globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 98 zřejmě K.O motor
16.7.2014 v 21:19
ahoj, tak už došlo aji na muj stroj, sháním info pokud se stalo někomu něco podobnyho a co musel vše řešit
motor delší dobu asi 3000 tis. km klepal v rozmezí 4500 - 5500 ot/min pouze při konstatní jízdě při akcelaraci nebo deceleraci nebylo slyšet vůbec nic (ať už malé nebo velké) z odvětrání klikové hřídele vyfukovaly nadměrně olejové páry a to až tak že při zastavení kapal olej z hadičky nad stojanem co vede z airboxu.Za těchto okolností to jezdilo celkem bez problému bez ztrát na výkonu nebo podobně, klepání v udaných otáčkách sem neřešil protože se mě to zdálo nepravděpodobny že to děla za těchto okolnosti klika. Tak a teď k věci ježděno na castrol 10W40, olej vyměněn za ipone 10W40 dohromady ujeto cca 200km,z toho asi 150 decentně, kapaní oleje se asi 3x zvětšilo, při poslední akcelaraci 1,2,3,4 na plno motorka ztratila uplně výkon tak že když zpomalila nejela ani na 1čku a chcipla, asi po 30minutovém stání znovu naskočila a při nepravidelném běhu do max 3tis. otáček a klepani už ve všech otačkach dojela domu cca 4km.Z výfuku ani při ztrátě výkonu nešel olej, jen už delší dobu při 9tis. plus kouřila, spotřeba oleje byla zhruba 0,8 l/1000km
Takže k věci dělal tady už někdo GO ?, motor nechávám zatim pohromadě pro připadné rady a pod..

Naposledy editováno 16.07.2014 21:30:13
Předchozí
1 2
Následující

R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 21:28 | Nahoru | #1
Financne nakladne, lepsi koupit jinej motor...

R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 21:29 | Nahoru | #2
motor po smrti,tohle nemá smysl opravovat,sháněj jiný.

R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 21:30 | Nahoru | #3
nemá to cenu, finančně tě vyjde líp koupit motor než dělat GO

R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 21:32 | Nahoru | #4
za předpokladu ,že se podaří sehnat funkční kousek a nebude to stejna rujna, zitra to rozhodím ať vím co je ještě použitelny, pokud by se to dalo zachránit přikláním se k možnosti radši GO než motor z nejisteho zdroje za ranec

1 reakcí na tento příspěvek R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 21:38 | Nahoru | #5
Zaplik: no se schvalne podivej na partsdepot co stoji treba nova klika... Coz vzhledem k tomu ze ta tva tak dlouho klepala az se to raflo na fest - bude zmordovana dost

R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 21:45 | Nahoru | #6
tak zatim sem neviděl ani tu mou, pokud to bude definitivní tak samozřejmě se podivam po druhym motoru, nechcu dělat předběžny závěry ale klepajici kliku sem několikrát zažil a klepala trochu jinak než ta moja, kdyby se to raflo na fest jak pišeš tak bych stim nezatočil ani starterem, a to točilo bez problemu jen nechytlo

Naposledy editováno 16.07.2014 21:49:09

1 reakcí na tento příspěvek R1 98 zřejmě K.O motor

16.7.2014 v 23:51 | Nahoru | #7
Podobně se chovala R1 co jsem měl v práci - praský vložky ve válci. Akorát on to nenechal dojít až do stádia, kdy to skoro nejelo. Spodek motoru byl asi v pohodě, ale válce KO, písty zvrchu domlácený, jeden odřenej zboku a ohnutý ventily

(reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 00:13 | Nahoru | #8

assassin píše: Zaplik: no se schvalne podivej na partsdepot co stoji treba nova klika... Coz vzhledem k tomu ze ta tva tak dlouho klepala az se to raflo na fest - bude zmordovana dost


Nemyslim si ze to vzhledem k tomu oleji co sel z odvetrani bude mazly na klice. Spis bych cekal propalenej blok coz je u prvnich r1 a r6 bezna zavada.
Kazdopadne oprava je tak i tak cenovej nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 00:13 | Nahoru | #9
Freeman11> jak spodek OK? Vždyť je to fuk, když horní karter je spojený s válci dohromady ...prostě motor po smrti...

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 00:14 | Nahoru | #10
Jak psal assassin - sežeň jiný motor, nejlevnější řešení...

1 reakcí na tento příspěvek R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 01:55 | Nahoru | #11
Mě se moto ve 180 domr**** žě to řvalo, chrastilo dojel sem ke krajnici hned to zdechlo a konec.... Odvezl jsem to opravaři a ten mi druhy den brnkl že to vyrvalo svíčku ze zavitu a dalši den sem si jel pro funkčni moto.... Nejdřiv zjisti co stim je než koupiš jinej motor

Naposledy editováno 17.07.2014 01:56:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 07:13 | Nahoru | #12
KapitanMasakr> tu svíčku to vcuclo a vyplivlo vyfukem nebo proč to chrastilo?

(reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 09:13 | Nahoru | #13

2stroke píše: Freeman11> jak spodek OK? Vždyť je to fuk, když horní karter je spojený s válci dohromady ...prostě motor po smrti...


Jo vlastně ještě mi tady v práci někdo říkal, jestli nebude stačit jen válce a já mu říkal, že ne, že je to spojený. A pak to tady sám plácnu taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 09:31 | Nahoru | #14

dva_hrnce píše: KapitanMasakr> tu svíčku to vcuclo a vyplivlo vyfukem nebo proč to chrastilo?



Zkus si u čtyřválce vyndat jednu fajfku ze svíčky. Je to jak traktor. :)

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 10:01 | Nahoru | #15
Kámoš měnil na 2000 motor myslim 3x poprvé se mu to kouslo, z ničeho nic...dojel před barák, mašina jela a najednou mu to chcíplo a už nenatočil, sehnal druhý motor...pak na vyjížďce se mu celá zatřepala a zdechla. Spadl mu ventil do válce, motor poskládal z těch dvou starých, chvilku pojezdil, prodal a teď spokojeně jezdí na 954....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 10:03 | Nahoru | #16

ZX6RR píše: Zkus si u čtyřválce vyndat jednu fajfku ze svíčky. Je to jak traktor. :)


Já vím ze to fluše vzduch, ale nechrasti

(reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 10:50 | Nahoru | #17
dva_hrnce> Pokud ta svíčka nevylítla úplně, ale jen se povolila či zůstala trochu zašroubována, tak vůle v závitu udělají hodně.... Zažil jsem s kámošem na Dandy 50, která točí polovinu, co R1...

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 10:54 | Nahoru | #18
Tak o.k., asi je to možný..

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 10:57 | Nahoru | #19
Odpoledne budu vedet vic, kazdopadne predbezne nevi nekdo o nekom kdo ma navic motor 98-99 ?

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 12:58 | Nahoru | #20
Za 10k jsem nechal na R6 udelat novy nove vlozky vsech valcu, ted cekam na to az servis posklada moto zpet dohromady. Kdyztak PM

(reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 13:05 | Nahoru | #21

dva_hrnce píše: KapitanMasakr> tu svíčku to vcuclo a vyplivlo vyfukem nebo proč to chrastilo?



Ted se mi to stalo nedavno na dvouvalu tu svicku to vyplivlo ven byl tam strhly urvany zavit, ale vypadalo to, ze motorka doslouzila ...... hrozny zvuk, slo to do otacek a nejelo a ze sem to jeste furt tahal... potreboval sem dojet doprace.... dojel sem tak kekrajnici

Naposledy editováno 17.07.2014 13:08:17

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 14:00 | Nahoru | #22
No po praci to rozeberu pokud to bude jeste pouzitelny tak i radne zdokumentuju postup, stema vlozkama znam i levnejsi kontakt nekolikrat jsme to resili u jinych stroju, jak presne je to u r1 nevim zatim sem to vevnitr nevidel

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 14:15 | Nahoru | #23
Jak to bude investice do poliviny ceny motoru tak bych dotoho sel jinak honda 954 za stejnou cenu je novejsi se super motorem, kery tyto problemy nema...

R1 98 zřejmě K.O motor

17.7.2014 v 22:25 | Nahoru | #24
tak klika vymlacena pouze na prvnim valci na ojnici, pistni čepy zatim v pohodě
, vybrus by snad šel zitra to musim přeměřit, oloupany všechny válce, hlava bez problemu, takže to vypadá na snadnější cestu výměnou za jiný motor pokud se nějaky naskytne



, jinak motorka podle všeho měla už hlavu dole a člověk kterej to předemnou skládal tak to akorát tak namr... (hlava poskládaná jinak než má být a to je tam vše popsáno že k tomu teoreticky neni třeba ani žádný manuál) vačky taky ok.

Naposledy editováno 17.07.2014 22:56:49

R1 98 zřejmě K.O motor

18.7.2014 v 00:08 | Nahoru | #25
Omg... co sehnat uz za tu cenu motor novejsi rv.. i s jednotkou

1 reakcí na tento příspěvek R1 98 zřejmě K.O motor

18.7.2014 v 07:36 | Nahoru | #26
GO nedoporučuju, sám jsem to nechával dělat na R6 a vyšlo to na 40tis. Vydřený šály na klice, špony v oleji, ohnutá klika, vylomený zuby na rozvodovým kole (což je jeden kus s klikou).... No ani se nechci rozepisovat... To klepání byl píst x ventil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

18.7.2014 v 09:50 | Nahoru | #27

carlos38 píše: To klepání byl píst x ventil...



Myslíš jak ventil potká píst a říká:" a doprdele..."

1 reakcí na tento příspěvek R1 98 zřejmě K.O motor

18.7.2014 v 10:47 | Nahoru | #28
To klepani byl vylagrovany lozisko na klice na tom prvnim valci, pisty a ventily v poradku, rozvodak jako novy tak nevim jestli ho nekdo predemnou menil nebo ne, ale retez co pohani pumpy totalne vyrizenej

(reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

18.7.2014 v 11:25 | Nahoru | #29
Zaplik> Ten je volnej normálně.

(reakce na) R1 98 zřejmě K.O motor

18.7.2014 v 11:39 | Nahoru | #30

kodl77 píše: Myslíš jak ventil potká píst a říká:" a doprdele..."



Zaplik píše: To klepani byl vylagrovany lozisko na klice na tom prvnim valci, pisty a ventily v poradku, rozvodak jako novy tak nevim jestli ho nekdo predemnou menil nebo ne, ale retez co pohani pumpy totalne vyrizenej



Já měl tak vydřený ložiska na klice, že tam byla vůle a to klepání vyvolávalo, když píst ťukal do ventilu. Motor potkanej nebyl a píst ani ventily nenesly žádnou újmu na zdraví. Jen to o sebe klepalo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35670 Dnes v 08:41 Kamikadze-Ace
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist