globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dovoz z Francie
 
13.11.2014 v 23:18
Zdravím kolegové, otec si chce koupit dovezenou motorku z Francie. Jedná se o Hondu r.v. 2009. A chci se optat co všechno obnáší přihlášení takovéto motorky na české papíry? Co všechno a v jakém pořadí musím absolvovat? Jaké veškeré dokumenty k tomu potřebuji? Jednak mě to dost zajímá jak to celé je a funguje a pak jestli se mi to vůbec vyplatí. Pak bych se ještě optal jestli je něco na co si dát pozor při takové koupě? Co jsem se jen dočetl (z mé zkušenosti to není) že tyto motorky mají klon k rezavění prej vlivu mořského vzduchu nebo tak. Samozřejmě ptám se jak idiot, ale já mám zkušenosti jen se starýma verkama kde rez bylo to lepší :) Děkuji za konstruktivní příspěvky.

Dovoz z Francie

13.11.2014 v 23:21 | Nahoru | #1
Jako dovoz z kterekoliv zeme EU - to vygooglis...
Jen pokud je to neco silnejsiho tak bacha na to - ve francii se skrti na 100koni a casto zpusobama ze se to pak pri odskrcovani prodrazi (jine jednotky, vacky atd)

Dovoz z Francie

13.11.2014 v 23:33 | Nahoru | #2
Ok děkuji, tak to nehrozí v základu to má snad 53 kw

1 reakcí na tento příspěvek Dovoz z Francie

14.11.2014 v 08:27 | Nahoru | #3
z Francie se většinou vozí motky z pojišťoven (bouračky) a hodně jetý (tak jako auta, Frantíci najedou klidně několik desítek tis.km ročně, u aut běžně i 100.000), ale samozřejmě to nemusí být tento případ
pokud je veškerá dokumentace, tak stačí udělat dovozová STK a pak na magistrát, celková cena přihlášení cca 3.500Kč. Pokud bude nějaký papír, číslo apd. špatně je to v prdel.
Doporučuji nechat udělat čistopis dovozce (běžně dělají) a nebo minimálně s VINkem skočit na STK a zavolat do Hondy a na magistrát technikovi jestli je vše ok a přihlásí to v ČR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz z Francie

14.11.2014 v 08:53 | Nahoru | #4

Palomoto píše: z Francie se většinou vozí motky z pojišťoven (bouračky) a hodně jetý (tak jako auta, Frantíci najedou klidně několik desítek tis.km ročně, u aut běžně i 100.000 ), ale samozřejmě to nemusí být tento případ
pokud je veškerá dokumentace, tak stačí udělat dovozová STK a pak na magistrát, celková cena přihlášení cca 3.500Kč. Pokud bude nějaký papír, číslo apd. špatně je to v prdel.
Doporučuji nechat udělat čistopis dovozce (běžně dělají) a nebo minimálně s VINkem skočit na STK a zavolat do Hondy a na magistrát technikovi jestli je vše ok a přihlásí to v ČR



Služební auta do 5ti let stáří, horko těžko potkáš něco co má víc jak 200kkm najeto. Nájezdy jsou dost podobné jako v ostatních zemích odkud se vozí (DE, IT, BE), vyšší nájezdy jsou spíš v NL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz z Francie

14.11.2014 v 11:09 | Nahoru | #5

Skalik píše: Služební auta do 5ti let stáří, horko těžko potkáš něco co má víc jak 200kkm najeto. Nájezdy jsou dost podobné jako v ostatních zemích odkud se vozí (DE, IT, BE), vyšší nájezdy jsou spíš v NL


ja bych to tak nekategorizoval, znam tady u nas lidi co bezne najezdi rocne 70 000 - 80 000 km. Coz mas za 5 let klidne 400 000 km. Co znamej taha auta z Francie a Spanelska tak bezne maji 3 roky stary kary najetejch 200 000 spis bych chtel co nejvic dolozit historii a zjistit stav

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz z Francie

14.11.2014 v 12:09 | Nahoru | #6

Quikec píše: ja bych to tak nekategorizoval, znam tady u nas lidi co bezne najezdi rocne 70 000 - 80 000 km. Coz mas za 5 let klidne 400 000 km. Co znamej taha auta z Francie a Spanelska tak bezne maji 3 roky stary kary najetejch 200 000 spis bych chtel co nejvic dolozit historii a zjistit stav



Ohledně aut bych já teda kategorizoval. Každej tejden se hrabu v podkladech k několika stovkám vyřazenejch služebek (ukončené operáky). Kdo najezdí hodně jen mění častěji auta.

Dovoz z Francie

14.11.2014 v 17:06 | Nahoru | #7
jde hlavně asi o to, že ty málo jetý nikdo nevozí, jelikož jsou tam drahý a je tam obroskej výběr těch mrak jetých

(reakce na) Dovoz z Francie

15.11.2014 v 10:14 | Nahoru | #8

Skalik píše: Ohledně aut bych já teda kategorizoval. Každej tejden se hrabu v podkladech k několika stovkám vyřazenejch služebek (ukončené operáky). Kdo najezdí hodně jen mění častěji auta.


pak teda nechapu proc pises, ze nenajdes sluzebni auto 5 let stary s vice nez 200 000 vim, ze tady ma spousta firem treba to, ze az auto nakrouti 150 000 tak se meni a nebo stari nad 3 roky. Ale v Francii a treba Spainu to ne uplne vsude funguje
moji pointou melo byt, ze ta motorka muze mit za 3 roky klidne nsjetejch 100 000 km a nebo taky jen 10 000.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist