řeším problém. Podle mě dost zásadní problém. Chystám se s přítelkyní na moto dovolenou a zjistil jsem že jsme o cca 60 kg těžší než je maximální přípustná hmotnost motorky. V TP je provozní hmotnost motorky 210kg a maximální technicky přípustná hmotnost 355 kg (Cagiva Elefant) což mi dává prostor pro náklad 145kg . Na nápravy je to 125/230. Reálně se ale dostanu někam ke 400kg (já 75, přítelkyně 85, kufry 30). I kdyby jsme jeli hodně na lehko tak se nedostanu pod 390kg :(. Myslíte že je to hodně velký problém? Mám strach aby mi třeba nepraskla zadní guma :(.
1 reakcí na tento příspěvek Přeložená motorka - nosnost
Otázka je co přeložená motorka začne dělat na silnici. Např TDM to snášelo dobře ale CB bez podložek pod péry je jak žvejkačka (nemám to zvážený , ale odhaduji cca 100kg já+60kg mladá + 3x35kg kufry + cca 20kg válce,taknkvak sfoťákama, pití ... takže bratru 270kg na motorce co váží 260 = celková hnotnost "soupravy" 520kg + hadry(kůže docela váží), helmy atd i když to jsou asi drobný
Naposledy editováno 27.07.2014 11:27:59