tento týden jsem dával dohromady kamarádova Mustanga a při řešení problémů s elektrikou jsem narazil na věc, která mi není jasná. Na statoru alternátoru je vyražené 6V (stejně jako na dalším statoru, vytaženém z Pionýra 20), což mě mate, jelikož na několika stránkách jsem četl, že v Mustangovi ( + ostatní pionýry se stejném motorem) má být 8V indukční cívka, což mi přišlo divné. Mohl by mi tedy někdo osvětlit, jak je to doopravdy? Má tam být alternátor 8V a 8V cívka nebo alternátor 6V a 8V cívka nebo alternátor 6V a 6V cívka? Díky moc
Ještě ohledně těch světelných okruhů - zadní žárovka se netypicky vypíná ne odpojením žárovky, ale zkratováním cívky. U relativně nízkého výkonu magneta je tento způsob možný, tak aby Tě to náhodou nepřekvapilo. A Podobně "nevyléčenou dětskou nemocí pincka" jest, že se zapnutými světly si nezatroubíš - výkon "přední" cívky zkrátka nestačí na napájení 15W žárovky a klaksonu zároveň.
1 reakcí na tento příspěvek Mustang - napětí zapalování/cívky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |