1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
Thorgrin píše: Mohl bys mi to prosím nějak vysvětlit? :) je mi 14 a ten mustang je tatuv, takže ještě ty názvy moc neznám
sundej ten kryt v pravo, sundej rotor (ten magnetickej válec) a pod ním je gufero to vymen
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
(reakce na) Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
vyzkoušej to hned jak to chcípne,vyšroubuj svíčku a jestli bude suchá tak je to jasný.
Protože jestli sundáš zapalko a nedáš ho tam přesně jak bylo tak pakárna a už to ani nenatočíš
v tom horším případě, v tom lepším to pojede úplně na h---o. Tak že palivová soustava,
nádrž vyšroubuj kohout na benzín za další na karburátoru je šroub s pružinkou na ten
nešahej je to směs. ty dva vedle něj jsou trysky ty vyšroubuj a pořádně vyčisti nejlépe propláchnout a profoukat hlavně do nich nerejpej žádným drátem ať je nezničíš.
a Když ani to nepomůže tak v plovákové komoře je nad plovákem zavírání benzinu stačí sundat
víko plovákové komory a pustit benzin když poteče tak dobrý vyzkoušej to a pak se ozvi
určitě to klapne tak hodně štěstí čus Jéňa
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
Thorgrin píše: Svíčka je měněná,s tou původní 30 let starou to ani nechytlo, teď to chytá celkem hezky, ale pak to zdechne. A benzin jsem míchal dnes, tím původním bych si tak max zasral karbec. A KATRTER tvoje rada se mi zdá nejlepší a nejpravděpodobnější, díky . Já jsem karbec čistil jenom to, kde je ten plovák, na trysky jsem si netroufl. Jinak jsme si všechno četl na netu, ale přece jenom je to lepší prokonzutovat s lidma,než se bezhlavě v tom vrtat podle nejakyho článku. A zítra řeknu, jak na tom jsem
Aha, no tak si mel sakra napsat ze si karbec necistil to se pak blbě radí
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
Thorgrin píše: Jenom jsem otevřel tu plovakovou komoru a injekční stříkačkou vysál úplně černej starej benzin a hadrou vytřel. Palivovej kohoutek je sice blbej, protože netěsní u té páčky a kape, ale jinak teče dobře, takže ten na to vliv asi nemá
Vyčisti to komplet, jak karbec, tak kohout i sítko a pokud máš palivovej filtr tak dej novej.
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
seštelovat předstih a odtrh na kladívkách a jestli je cihlově červená tak by to mělo být ok.
Podle toho co píšeš tak teď dává zase moc.Když pustíš benzín, neteče náhodou z plovákové komory? ještě jedna možnost je, tam co vede do karburátoru lanko na plyn,pod tím šroubovacím deklem je jehla tak jí pusť o jeden zoubek níž,tím přiškrtíž přívod benzínu.
a Ta svíčka co jsi tam dával byla nová? Protože je možné že pod tlakem jiskru nehází,občas se to stává i u nových. To víš nejradši bych za tebou zajel a pomohl ti s tím to by bylo nejjednodušší. no zkus tohle a pak se ozvi čus Jéňa
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
zapalování a a párkrát ho protoč z vypínačem do polohy stop.pak to tak půl hoďky nech
a zkus nastartovat pak dej vědět jak si dopadl
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
sedíš tak do leva je vyp. u prostřed je zap. a do prava je zap+světla.
a Stím palivem to že je více oleje moc nevadí to poznáš když je trochu víc tak hodně kouří
a když je moc tak se hltí a nechce moc jet.Jinak nejlepší na tyhle stroje je speciál 91
protože natural nakládá víc tak nevim aby to nezapeklo píst nebo kroužky
až tohle provedeš tak vytoč svíčku nech jí ve fajvce přilož jí k hlavě válce tak aby se
dotýkala dej přepínač do prostřední polohy a zastartuj, ale hlavně to drž za tu fajvku a né
za svíčku jinak tě to praští, neboj nic co bys neustál ale už jenom to leknutí za to nestojí.
na svíčce mezi kontakty bude jiskra koukej jak je velká a jakou má barvu a pak písni
když bude pěkná do oranžova tak jí tam natoč nastartuj a jeď. protože jestli tam jde benzín
a bude házet jiskru tak musí jet tak zatím.
1 reakcí na tento příspěvek Mustang startuje, ale pár sekund po startu zdechá
Jsou to jen fámy. Special a super se musely dávat do starších aut kvůli ventilům a detonacím. A to jen do doby, kdy se tam přidávalo olovo. Od doby, kdy tam olovo zakázaly se muselo kupovat aditivum a už bylo jedno jestli jsi tam lil natural nebo special.
Dvoutaktu se to vůbec netýká.
Pamatuju ještě super a při přechodu na různý druh benzínu (NAT 95) jsem nevypozoroval vůbec žádnou změnu. Spíš si myslím, že by byla větší změna natural před 20 lety a natural dnes, protože do toho dnešního přidávají různé eko sračky, aditiva, inhibitory atd. Nejen že se po pár letech samovolně znehodnotí, že to ani v tom starém dvoutaktu nehoří, ale vzhledem k těm přísadám je snížený podíl čistého benzínu, takže na stejné množství najedeme méně kilometrů a má to i nižší výkon.
nikdy neradím lidem věci které nemám vyzkoušené. dík a pic Jéňa
Jinak jestli 30let opravdu stal, tak je vymena vsech gufer jista, stejne tak kondenzatoru, kladivka, tesneni, filtru, oleju. Hlavne v prevodovce se jiste usadily necistoty, takze ono tou rozborkou opravdu nic nepokazis. Aspon se podivas co vevnitr je a vse pretesnis (lepit tmelem+papir tesneni nebo jen tmelem na prevodovky).
Pokud neco placam, rad se necham opravit. Procko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |