Dovolím si jen na okraj přiložit anketu, díky
2 reakcí na tento příspěvek Kde otestovat motorky?
Klasický štvorvalec vie tiež poskytnúť zábavu, ale až v hornom pásme otáčok a to sa bleskovo pohybuješ nad povolený limit, respektíve aby bola zábava tak najčastejšie budeš vytáčať 2-3 kvalt
Ja by som ti kludne doporučil nejakú Ducnu, ale z toho budeš mať strach, lebo sa budeš bať servisu.
Trebárs http://www.motorkar...i-800-ss-695715.html tým km by som asi neveril, nie každému sa páči, nie je najmladšia
Ivan-K píše: Najväčší pôžitok máš u V2 lebo má "silu" od spodu - netreba podradovať o 2-3 kvalty, kludne stačí jeden a len otočiť plynom...
Koukám, že se to tu zase zvrtává na nějaký nalhávání mýtů o V2, ještě si zapomněl, že je zlej a v zatáčce blokuje zadní kolo a kouše malý děti :D
Když pominu fakt, že tady jde o motor do 35 kW, tak třeba na SV1000 bylo potřeba řadit mnohem víc než na FZS 1000 při stejnym tempu (společná jízda). Ale to jen pro příklad, generálně totiž žádný takovýhle slinty neplatěj....
Ivan-K píše: Najväčší pôžitok máš u V2 lebo má "silu" od spodu - netreba podradovať o 2-3 kvalty, kludne stačí jeden a len otočiť plynom...
Ja s tim taky nemuzu souhlasit. Podradovat o 2-3 kvalty? O tvrzeni ze nejvetsi pozitek je u V2 by se taky dalo pochybovat. Kolem a kolem, nejrychlejsi si kdyz si plynuly, ne kdyz jedes plyn/brzda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 6 | Dnes v 14:27 Krautkopf |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Výfuk Yamaha mt-03 Yamaha MT-03 | Matyáš1234 | 2 | 19.5.2024 v 12:42 kokoška. |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |