globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mustang Po GO motoru, nemá tah.
16.11.2014 v 16:56
Zdravím, chci se zeptat, dnes jsem dokončil GO motoru, všechna nová ložiska, gufera i futro v ojnici, dnes, když jsem ho nastartoval, tak motor nemá vůbec tah, když se chci rozjet začne chcípat až chcípne, když ji roztlačím, tak chytne a jede na 1 celkem dobře, až zařadim 2 tak začnou klesat otáčky a vůbec nechce zvýšit, spojka je nová, kolečka jsou pořád stejné jako před GO a před ním to jelo bez problémů akorát byly všechny ložiska vyklepaný, děkuji za odpovědi

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 17:13 | Nahoru | #1
GO motoru rovna se i nova pistni sada???? Jestli ANO, potom tomu musis dat cas aby se motor zajel. V tom pripade nezapomen 1. poradne a hooodne mazat - prvnich par set kilometru 1:25 a 2. nezatezovat, nez to kousnes!!!

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 17:19 | Nahoru | #2
Musíš počkat, než si to všechno sedne... Bude o prvních pár km nuda... Já zajíždím fechtly tak, že první nádrž pohodička, netočit, nebrzdit motorem... a potom se s tím motorem snažím jezdit tak, jak se s ním bude jezdit po zajetí. Zatím jsem zajel asi 10 motorů, všechny šlapou jak hodinky a tato metoda se mi osvědčila...

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 17:19 | Nahoru | #3
tipoval bych ucpaný karbec,nebo ventil v nádrži....,prostě nemá benzín.

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 17:28 | Nahoru | #4
Výbrus bol robený?

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 17:40 | Nahoru | #5
spíš jestli máš dostatečnou vuli mezi pistem a valcem a případně jestli jsou dobře zalisovaná ložiska do karterů a klika zda tam byla davana za tepla , aby tam nebylo afiální tření do ložisek

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 17:53 | Nahoru | #6
Naštartoval na páku, či na roztlačenie? Možno dal naopak piest, šípkou hore, alebo pri montáži polámal krúžky.

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 18:30 | Nahoru | #7
Jsou jen novy krouzky a cep, jinak vybrus nebyl delan, krouzky meneny pro jistotu. Benal tam tece, uchcava se trochu, svicka nova je

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 21:06 | Nahoru | #8
neotočil jsi píst??

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 21:59 | Nahoru | #9
Pokud je to tak jak píšeš,nemáš náhodou zakarbonovaný výfuk?Jinak GO bez výbrusu není GO,ale pěkná prasárna.Jelikož válec je po předchozích kroužkách i pístu nějak vyběhaný lehce do oválu a ty do toho dáš jen nové kroužky.To se pak nediv ,že to netáhne,když ti tlak uteče okolo.

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 22:29 | Nahoru | #10
Souhlasim s "Vítězslav_Máří". GO na pincku vzdy byl spojen výbrusem. Pístní kroužky jsou vždy k dané velikosti výbrusu. Pokud jsi dal menší, tak ti kolem zámku netêsní. Když jsi dal vêtší, tak se opŕely o zámek a nemají žãdnou vûli. (Sry za interpunkce, cizí klávesnice).

1 reakcí na tento příspěvek Mustang Po GO motoru, nemá tah.

16.11.2014 v 22:46 | Nahoru | #11
Někde by tu měli tučně červeným písmem vyvěsit co znamená zkratka GO, oprava, repase, renovace, restaurování atd. Mnoho lidí to totiž nechápe a pak vznikají zbytečné mystifikace. Jak jsem tu někde nedávno psal, už jsem viděl vagon motorů/motorek po "GO" a z toho by člověk brečel. Naklepat nové gufero pod zapalování, dát novou svíčku, kroužky, opláchnout motor naftou a říkat tomu GO je utopie.

K problému: předtím to jelo, teď to nejde. Taková zásadní otázka - když jsi tam zpět dal zapalování, nastavil jsi předstih?
Nové kroužky jsou v tom nevinně, ty nic nezkazí, naopak vylítanému motoru před smrtí ještě trochu nabudí poníky, ovšem vydrží to jen pár desítek kilometrů a může to zvonit. Takže by to opravdu mohl být otočený píst (šipka dolu), což by také mohlo vést ke zlomení kroužků, kdy jeden zámek bude lítat přes přepouštěcí kanál a druhý přes výfuk.
Hlava těsní dobře?

(reakce na) Mustang Po GO motoru, nemá tah.

17.11.2014 v 07:53 | Nahoru | #12
Kynklačka>

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

17.11.2014 v 09:03 | Nahoru | #13
Nevím, čemu říkáš GO, ale pokud jsi měl venku kliku, tak začnu tím. Klika se po složení motoru musí točit úplně volně. Při skládání se mohlo stát, že jsi kliku stáhnul kartrama tak, že se netočí. Mohlo se stát, že jsi protlačil gufera až na ložiska, která brzdí kliku.
Další častá chyba je, že někdo vyhazuje papírové těsnění mezi kartrama a dá tam jen tmel. Pokud jsi to tak udělal, mohlo se opět stát, že jsi hodně stáhnul kartry a netočí se ti volně hřídel. Po složení motoru musíš bezpodmínečně zkusit procvakat všechny kvalty a točit s ozubeným kolečkem pro řetěz, které musí chodit úplně lehce.

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

17.11.2014 v 12:58 | Nahoru | #14
Vsechno se toci, tesneni vsude papir, pod hlavou nove hlinikove, valec mel vybrus pred cca 1000km pred go

Mustang Po GO motoru, nemá tah.

22.11.2014 v 09:15 | Nahoru | #15
teď už jezdí, ale za studena se nechce rozjet na 1, vždy se musím roztlačit a motor začne mít tah až po chvíly, asi až se zahřeje, jinak vůbec se sám nerozjede, když na 1 pustím spojku za studenýho motoru pomalu chcípne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist