No, ale co teď s tím? Nevím co je vše v prd.li, válec, píst a nejspíš přívěra.
Před zadřením jsem zrychloval a vyjížděl z obce, najednou mi začali klesat otáčky, nešlo to za plynem a lup, seklo se mi zadní kolo, naštěstí se nic nestalo. Rozdělal jsem to a vše je ve spodní části přidřený, na válci to moc poznat nejde, ale na pístu ano, kroužky jsou také v prdeli, ale nejvíc se bojím přívěry, ta se dokáže zavřít z otevřené polohy pouze na 50%. Nevím jestli má vůbec schopnost se úplně zavírat, nebo se dokáže jen přivírat, napište mi svůj názor. Chtěl bych se vejít do 5ti tisíc. :/ Díky
Na videu toho uvidíte víc, musel jsem ho nahrát na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KMnFN2V_vmg (dejte si na 720p)
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno, co teď?
TheBudhaaa píše: No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.
Jde o to jakou ma ta ojnice vuli. Ale jestli budes muset delat i spodek motoru (ojnice, loziska kliky) tak se do 5000,- opravdu nevejdes.
TheBudhaaa píše: No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.
Tak pokud je zakarbonovaná na hřídelce tak vyčistit a rozhýbat. To bude asi ta nejlevnější oprava z celý GO motoru. Jak psali výše, v motoru bude lepší celková GO.
Naposledy editováno 10.08.2014 16:28:06
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno, co teď?
Dva měsíce utekly jako voda a máme tu téma "Zadřeno" sad story...
Hlavně tu nepiš že to byla chyba motorky... Hold údržba dělá svoje...
K tématu:
Dal bych motor na GO, ona sice klika ojnice výdrží, ale když ne bude tě to stát o dost víc,
takže klasika
píst, kruhy, nikasil, srovnání hlavy, těsnění(gufera) klika, ložiska, ojnice, sakum prdum 12tis.
Naposledy editováno 10.08.2014 18:52:35
Akyo píše: Sorry za rejpnutí, ale jako kdybych to nepsal... před dvěma měsíci jsem ti psal že jsi svými úpravami ukázkový adept na zadření a výstraha pro ostatní, když tomu nerozumí ať se v tom nehrabou.
Dva měsíce utekly jako voda a máme tu téma "Zadřeno" sad story...
Hlavně tu nepiš že to byla chyba motorky... Hold údržba dělá svoje...
K tématu:
Dal bych motor na GO, ona sice klika ojnice výdrží, ale když ne bude tě to stát o dost víc,
takže klasika
píst, kruhy, nikasil, srovnání hlavy, těsnění(gufera) klika, ložiska, ojnice, sakum prdum 12tis.
Pamatuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno, co teď?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 1 | 14.7.2023 v 16:23 panTerek |