignál 500ohc. Přitom ta kopie by stála zrovna tak.



jj, idealne, kdyby replika stala kolem 80ooo :D :D

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 09:33 | Nahoru | #97
sxs525> Není se čemu divit když hlavní designérka je uklízečka a hlavní konstruktér je vrátnej. Oba toto dělají po večerech na půl ůvazku. :D
Rámy svařuje 85-ti letý poloslepý důchodce, firma ušetří na daních z příjmu.
Zbylé komponenty vyrábí malé děti v Číně a na Tchaj-wanu.
Myslim že by bylo jednoduší dovážet motorky z Číny a dávat na ně logo Jawa. Možná by to bylo i kvalitnější. Podobně jako to dělá Yuki. New Pionýr měl úspěch a docela se to prodávalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 09:39 | Nahoru | #98

MedWed píše: jj, idealne, kdyby replika stala kolem 80ooo :D :D


Mají vůbec v továrně přípravky na lisování plechů a výrobu odlitků motoru? Určitě už všechno vyházeli do sběru. Vyrobit všechny přípravky na výrobu musí stát majlant a pokud vyrobí 50ks ročně, cenu motorky to hodně zvedne.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 09:45 | Nahoru | #99
Jak se prodávají ročně dražší retra nad 160tkč?
Royal-enfield:
ČR..10ks
Itálie..200ks
Francie.350ks
Kolik jich prodají celkem v EU? Odhaduju minimálně 1000 ročně. I kdyby levnější Jawa udala polovinu, do několika let by se jí to zaplatilo. Furt lepší než vyrábět 30-50kousků sportardů ročně a těžko se jich zbavovat.

Nebo francouzi dovážejí levné čínské retro 400 a lepí na to cenovku 110tkč (u nás by to šlo pod 90):

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 09:47 | Nahoru | #100
bledemon> Jawa 350 je taky retro. Až splní emisní limity budou to taky na západě prodávat. :D

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 10:08 | Nahoru | #101
na enfilda všechno je v indii toho nabouchali statisíce a na výrobu všechno maj jawy pulitra se udělalo pár tisíc kusů a není na to nic výroba by musela začít zcela od začátku myslím že v oběhu jich tady je dost a kdo po něm touží má šanci to mít 250 litrů není zas až takovej ranec aby to fanoušek nemohl dát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 10:17 | Nahoru | #102

MedWed píše: Koule si hledej kde chceš chlapče... Já se bavím o tom, že fandové a obdivovatelé 500OHC maj velký oči a i kdyby byla replika, stejně by ji nekoupili bo smrdí korunou


ty si zlej

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 10:25 | Nahoru | #103
sxs525> já bych třeba repliku - přesnou kopii veterána 500ohc ani nechtěl. Ale nový klasický model, třeba s čínským motorem. Rám+plechové blatníky není problém v čr vyrobit, zbytek se nakoupí, nejnákladnější by byla asi jen nádrž (jestli nemaj stroj, nebo staré zásoby třeba ze 634) a pak homologace. Plasty netřeba.

Na royalu je vidět, že se dá stále na západě prodávat předražený, i když byl dávno zaplacen

Naposledy editováno 28.12.2014 10:26:17

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 10:31 | Nahoru | #104

dave-lister píše: Mají vůbec v továrně přípravky na lisování plechů a výrobu odlitků motoru? Určitě už všechno vyházeli do sběru. Vyrobit všechny přípravky na výrobu musí stát majlant a pokud vyrobí 50ks ročně, cenu motorky to hodně zvedne.



Je to nesmyslnej napad... dost lidi (kecalu) o tom mluvi... ale kolik by bylo realnejch kupcu?
Asi jako hodinky s vodotryskem... kazdej by je chtel... tak proc uz se davno nevyrabi?

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 10:31 | Nahoru | #105

WHTRDR píše: ty si zlej



... la pardooon

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 13:42 | Nahoru | #106
Ono si stačí přečíst pár deníků od lidí co maj sportard tady na m.cz a bohatě to vystihuje jak na tom tyhle stroje jsou.
Co mě nějak pamatuje, posledni u čeho jsem se smal byl připad, kdy tu jeden vlastník teto nove jawy nadaval jak dlaždič, když musel kupovat 2x novou pneu, protože se mu nova roztrhala o ráfek, kterej byl totalně nedobroušený.

A proč vůbec musí být jawa originalni? Snad má odkazovat na svoje retro dědictví a ne se pokoušet jak česká zbrojovka byt in v dnešní ufo době.

Ta maska mi přijde naprosto tragická a vubec to nějakou originalitou nesrší. Brát si příklad z triumphu je taky blbost. To je značka, u ktere by se design dal přehlidnou za jizdni vlastnosti, ktere dominuji.

Jako správnou cestu bych prostě volil jit stylem moderních "střev", ale retro vzhledu.
Jako dobrý příklad mě napada tahle foto (nevim jestli se jedna o ten jejich slavny litr)


Dat klasicky kulaty světlo, trochu modernější kapoty (něco ve stylu bandasky nebo zr7), dat tomu klidně nějakej dvouvalec/čtyřvalec a hura s tim do světa. Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala.
Ale do takovyho kolosu, ktery se tváří jako fun bike dát maličkej jednoválec je k pláči.

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 13:50 | Nahoru | #107
StrejdaMortymer> No oba víme prd, ale můj názor je že ten motor zas tak levnej nebude, obzvlášť pokud nebude z Číny a měl by to bejt víceválec, pokud ho teda nenakoupěj v tisícovejch nebo desetitisícovejch seriích, a to není reálný.
Kdysi jsem někde něco našel o nákupní ceně motorů pro Jawu, už nevím jestli to byl 650 nebo 660, ale nic levnýho to nebylo - nenajde se tu někdo kdo si vzpomene nebo kdo to najde?
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 13:51 | Nahoru | #108
StrejdaMortymer> Kamaráde to není litr, ale model 650Style jakou má třeba Milan, nebo já v modrém provedení a pár jiných. Troufnul bych si říct, že je to vizuelně i do motoru to nejlepší co kdy fabrika vytvořila. Všechno k sobe jistým způsobem pasuje a na sebe navazuje. Nebudí to dojem, že se vzalo třicet komponent a prostě se to nějak napasovalo na rám a jezdí to.. Počátky tohoto stroje se datují do roku 2005 a poslední kousky do roku 2008 kdy všechno zkapalo na neplnění emisních limitů euro3 / existuje i verze motoru se vstřikováním, vše bylo ale řešeno vertikálně a tak by byly třeba úpravy rámu a nádrže, nebo vlastní konstrukce v horizontálním provedením. Proč se o to nikdo nepokusil netuším a tak nebudu spekulovat

Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 13:52 | Nahoru | #109
Ten italskej byl asi za 70 litrů, ale to bych musel hledat...
Po Rotaxu...V roce 2011 je zahájena sériová výroba motocyklu JAWA 660 Sportard. Jedná se motocykl, který je vzhledově volným následníkem motocyklu JAWA 650 Dakar. Jedná se však o zcela nový motocykl, který je poháněn motorem Minarelli.

Naposledy editováno 28.12.2014 14:04:12

Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 13:52 | Nahoru | #110
No když už tad tak ryjete do dizajnu,tak co třeba některé "brambory" .Také sa to každém nepáčí,ale ví,že je nato spoleh a že hlavní je tam účelnost No a když to jeho prdel dopraví z bodu A do bodu B a eště si užije nějaků srandu,už se na ňu kuká jinak a řekne si,nejsi tak ošklivé kačátko .Určitě ta Jawa nevypadá jako břichoplaz,už to je plus,ale dokud někdo neřekne jak to jede,bude tu jen každý frflat ikdyž každý sme jiný jezdec,takže i to sa posuzuje hůř.S prodejní sítí je to také problém,kde sou ty krámy co měli na štítě Jawa.Chtělo by to pár patriotů co majů nějaké kšefty a i ti by musely vědět,že prodávajů výrobek,který zato stojí.Pak by sa daly prodávat i díly,příslušenství atd

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 14:30 | Nahoru | #111
hrnous>
Aha, díky. Konečně sem to viděl v cely parádě a řikam si proč třeba právě nepokračovali v tomhle? Pro skupiny A2 by se to dalo taky uchechtat. Sice budiž, znova jednohrnek, ale pořád to je zářnej příklad toho, že mozky v jawě vědí čím jít dopředu. Nevypadá to jak činskej paskvil tý 660.
Jestli je motor stoji 70 tácků, tak je tušim kupuji už novy? Nebylo by v jejich případě lepší koupit třeba roční licenci na patent a vyrábět si motory na vlastní náklady? (nevím jak to u nich funguje, ale pokuď je cena tak nastřelena, tak pochybuju, že motory dělaji vlastní).

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 14:46 | Nahoru | #112
StrejdaMortymer> A co jít cestou nákupu celých motorek a přepracovat je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 15:34 | Nahoru | #113
StrejdaMortymer> Ty motory byly ještě dražší..nebo ta cena, ale bez daně. každý ať si to přeloží po svém..a nemyslím si, že by rotax prodal licenci na zrovna tento motor, který si myslím, že je co do životnosti starý poctivý motor narozdíl od vycostovaného motoru v 660

Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 16:22 | Nahoru | #114
Tak s tím motorem je to zas o počtu vyráběnejch/prodávanejch kusů, i kdyby Jawa tu licenci nakrásně zaplatila a někdo jim to prodal tak těžko budou zařizovat motorárnu na sto motorů za rok, tohle je prostě nemožný.
Podle mně pokud vůbec existuje nějaká cesta tak je v nákupu nějakejch motorů z Číny (většinou jsou na těch Čínskejch motorkách motory to nejmíň poruchový, pokud vím) a postavit kolem toho motoru něco rozumnýho - ale jsem velice skeptickej že by to vůbec šlo a že by se to v Jawě povedlo.
Čau, Tom

Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 16:44 | Nahoru | #115
A co místo těch šílených světel koupit nějaký světla třeba z Hondy Hornet? Vymýšlet a vyrábět komponenty se v těchto počtech asi nevyplatí. Jawa by mohla jít cestou splácání dílů z různých motorek.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 16:48 | Nahoru | #116
hrnous> Já slyšel od pana Rainera že ty motory Rotax kupují za cca 80-100 tisíc. Už si nepamatuju přesně. Když si k tomu člověk připočte další komponenty a díly nemůže se divit že celá motorka stávala skoro 200tisíc.

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 16:54 | Nahoru | #117
dave-lister> No vždyť jo..a o tom to celé je..když se započítají veškeré další komponenty v takřka kusově vyráběném a odebíraném množství a ještě ač to někoho zděsí se musí nejen, že zaplatit náklady na vývoj a obzvlášť pak homologaci a dokonce, a to někoho uplně položí tak na tom výrobce musí dokonce i něco udělat, protože živí lidi sebe a potřebuje taky investovat dopředu.. Proto pořád tvrdím, že 650 tak jak se vyráběla prostě nebyla drahá

(reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 21:15 | Nahoru | #118

StrejdaMortymer píše: Ono si stačí přečíst pár deníků od lidí co maj sportard tady na m.cz a bohatě to vystihuje jak na tom tyhle stroje jsou.
Co mě nějak pamatuje, posledni u čeho jsem se smal byl připad, kdy tu jeden vlastník teto nove jawy nadaval jak dlaždič, když musel kupovat 2x novou pneu, protože se mu nova roztrhala o ráfek, kterej byl totalně nedobroušený.

A proč vůbec musí být jawa originalni? Snad má odkazovat na svoje retro dědictví a ne se pokoušet jak česká zbrojovka byt in v dnešní ufo době.

Ta maska mi přijde naprosto tragická a vubec to nějakou originalitou nesrší. Brát si příklad z triumphu je taky blbost. To je značka, u ktere by se design dal přehlidnou za jizdni vlastnosti, ktere dominuji.

Jako správnou cestu bych prostě volil jit stylem moderních "střev", ale retro vzhledu.
Jako dobrý příklad mě napada tahle foto (nevim jestli se jedna o ten jejich slavny litr)


Dat klasicky kulaty světlo, trochu modernější kapoty (něco ve stylu bandasky nebo zr7), dat tomu klidně nějakej dvouvalec/čtyřvalec a hura s tim do světa. Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala.
Ale do takovyho kolosu, ktery se tváří jako fun bike dát maličkej jednoválec je k pláči.



Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala. - pak tedy nechápu, proč neřídíš nějakou fabriku, nebo snad jo?!!

Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 21:24 | Nahoru | #119
Me ten sportard nepripada tak zlej jak tu spousta lidi tvrdi. Docela se mi to i libi na tom obrazku od Berta, akorat ze to neni muj styl. Asymetricky svetla od bmw, to je hnus, nebo vsechny ty hmyzi svetla od japoncu, to je teprv blitka, a navic uz notne okoukana.

Jawa 660 Streetard - co vy na to ?

28.12.2014 v 22:34 | Nahoru | #120
No i kdyby ta licence byla zadara tak je to asi k nicemu - kdyz by takovej motor v jawe nedokazali vyrobit...

Na tu velkou MZ maj licenci a kdovi co dalsiho z naradi a stejne se v tom vrtaj uz x let a vysledek nikde...

Naposledy editováno 28.12.2014 22:35:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist