3 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
A pak jsem si koupil zvlastni motorku. 80 kilovej prskolet, s motorem o brutalnim vykonu 8 konskych sil (a to jeste buh vi jestli).
Najednou jsem si troufnul zkouset veci, ktery me nikdy ani nenapadli ze bych se odvazil. Utrhnout predni i zadni kolo, postavit motorku na predek, na zadek, to vsechno bez stresu ze si nejak zvlast natlucu, protoze jednak jsem byl na louce, druhak stacilo dat pod sebe nohu, a udrzet 80 kilo vaziciho drakouse se sirokejma riditkama opravdu neni problem. Zkousel sem nalety do zatacky se zablokovanym zadkem, plochodrazni drift s prednim kolem vyvracenym na opacnou stranu nez jsem jel na zasnezene louce atd. Jezdit pres koreny v naslizlem podzimu, kdy bylo ve smyku v podstate porad predni/zadni a nekdy i obe kola. Nescetnekrat spadnout a jeste se tomu smat.
Nevim jestli je to jen tim, ale letosni okruhovou sezonu po jedny zime s timhle peklostrojem jsem si uzil nejvic ze vsech, a casy sli dolu nejak uplne sami. A ja si uvedomil, ze me drakous za jeden podzim naucil vic nez fazer za 4 roky na silnici. Vnimat zadkem co pode mnou dela podvozek, nedesit se drobnych podklouznuti, resit veci plynem a ne panickym ubiranim nebo dokonce brzdenim. Ze pod plynem vede motorku zadni kolo, a pri zpomaleni predni. Ze tlumice obcas potrebujou pomoct. Ze nekdy je lepsi pracovat trelem, a jidny zas lepsi nechat to na motorce a zbytecne ji nerozhazovat. Ze motorka v jizde je strasne stabilni vec a dokaze se z pruseru vybirat sama. A jedinej kdo ji to kazi je jezdec.
Nerikam kup si bahnaka/trialku. Jen se zkus zamyslet. Zamyslet jestli by lehoucka a slaboucka motorka naprosto nedustojna nekoho kdo preci cely zivot touzi po supersportu v repsolu, nejlip v litru nedokazala neco navic. Neco co ten litr v repsolu bez hromady zkusenosti proste nedokaze. Za 20 minut na louce za barakem vykouzlit neskutecnej usmev na tvari a hlavne .... strasne moc naucit s minimalnim rizikem.
Naposledy editováno 21.10.2014 19:47:32
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Poky, domluv ji ..
jinak si kup podle vlastniho vkusu, cestovni motorky jsou tezsi nez tvych 200kg a sportovni zase primarne urcene na jinou jizdu.
A ze dosahnes jen na spickach? Ja taky. Snizovani mootrky ji vzdycky ovlivni, snazil bych se tomu vyhnout
NaughtyFrog píše: No tak teda nevím,tvrdit o sobě že jezdím"s rozumem" a "s hlavou" ...takže jako:
...neumím se rozjet na šestce aniž bych nespadla,tak si koupím litra..
Podle mne jen minimální zkušenost po roce a půl, a při 170cm stát na špičkách se mi moc nezdá,já mám s bídou 160 cm a stačila mi malá úprava tlumiče.Nemám plný došlap ale to je právě o tom že je potřeba se nejdřív naučit jezdit.Pak to už člověk tak nepotřebuje V tomto případě litr je podle mě hloupost.Ale jen můj názor.
dobrý názor
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Ozzy_ píše: Chtel sem se na to vykaslat ... ale taky si to neodpustim. I kdyz to bude k nicemu. Ber to jen jako moje osobni zamysleni nad mnou samym. Zacal sem na fazeru a bylo to MOC. Moc tezky a moc vykonny. Zlepsoval sem se pomalu a neuzival si jizdu, a trvalo to urcite minimalne 2 roky nez jsem si zacal jizdu uzivat s pocitem alespon trosku kontroly nad motorkou. Pak dalsi 2 roky na supersportu, zlepsovani casu na okruhu, a porad to nelezlo dolu tak jak jsem si predstavoval.
A pak jsem si koupil zvlastni motorku. 80 kilovej prskolet, s motorem o brutalnim vykonu 8 konskych sil (a to jeste buh vi jestli).
Najednou jsem si troufnul zkouset veci, ktery me nikdy ani nenapadli ze bych se odvazil. Utrhnout predni i zadni kolo, postavit motorku na predek, na zadek, to vsechno bez stresu ze si nejak zvlast natlucu, protoze jednak jsem byl na louce, druhak stacilo dat pod sebe nohu, a udrzet 80 kilo vaziciho drakouse se sirokejma riditkama opravdu neni problem. Zkousel sem nalety do zatacky se zablokovanym zadkem, plochodrazni drift s prednim kolem vyvracenym na opacnou stranu nez jsem jel na zasnezene louce atd. Jezdit pres koreny v naslizlem podzimu, kdy bylo ve smyku v podstate porad predni/zadni a nekdy i obe kola. Nescetnekrat spadnout a jeste se tomu smat.
Nevim jestli je to jen tim, ale letosni okruhovou sezonu po jedny zime s timhle peklostrojem jsem si uzil nejvic ze vsech, a casy sli dolu nejak uplne sami. A ja si uvedomil, ze me drakous za jeden podzim naucil vic nez fazer za 4 roky na silnici. Vnimat zadkem co pode mnou dela podvozek, nedesit se drobnych podklouznuti, resit veci plynem a ne panickym ubiranim nebo dokonce brzdenim. Ze pod plynem vede motorku zadni kolo, a pri zpomaleni predni. Ze tlumice obcas potrebujou pomoct. Ze nekdy je lepsi pracovat trelem, a jidny zas lepsi nechat to na motorce a zbytecne ji nerozhazovat. Ze motorka v jizde je strasne stabilni vec a dokaze se z pruseru vybirat sama. A jedinej kdo ji to kazi je jezdec.
Nerikam kup si bahnaka/trialku. Jen se zkus zamyslet. Zamyslet jestli by lehoucka a slaboucka motorka naprosto nedustojna nekoho kdo preci cely zivot touzi po supersportu v repsolu, nejlip v litru nedokazala neco navic. Neco co ten litr v repsolu bez hromady zkusenosti proste nedokaze. Za 20 minut na louce za barakem vykouzlit neskutecnej usmev na tvari a hlavne .... strasne moc naucit s minimalnim rizikem.
ještě lepší názor
Veverčák píše: Enie Enie .. mel jsem z nasi debaty pocit, ze je na tebe 600rr moc, ne malo ..
Poky, domluv ji ..
jinak si kup podle vlastniho vkusu, cestovni motorky jsou tezsi nez tvych 200kg a sportovni zase primarne urcene na jinou jizdu.
A ze dosahnes jen na spickach? Ja taky. Snizovani mootrky ji vzdycky ovlivni, snazil bych se tomu vyhnout
knedlo píše: tak jestli jezdis s pokynem tak se nedivim ze hledas rychlejsi ale on na tebe pocka neboj taky jsem ho chtel zbit kdyz jsme se svizne presouvali a on s honzou za to vzali a byly pryc ale nez jsme dojeli na zeleznak tak jsem je dohnal kazdopadne pokud by si chtela zkusit litrovy V2 tak se domluv s dusanem
Tak zase neprehanej možná kvůli mně si nekoupí nahača ale kapotu ale zase to nikam bez hlavo nevalíme jako třeba s tebou jinak diky za ponuku zkusit si dvojvál a ja můžu taky??? Bych utahal tvojí babičku1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
knedlo píše: Enie> nepotrebujes staci ho tahat po zatackach ne delam si srandu a tobe dusane sem to pujceni snad uz slibil ne?
ja uz s pokym nejezdim, posledne mne predjel a ja pak cely vecer plakal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Veverčák píše: ja uz s pokym nejezdim, posledne mne predjel a ja pak cely vecer plakal
Ale no taaak ale zase si můžete podat ruky s KnedlomLidi jsou zblblí hodnotama... číslama který se každej rok navyšujou...
Panigale má sice 190HP...ale kolikpak má ale v 6-7trpm? Takže když si to někdo koupí s vidinou dousetkoňovýho bajku a nemá koule to točit, jezdí vlastně na 120HP mašině.
Hromada lidí co má litry s víc jak 160HP a jezděj "rozumně", nešáhnou výkonově dál než na 2/3 výkonu...a když...na rovině.
Mě osobně přijdou holky co cupitaj neobratně s velkejma bajkama trochu úsměvný. Ne že by to tak měly všechny... na druhou stranu...na okruhu mě už pár pojelo i s šestkama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Enie píše: knedlo> A co se týče toho, co bych dělala s tou pokyho obludou.. Kdybych ji dokázala dostrkat do garáže, tak už jsem mu ji sebrala.. Byla jsem s ní veeeelmi spokojená. Dokonce jsem vzala i Pokyho za sebe, na to bych si s šestkou netroufla..
Ty si mne zobrala na mojí mašinu to spíš ja sem tě pritlacil k stěně protože mi došla trpělivost a nedal sem ti na vyber jinak sama by si si na ni ASI nikdy netroufla1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
knedlo píše: PokyXX> nene ja uz neplacu uz jsem si zvyknul
E:Krátké převody viď??
Naposledy editováno 21.10.2014 21:08:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35684 | Včera v 22:17 Animals21 |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16335 | 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |