globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:42 | Nahoru | #121
Chtel sem se na to vykaslat ... ale taky si to neodpustim. I kdyz to bude k nicemu. Ber to jen jako moje osobni zamysleni nad mnou samym. Zacal sem na fazeru a bylo to MOC. Moc tezky a moc vykonny. Zlepsoval sem se pomalu a neuzival si jizdu, a trvalo to urcite minimalne 2 roky nez jsem si zacal jizdu uzivat s pocitem alespon trosku kontroly nad motorkou. Pak dalsi 2 roky na supersportu, zlepsovani casu na okruhu, a porad to nelezlo dolu tak jak jsem si predstavoval.

A pak jsem si koupil zvlastni motorku. 80 kilovej prskolet, s motorem o brutalnim vykonu 8 konskych sil (a to jeste buh vi jestli).

Najednou jsem si troufnul zkouset veci, ktery me nikdy ani nenapadli ze bych se odvazil. Utrhnout predni i zadni kolo, postavit motorku na predek, na zadek, to vsechno bez stresu ze si nejak zvlast natlucu, protoze jednak jsem byl na louce, druhak stacilo dat pod sebe nohu, a udrzet 80 kilo vaziciho drakouse se sirokejma riditkama opravdu neni problem. Zkousel sem nalety do zatacky se zablokovanym zadkem, plochodrazni drift s prednim kolem vyvracenym na opacnou stranu nez jsem jel na zasnezene louce atd. Jezdit pres koreny v naslizlem podzimu, kdy bylo ve smyku v podstate porad predni/zadni a nekdy i obe kola. Nescetnekrat spadnout a jeste se tomu smat.

Nevim jestli je to jen tim, ale letosni okruhovou sezonu po jedny zime s timhle peklostrojem jsem si uzil nejvic ze vsech, a casy sli dolu nejak uplne sami. A ja si uvedomil, ze me drakous za jeden podzim naucil vic nez fazer za 4 roky na silnici. Vnimat zadkem co pode mnou dela podvozek, nedesit se drobnych podklouznuti, resit veci plynem a ne panickym ubiranim nebo dokonce brzdenim. Ze pod plynem vede motorku zadni kolo, a pri zpomaleni predni. Ze tlumice obcas potrebujou pomoct. Ze nekdy je lepsi pracovat trelem, a jidny zas lepsi nechat to na motorce a zbytecne ji nerozhazovat. Ze motorka v jizde je strasne stabilni vec a dokaze se z pruseru vybirat sama. A jedinej kdo ji to kazi je jezdec.

Nerikam kup si bahnaka/trialku. Jen se zkus zamyslet. Zamyslet jestli by lehoucka a slaboucka motorka naprosto nedustojna nekoho kdo preci cely zivot touzi po supersportu v repsolu, nejlip v litru nedokazala neco navic. Neco co ten litr v repsolu bez hromady zkusenosti proste nedokaze. Za 20 minut na louce za barakem vykouzlit neskutecnej usmev na tvari a hlavne .... strasne moc naucit s minimalnim rizikem.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:46 | Nahoru | #122
CBRMilan: Mockrat, ale nikdy mi masina nespadla, nezda se mi zas takovej problem udrzet masinu i kdyz je naklopena na miste, ale pro holku to asi problem je, tezko rict nevim =) nevim proste tech 200 kilo neni zadna zavratna vaha

Naposledy editováno 21.10.2014 19:47:32

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:48 | Nahoru | #123
Já zase kdybych šel z litra na 6ku, tak se zabiju Ona o tolik míň nejede a ta ultralehkost jí dává pocit, že všude dobrzdím a všude to složím. Neberu výjezdy, kde člověk drží plnej bezestrachu na low - highsider oproti litru. Vím, trocha nuda, když potřebuju rychle předjet. Podle mě, tím, že jsi se 6ky zbavila tak rychle a vlastně ji trochu přeskočila, bude ti to chybět, jak zkušenostma, tak tím, že jsi pryšla o zdokonalení v dané kubatůře. Já měl sice jen H6ku, ale 8let a to souběžně s SP1kou a později s 954kou. Dneska mě nejvíc sere, že jsem SS 600ccm přeskočil. Měl jsem možnost jedit na RRku a i R6R a ikdyž bych s něma jezdil asi jako magor, tak dnes mi to chybí. Naštěstí jsem už dostal rozum Takže jsem to kulantně uzavřel a na jaře půjdu do Firestorma, který mi nabídne od každého kousek. Krouťák, pohodlí a žádná divočina. Ale jinak přeju hodně zdaru

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 19:50 | Nahoru | #124
Ozzy vytesat do kamene

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:00 | Nahoru | #125
NaughtyFrog> Díky za názor, asi jsi to špatně pochopila, stalo se mi 2x, že jsem při rozjezdu spadla, ne, že se nedokážu rozjet aniž bych u toho nespadla.. Motorku výškově upravenou nemám a asi hold nemám ani tak dlouhý nohy, prostě dosáhnu jen na špičky, nevím, proč bych o tom kecala..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:08 | Nahoru | #126
..Roko..> Jj, děkuju, tak já si ji nemohu nechat souběžně s jinou z finančních důvodů, ale díky za názor..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:09 | Nahoru | #127
Ozzy_> Děkuju za postřehy..

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:09 | Nahoru | #128
Enie Enie .. mel jsem z nasi debaty pocit, ze je na tebe 600rr moc, ne malo ..

Poky, domluv ji ..

jinak si kup podle vlastniho vkusu, cestovni motorky jsou tezsi nez tvych 200kg a sportovni zase primarne urcene na jinou jizdu.

A ze dosahnes jen na spickach? Ja taky. Snizovani mootrky ji vzdycky ovlivni, snazil bych se tomu vyhnout

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:28 | Nahoru | #129

NaughtyFrog píše: No tak teda nevím,tvrdit o sobě že jezdím"s rozumem" a "s hlavou" ...takže jako:

...neumím se rozjet na šestce aniž bych nespadla,tak si koupím litra..

Podle mne jen minimální zkušenost po roce a půl, a při 170cm stát na špičkách se mi moc nezdá,já mám s bídou 160 cm a stačila mi malá úprava tlumiče.Nemám plný došlap ale to je právě o tom že je potřeba se nejdřív naučit jezdit.Pak to už člověk tak nepotřebuje V tomto případě litr je podle mě hloupost.Ale jen můj názor.



dobrý názor

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:29 | Nahoru | #130
Enie :Pochopila jsem to dobře ,bylo to myšleno obrazně a právě Ti chybí ta zkušenost s něčím menším aby si při tom rozjezdu na tom silnějším nespadla ,protože je spousta situací kdy si s tou motorkou musíš dokázat poradit tak abys ji nezahodila . A vodit litra " s hlavou " na to už musí mít člověk "koule". To už je zbraň, ne hračka .A tak nějak jak psal Ozzy, ale je to na Tobě.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:31 | Nahoru | #131
tak jestli jezdis s pokynem tak se nedivim ze hledas rychlejsi ale on na tebe pocka neboj taky jsem ho chtel zbit kdyz jsme se svizne presouvali a on s honzou za to vzali a byly pryc ale nez jsme dojeli na zeleznak tak jsem je dohnal kazdopadne pokud by si chtela zkusit litrovy V2 tak se domluv s dusanem

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:34 | Nahoru | #132

Ozzy_ píše: Chtel sem se na to vykaslat ... ale taky si to neodpustim. I kdyz to bude k nicemu. Ber to jen jako moje osobni zamysleni nad mnou samym. Zacal sem na fazeru a bylo to MOC. Moc tezky a moc vykonny. Zlepsoval sem se pomalu a neuzival si jizdu, a trvalo to urcite minimalne 2 roky nez jsem si zacal jizdu uzivat s pocitem alespon trosku kontroly nad motorkou. Pak dalsi 2 roky na supersportu, zlepsovani casu na okruhu, a porad to nelezlo dolu tak jak jsem si predstavoval.

A pak jsem si koupil zvlastni motorku. 80 kilovej prskolet, s motorem o brutalnim vykonu 8 konskych sil (a to jeste buh vi jestli).

Najednou jsem si troufnul zkouset veci, ktery me nikdy ani nenapadli ze bych se odvazil. Utrhnout predni i zadni kolo, postavit motorku na predek, na zadek, to vsechno bez stresu ze si nejak zvlast natlucu, protoze jednak jsem byl na louce, druhak stacilo dat pod sebe nohu, a udrzet 80 kilo vaziciho drakouse se sirokejma riditkama opravdu neni problem. Zkousel sem nalety do zatacky se zablokovanym zadkem, plochodrazni drift s prednim kolem vyvracenym na opacnou stranu nez jsem jel na zasnezene louce atd. Jezdit pres koreny v naslizlem podzimu, kdy bylo ve smyku v podstate porad predni/zadni a nekdy i obe kola. Nescetnekrat spadnout a jeste se tomu smat.

Nevim jestli je to jen tim, ale letosni okruhovou sezonu po jedny zime s timhle peklostrojem jsem si uzil nejvic ze vsech, a casy sli dolu nejak uplne sami. A ja si uvedomil, ze me drakous za jeden podzim naucil vic nez fazer za 4 roky na silnici. Vnimat zadkem co pode mnou dela podvozek, nedesit se drobnych podklouznuti, resit veci plynem a ne panickym ubiranim nebo dokonce brzdenim. Ze pod plynem vede motorku zadni kolo, a pri zpomaleni predni. Ze tlumice obcas potrebujou pomoct. Ze nekdy je lepsi pracovat trelem, a jidny zas lepsi nechat to na motorce a zbytecne ji nerozhazovat. Ze motorka v jizde je strasne stabilni vec a dokaze se z pruseru vybirat sama. A jedinej kdo ji to kazi je jezdec.

Nerikam kup si bahnaka/trialku. Jen se zkus zamyslet. Zamyslet jestli by lehoucka a slaboucka motorka naprosto nedustojna nekoho kdo preci cely zivot touzi po supersportu v repsolu, nejlip v litru nedokazala neco navic. Neco co ten litr v repsolu bez hromady zkusenosti proste nedokaze. Za 20 minut na louce za barakem vykouzlit neskutecnej usmev na tvari a hlavne .... strasne moc naucit s minimalnim rizikem.



ještě lepší názor

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:45 | Nahoru | #133

Veverčák píše: Enie Enie .. mel jsem z nasi debaty pocit, ze je na tebe 600rr moc, ne malo ..

Poky, domluv ji ..

jinak si kup podle vlastniho vkusu, cestovni motorky jsou tezsi nez tvych 200kg a sportovni zase primarne urcene na jinou jizdu.

A ze dosahnes jen na spickach? Ja taky. Snizovani mootrky ji vzdycky ovlivni, snazil bych se tomu vyhnout

Domluvím ale až doma tady si to musí vytrpet sama já mám v tom jasno nechám ji ZZRo aby pre některých expertov tady mohla jezdit rychle a rovně no a ja si koupím neco co ma víc koní aby sem ji stíhal novou ZX-10

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:47 | Nahoru | #134
Ja bych zkusil jeste novejsi cbr600rr, nemela by bejt uz tak okruhove zamerena a taky prej silnejsi spodek. Uvolnenejsi posaz udela hodne.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:50 | Nahoru | #135

knedlo píše: tak jestli jezdis s pokynem tak se nedivim ze hledas rychlejsi ale on na tebe pocka neboj taky jsem ho chtel zbit kdyz jsme se svizne presouvali a on s honzou za to vzali a byly pryc ale nez jsme dojeli na zeleznak tak jsem je dohnal kazdopadne pokud by si chtela zkusit litrovy V2 tak se domluv s dusanem

Tak zase neprehanej možná kvůli mně si nekoupí nahača ale kapotu ale zase to nikam bez hlavo nevalíme jako třeba s tebou jinak diky za ponuku zkusit si dvojvál a ja můžu taky??? Bych utahal tvojí babičku

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:50 | Nahoru | #136
poky a co bude delat s tou tvoji tezkou obludou

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:51 | Nahoru | #137
ty nemuzes bys ji uhnal vole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:54 | Nahoru | #138
knedlo> Jj, jezdím jenom s Pokym, takže jsem ráda, že mě tu taky někdo konečně chápe, proč potřebuji litra

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:56 | Nahoru | #139

knedlo píše: poky a co bude delat s tou tvoji tezkou obludou

Se jí zeptej už si jí par krat zkusila a ne jenom pro rohlíky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:57 | Nahoru | #140
Enie> nepotrebujes staci ho tahat po zatackach ne delam si srandu a tobe dusane sem to pujceni snad uz slibil ne?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:58 | Nahoru | #141

knedlo píše: ty nemuzes bys ji uhnal vole

Aspoň by sem jí pořádně protáhnul trubky a vyhnal tych pavukov co tam ještě od jara máš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 20:59 | Nahoru | #142

knedlo píše: Enie> nepotrebujes staci ho tahat po zatackach ne delam si srandu a tobe dusane sem to pujceni snad uz slibil ne?



ja uz s pokym nejezdim, posledne mne predjel a ja pak cely vecer plakal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:00 | Nahoru | #143
knedlo> A co se týče toho, co bych dělala s tou pokyho obludou.. Kdybych ji dokázala dostrkat do garáže, tak už jsem mu ji sebrala.. Byla jsem s ní veeeelmi spokojená. Dokonce jsem vzala i Pokyho za sebe, na to bych si s šestkou netroufla..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:01 | Nahoru | #144
Veverčák> Já takhle pláču každou vyjížďku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:02 | Nahoru | #145

Veverčák píše: ja uz s pokym nejezdim, posledne mne predjel a ja pak cely vecer plakal

Ale no taaak ale zase si můžete podat ruky s Knedlom

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:03 | Nahoru | #146
Ozzy_> problém je to, že tyhle věci začneš chápat až když máš hromadu najeto...až když se vrátíš z velkoobjemovýho masakru s tabulkovejma hodnotama zpět k tomu, co má smysl.

Lidi jsou zblblí hodnotama... číslama který se každej rok navyšujou...
Panigale má sice 190HP...ale kolikpak má ale v 6-7trpm? Takže když si to někdo koupí s vidinou dousetkoňovýho bajku a nemá koule to točit, jezdí vlastně na 120HP mašině.
Hromada lidí co má litry s víc jak 160HP a jezděj "rozumně", nešáhnou výkonově dál než na 2/3 výkonu...a když...na rovině.
Mě osobně přijdou holky co cupitaj neobratně s velkejma bajkama trochu úsměvný. Ne že by to tak měly všechny... na druhou stranu...na okruhu mě už pár pojelo i s šestkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:04 | Nahoru | #147
PokyXX> nene ja uz neplacu uz jsem si zvyknul

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:05 | Nahoru | #148

Enie píše: knedlo> A co se týče toho, co bych dělala s tou pokyho obludou.. Kdybych ji dokázala dostrkat do garáže, tak už jsem mu ji sebrala.. Byla jsem s ní veeeelmi spokojená. Dokonce jsem vzala i Pokyho za sebe, na to bych si s šestkou netroufla..

Ty si mne zobrala na mojí mašinu to spíš ja sem tě pritlacil k stěně protože mi došla trpělivost a nedal sem ti na vyber jinak sama by si si na ni ASI nikdy netroufla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:07 | Nahoru | #149

knedlo píše: PokyXX> nene ja uz neplacu uz jsem si zvyknul



E:Krátké převody viď??

Naposledy editováno 21.10.2014 21:08:15

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 21:13 | Nahoru | #150
PokyXX> V čem ti jako došla trpělivost?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35684 Včera v 22:17 Animals21
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16335 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist