globalmoto_kveten





Téma: Přeložená motorka - nosnost
 
26.7.2014 v 21:14
Zdravím přátelé,

řeším problém. Podle mě dost zásadní problém. Chystám se s přítelkyní na moto dovolenou a zjistil jsem že jsme o cca 60 kg těžší než je maximální přípustná hmotnost motorky. V TP je provozní hmotnost motorky 210kg a maximální technicky přípustná hmotnost 355 kg (Cagiva Elefant) což mi dává prostor pro náklad 145kg . Na nápravy je to 125/230. Reálně se ale dostanu někam ke 400kg (já 75, přítelkyně 85, kufry 30). I kdyby jsme jeli hodně na lehko tak se nedostanu pod 390kg :(. Myslíte že je to hodně velký problém? Mám strach aby mi třeba nepraskla zadní guma :(.

1 reakcí na tento příspěvek Přeložená motorka - nosnost

26.7.2014 v 21:52 | Nahoru | #1
Mě napadá otázka k čemu Ital vyrábí cestovní enduro, které nic neuveze? I můj trapný Japonský hornet uveze papírově 188kg...

(reakce na) Přeložená motorka - nosnost

26.7.2014 v 22:08 | Nahoru | #2

WhiteX píše: Mě napadá otázka k čemu Ital vyrábí cestovní enduro, které nic neuveze? I můj trapný Japonský hornet uveze papírově 188kg...



Vono jde spíš o italský papíry a pravděpodobně o neschopnost to umět na úřadě přeložit do češtiny a/nebo nesmysly v IT TP. Např. mám GPZ 500S původem z Itálie a v TP je toto: největší tech. přípustná hm. 336 kg, povolená hm. 336 kg, pohotovostní hm. 266 kg. To tedy znamená, že ta motorka smí vézt max. 70 kg, takže bych na ní ani nesměl jet Přitom uveze 2 metráky jako prd a podvozek, brzdy a motor s tim nemají problém. A pohotovostní hm. je u GPZ 500S někde kolem 200 - 205 kg, takže nevim, kde to vlastně vzali ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist