paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyreseno pls smazat
29.11.2014 v 01:04
Problém vyřešen, prosím o smazání

Naposledy editováno 19.05.2015 00:04:10

1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 13:25 | Nahoru | #1
Hofner:
1.Proč túrovat na místě?Mluvíme přeci o volnoběhu.Nastartuju,stáhnu "sytič" a nechám "klapat" na volnoběh.
2.Ano,samozřejmě.Některá místa se zahřejí rychleji,některá pomaleji.Ale rozhodně na volnoběh při stání na místě rovnoměrněji než vzducháčové véčku nebo elko kdy jsou při jízdě ovívány chladným vzduchem.Navíc je chlazen především přední válec a přední díl karterů,a zadní zas tolik ne.Tudíž o rovnoměrnosti nemůže být řeč.
3.Máš pocit že víc sežere motor klapající na volnoběh než motor v pracovních otáčkách se zátěží?Když myslíš...
Toto vše je vztaženo ke vzducháčům.U vodníků(tím pádem i aut) je v podstatě skoro jedno jestli se zahřívají jízdou nebo volnoběhem.Tedy pokud odhlédneme od faktu,že menší dávka paliva znamená menší tlaky na motorové části a tím pádem šetrnější způsob uvedení do pracovní teploty.
Konkrétně u některých modelů HD jsem četl,že je lepší nechat prohřát na místě,jinak občas dochází k poškození těsnění pod hlavou.
Nicméně,ať si každý zahřívá jak chce,nebudu autorovi vlákna stáčet téma jinam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

30.11.2014 v 14:47 | Nahoru | #2

Anti píše: Hofner:
1.Proč túrovat na místě?Mluvíme přeci o volnoběhu.Nastartuju,stáhnu "sytič" a nechám "klapat" na volnoběh.
2.Ano,samozřejmě.Některá místa se zahřejí rychleji,některá pomaleji.Ale rozhodně na volnoběh při stání na místě rovnoměrněji než vzducháčové véčku nebo elko kdy jsou při jízdě ovívány chladným vzduchem.Navíc je chlazen především přední válec a přední díl karterů,a zadní zas tolik ne.Tudíž o rovnoměrnosti nemůže být řeč.
3.Máš pocit že víc sežere motor klapající na volnoběh než motor v pracovních otáčkách se zátěží?Když myslíš...
Toto vše je vztaženo ke vzducháčům.U vodníků(tím pádem i aut) je v podstatě skoro jedno jestli se zahřívají jízdou nebo volnoběhem.Tedy pokud odhlédneme od faktu,že menší dávka paliva znamená menší tlaky na motorové části a tím pádem šetrnější způsob uvedení do pracovní teploty.
Konkrétně u některých modelů HD jsem četl,že je lepší nechat prohřát na místě,jinak občas dochází k poškození těsnění pod hlavou.
Nicméně,ať si každý zahřívá jak chce,nebudu autorovi vlákna stáčet téma jinam...



Logika je naprosto jednoduchá- pokud zahříváš na místě a pak ještě jedeš, je spotřeba logicky vyšší, než když sedneš a jedeš rovnou. NAvíc jak píšeš, že při jízdě je větší spotřeba, tím sis odpověděl i na otázku, proč by se měl motor ohřívat za pomalé jízdy rychleji. Víc spáleného benzínu, víc energie, víc tepla.

Další věc ke kurvení motoru- při volnoběhu je logicky nižší tlak v mazací soustavě. při hustém a studeném oleji může být tlak dokonce nedostatečný vůbec k tomu, aby se motor dostatečně mazal. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam. Mně je to osobně taky jedno, kdo si co dělá s motorkou. Ale to, že někdo zbytečně pálí zásoby ropy, s tím už problém mám, jelikož stejně jako vzduch je jeden, tak i ropy není nekonečno, aby si s ní sobecky mohl každý dělat co chtěl. Howg
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist