Naposledy editováno 19.05.2015 00:04:10
1 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat
Použiju to tvoje LOL a napíšu ti:
1.Vzducháče se při teplotách panujících momentálně venku prohřívají jízdou velmi pomalu,protože se extrémně chladí.
2.Na volnoběh se motor určitě prohřeje rovnoměrněji než při jízdě,kdy jsou v tomto počasí některé plochy kvalitně chlazeny a jiné ne.
3.To co to sežere při studené jízdě je o dost větší množství paliva než to co sežere při volnoběhu.
Vše je o úhlu pohledu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Anti píše: Hofner:
Použiju to tvoje LOL a napíšu ti:
1.Vzducháče se při teplotách panujících momentálně venku prohřívají jízdou velmi pomalu,protože se extrémně chladí.
2.Na volnoběh se motor určitě prohřeje rovnoměrněji než při jízdě,kdy jsou v tomto počasí některé plochy kvalitně chlazeny a jiné ne.
3.To co to sežere při studené jízdě je o dost větší množství paliva než to co sežere při volnoběhu.
Vše je o úhlu pohledu
1. V tom případě to nemá cenu ani vytahovat z garáže a trápit to na místě, nemyslíš? Nejdřív to túrovat na sytič na místě a pak to docela solidně podchladit při vyšší rychlosti. Přečti si dále bod 2.
2. Prd rovnoměrněji. Žebra se zahřejí rychle, hlavy válců také. Ale kartery rozhodně ne. Takže výsledkem je, že se některé části rychle zahřejí a pak po vyjetí opět náporem chladného vzduchu zchladí.
3. Se směju ještě víc. To, co sežere studený motor na volnoběh jistě nebude zanedbatelné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|