Našel jsem si motorku, co má v TP 25kW a v originále 52kW.
Vím, že to s novým řidičákem A2 nemohu řídit.
Moje otázka tedy zní: Dá se normálně dojet do autorizovaného servisu a říct, že to chci seškrtit sadou alphatechnik na 35kW místo "původních" 25kW, ikdyž tam už sada není montovaná, ale přesto je to napsané v TP?
Konrétně jde o Suzuki SV650S
Díky moc za rady
Edit: Úprava v textu
Naposledy editováno 07.10.2014 21:36:59
1 reakcí na tento příspěvek V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
Teoretický príklad : máme sériové SV650 53kW, ktoré s vodičákom A2 nemožno jazdiť, potom máme to isté SV650 uškrtené po novom na 35kW na ktorom jazdiť môžem a do tretice to isté SV650 uškrtené po starom, ale iba na 25kW na ktorom znovu jazdiť nesmiem lebo neviem prečo
Toť dva týždne dozadu som zváral podsedadlový rám kamošovi na R6, nedalo mu prednosť auto tak to trochu obrúsil, odlomil držiak stupačky.
Vodičák má len do 35kW, jeho R6 má v TP 25kW, policajti prišli, zdokumentovali a nevznikol žiaden problém a to má sériová R6 viac ako 70kW
Naposledy editováno 08.10.2014 13:27:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |