globalmoto_kveten





Téma: Přeložená motorka - nosnost
 
26.7.2014 v 21:14
Zdravím přátelé,

řeším problém. Podle mě dost zásadní problém. Chystám se s přítelkyní na moto dovolenou a zjistil jsem že jsme o cca 60 kg těžší než je maximální přípustná hmotnost motorky. V TP je provozní hmotnost motorky 210kg a maximální technicky přípustná hmotnost 355 kg (Cagiva Elefant) což mi dává prostor pro náklad 145kg . Na nápravy je to 125/230. Reálně se ale dostanu někam ke 400kg (já 75, přítelkyně 85, kufry 30). I kdyby jsme jeli hodně na lehko tak se nedostanu pod 390kg :(. Myslíte že je to hodně velký problém? Mám strach aby mi třeba nepraskla zadní guma :(.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeložená motorka - nosnost

27.7.2014 v 12:54 | Nahoru | #1

Piwell píše: FishX3> Týý jo ... a jakou spotřebu má ta tvoje "souprava" takhle v plný polní?



hele když máš pořádnej motor, nezáleží na zátěži ale na ruce... je opravdu skoro jedno co naložíš - svižnejší jízda u mne znamená cca 7-8l , kdybych jel do 100 pojedu cca za 5.5, když 240 bere to 14 ... vic se mi nepovedlo - asi omezeno průřezem palivové hadice a výkonem řerpadla

horší už to je s brzdovýma deskama (800km svižně dolomity a jsme na pulce), gumama, řetězovkou - tam se ta váha projeví opravdu markantně - relativně zdravá žetězovka byla po mým 7h průletu do rumunska na sračku (celkovy průměr 129km za h až do hotelu). Pak zmíněné odpružení - podle mne ho má CB celkově měkký - i když jezdím sám jezdím na dvě nejtvrdší pozice, jak to zatížíš víc, nedá se na tom jet - o hubu - chová se to podobně jako na prázdnách gumách - mam tam 8mm podložky - tj teď jezdím na 2 nejtvrdší a naložen na nejtvrdší +1 (těch 8mm je jedna pozice na štelování podvozku)

(reakce na) Přeložená motorka - nosnost

27.7.2014 v 17:52 | Nahoru | #2
FishX3> Asi jo. Když jsem měl ST1300 tak jsem jezdil od 5 do 10, nejběžněji ale v rozmezí 6,5 - 7 l/100 km ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist