CrazyLethal> Když narazíš na slušný kus, tak můžeš mít to štěstí, že skútr za "desítku" bude sloužit stejně, jako skútr za "pětadvacet". Ale je to sázka do loterie - aby ten levný nakonec nevyšel dráž, jak budeš imrvére sypat do oprav. V těchto podmínkách je holt každá rada drahá - na rok nemá cenu pořizovat něco drahého, ale když koupíš levné - smrdí to zajícem v pytli. Zase na druhou stranu, když pořídíš ojetého japonce, tak potom (na první pohled paradoxně) jej pak snáze prodáš, jak levnější čínu - většina lidí spíše bude věřit (a koupí) japonci.
A když už "asii", tak celkem slušné recenze jsou na značku Kymco (Tchaj-wan), naopak Kentoyám bývalo lepší se vyhnout obloukem. Yuki je taková "každý pes, jiná ves" - je to jen privátní značka českého importéra, který pod ní dováží kupu motorek, vyráběných v několika čínských fabrikách).