globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 oktanový benzín
 
12.7.2014 v 11:25


Naposledy editováno 07.08.2015 18:34:22
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 11:31 | Nahoru | #1
Neublížíš,naopak,nejsou tam biosračky.

(reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 11:36 | Nahoru | #2

MacNamara píše: Neublížíš,naopak,nejsou tam biosračky.





Tady něco k počtení

Naposledy editováno 12.07.2014 12:11:35

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 14:32 | Nahoru | #3
Haesty ukončil budoucí vskutku zábavnou debatu o tom proč 100oktan

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 14:39 | Nahoru | #4
Nicemu neublizis, a nicemu nepomuzes. Staci to tak ?

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 14:41 | Nahoru | #5
Já jak do auta, tak do motorky liju jedině 100 oct. a je to poznat, motor jde líp.. Někde tady na foru je foto jak vypadají karbece z motorky co jezdí na 95 - hnus humus a pak z té co jezdí na 100 a ty jsou čistý jak slovo boží.. Minimálně když pominu zklidnění motoru tak je pro mě plus že neobsahuje tu zkurvenou biosložku.. Těch pár kč mě neposere a mám lepší pocit
Tankuju Vervu nebo u OMW.

(reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:09 | Nahoru | #6

wejrcze píše: Haesty ukončil budoucí vskutku zábavnou debatu o tom proč 100oktan



Můžeš si založit svoje vlákno a tam debatu trochu rozvinout,nikdo ti nebrání

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:18 | Nahoru | #7
děkuji Vám všem za odpovědi, asi to nemá moc velký smysl, ale zajímá mě, opravdu to dokáže vyčistit palivovou soustavu, karbec atd? Potom by nebylo marný občas vzít 100 oktanový benzín

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:28 | Nahoru | #8

Carcharot píše: Já jak do auta, tak do motorky liju jedině 100 oct. a je to poznat, motor jde líp.. Někde tady na foru je foto jak vypadají karbece z motorky co jezdí na 95 - hnus humus a pak z té co jezdí na 100 a ty jsou čistý jak slovo boží.. Minimálně když pominu zklidnění motoru tak je pro mě plus že neobsahuje tu zkurvenou biosložku.. Těch pár kč mě neposere a mám lepší pocit
Tankuju Vervu nebo u OMW.



Říká ti něco detonační hoření? A nebo vysoké cetanové číslo jakou má prodlevu vznícení paliva?
A co se týče těch biosraček tak bych si tím tak jistý taky nebyl, páč čistý benzín má pávě oktanové číslo hodně nízké...Jen tak pro upřesněění...Jinak Vervu beru taky, ale jen z důvodu větší aditivace...Jinak čím vyšší cetanové číslo tím lepší, to určitě není pravda...

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:28 | Nahoru | #9
No právě, občas.. To podle mě nemá smysl, buď pořád nebo nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:30 | Nahoru | #10

StiefTomas píše: Říká ti něco detonační hoření? A nebo vysoké cetanové číslo jakou má prodlevu vznícení paliva?
A co se týče těch biosraček tak bych si tím tak jistý taky nebyl, páč čistý benzín má pávě oktanové číslo hodně nízké...Jen tak pro upřesněění...Jinak Vervu beru taky, ale jen z důvodu větší aditivace...Jinak čím vyšší cetanové číslo tím lepší, to určitě není pravda...



Budeš se divit, ale říká, navíc cetanové číslo je pro naftu, máš v tom hokej

(reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:38 | Nahoru | #11

Carcharot píše: Budeš se divit, ale říká, navíc cetanové číslo je pro naftu, máš v tom hokej



To já vím...Proto jsem napsal prodlevu vznícení paliva, jelikož ta je jenom u vznětových motorů...Proto jsem pak psal o Verva Dieselu...Nenarážím, jen vždycky když čtu takovýhle vlákno, tak si vzpomenu na slova jednoho docenta z fakulty co mě učil motory.Říkal, motory jsou složitý fyzikální a chemický děje, je nastaven tak, aby fungoval a měl dlouhou životnost, ale pak se stejně najde někdo, kdo tomu nevěří...

(reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:39 | Nahoru | #12

krutostřelec píše: děkuji Vám všem za odpovědi, asi to nemá moc velký smysl, ale zajímá mě, opravdu to dokáže vyčistit palivovou soustavu, karbec atd? Potom by nebylo marný občas vzít 100 oktanový benzín



Nedokáže...Navíc beru klasickej Natural 95 a na karburátory jsem nesáhnul 8let...

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:43 | Nahoru | #13
Ale já věřím , nevěřit je hřích
Každopádně myslím, že použitím kvalitnějšího ( bez biosložky) benzínu /nafty je nejlepší jak pro motor, tak pro palivovou soustavu. Nejsem si úplně jistý neškodností oné biosložky.

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:49 | Nahoru | #14
No nic, jdu vylítat trochu Vervy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:50 | Nahoru | #15

Carcharot píše: Ale já věřím , nevěřit je hřích
Každopádně myslím, že použitím kvalitnějšího ( bez biosložky) benzínu /nafty je nejlepší jak pro motor, tak pro palivovou soustavu. Nejsem si úplně jistý neškodností oné biosložky.



Tak jako biosložka je tam přidána řepka...U benzínu uznávám, je to trochu bordel a je tam zbytečná...Ale pokud budeš jezdit často, soustava se nezalepí...Co se týče nafty, tak řepka je v podstatě olej tzn. pomáhá ti přimazávat tlakové čerpadlo...Co se týče trysek, ty na sobě mají C2 povlakovanou vrstvu, těm to nevadí...Pokud budeš jezdit také častějc, tak tam zalepení taky nebude...A co se týče komůrkových motorů, těm je jedno co tam naleješ...Právě ono je blbý, že si lidé myslí, že když dají vyšší oktanové číslo, je to pro motor lepší, ale pravda to není...Oktanové číslo je náchylnost paliva k samovznícení...Pokud bude vyšší, benzín se zapálí dříve např. o výfukový ventil a dojde k detonačnímu hoření...Ztrácíš tím výkon,zahříváš tím více dno pístu a horní můstek pístu...To je samozřejmě špatný, protože v prvním pístním kroužku nemůže být teplota vyšší než cca 250°C, jelikož ti tam pak začne karbonovat olej...Prostě ten motor je více zatěžovanej a nesvědší mu to...Proto se u benzínu nedá dosáhnout vysokých tlakových poměrů...Ten benzín by se prostě sám zapálil mnohem dříve než má..Takže za mě určitě ne...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:51 | Nahoru | #16

Carcharot píše: No nic, jdu vylítat trochu Vervy



Verva je označení nafty kurník šopák už taky :D

(reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 15:57 | Nahoru | #17

StiefTomas píše: Verva je označení nafty kurník šopák už taky :D


nene!! HC Verva Litvínov

(reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 16:02 | Nahoru | #18

StiefTomas píše: Verva je označení nafty kurník šopák už taky :D



Líííhosračka

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 17:41 | Nahoru | #19

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 18:04 | Nahoru | #20
Test německého automotoklubu ADAC zjistil,že pokud není motor přímo stavěn na 100 oktanový benzín, tak se spíše výkon a jeho vlastnosti zhorší.

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 18:08 | Nahoru | #21
Co já slyšel tak na okruhu to prej poznat jde,nevím.
Můj názor- ničemu tím neublížíš,víc to stojí,líp to voní a možná to i něco pročistí.
Zkušenost- nepřišlo mi že by moto jela líp (kdo by na silnici měřil desetiny) ani že bych na nádrž nejel víc,startování též na stejno...
Závěr- Jednou za čas nádrž dvě proč ne když je to snad bez bio sr-čky a mělo by to trochu pročistit palivovou soustavu,vstřiky a co já vím co ještě.Tak že pro dobrej pocit určitě Jinak pokud je 95 bez bio sr-čky beru nejčastěji ten

1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 18:33 | Nahoru | #22
Beru jedine 100ku jak do modernich veci, tak do vsech veteranu, sekacek a pil. Ne kvuli oktanum ani kvuli vykonu, ale je to benzin z Rakouska a hlavne bez biosracek, takze mi to nezasira palivovou soustavu a nemusim se bat odstavit veterany nebo pilu s plnou nadrzi na celou zimu (prectete si o "trvanlivosti" biosracek, udava se cca 3 mesice). Rozdil v cene neni velkej, takze na to jezdim porad, nalit to tam jednou za rok podle me nema smysl.

Ted trochu subjektivni dojem - zadny rozdil vykonu samozrejme necitim a patrne tam ani neni, ale starty, zejmena studeny, jsou se 100kou vyrazne lepsi.

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 18:50 | Nahoru | #23
Věčné téma. U straších motorek s karbcem klasický placebo efekt. Všichni zastánci na úkor fyziky a techniky cítí větší výkon. Na druhou stranu, bez biosraček to je dobrý na pročištění, akorát jezdit na to pořád jsou jen vyhozený prachy. Aby to mělo smysl, je třeba, aby na to byl motor nalazený a u motorek s automatiským seřízením předstihu taky nějaké zlepšení bude. Ale pokud to někdo tvrdí s karbcem bez zásahu do nastavení, tak dle mého kecá, podle toho, co jsem vyčetl.

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 18:53 | Nahoru | #24
Zdravím. Nevím jak kdo ,ale většina motorkářu bere 95ku. Já beru 100ku a většinou si ze mě dělají srandu že jsem magnát, tankovat drahej benzín. Jenomže mám pegaso a na 95ku jsem měl občas problém se startováním. Pak jsem se v manualu dočetl, že mám tankovat 98ku a 100ku.Jelikož 98ka u nás na pumpach nikde není, tak jsem začal tankovat 100ku. Od té doby je po problému a pégo chytá perfektně.Dle skušeností, bude asi opravdu kvalitnější.

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 19:01 | Nahoru | #25
To jo, krom čištění systému to lépe staruje o podobných motorek, co se startem mají problém.

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 19:27 | Nahoru | #26
Tak sem dneska teda pokusně vyjel 2 nádrže(200km ) ty carrery od omw rozdíl teda znát není, jen mi přijde že to startuje skoro hned... , ale těžko říct! Jarda vod nás z vesnice řikal že prej mi to da pár koní na víc!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 19:43 | Nahoru | #27

StiefTomas píše: Tak jako biosložka je tam přidána řepka...U benzínu uznávám, je to trochu bordel a je tam zbytečná...Ale pokud budeš jezdit často, soustava se nezalepí...Co se týče nafty, tak řepka je v podstatě olej tzn. pomáhá ti přimazávat tlakové čerpadlo...Co se týče trysek, ty na sobě mají C2 povlakovanou vrstvu, těm to nevadí...Pokud budeš jezdit také častějc, tak tam zalepení taky nebude...A co se týče komůrkových motorů, těm je jedno co tam naleješ...Právě ono je blbý, že si lidé myslí, že když dají vyšší oktanové číslo, je to pro motor lepší, ale pravda to není...Oktanové číslo je náchylnost paliva k samovznícení...Pokud bude vyšší, benzín se zapálí dříve např. o výfukový ventil a dojde k detonačnímu hoření...Ztrácíš tím výkon,zahříváš tím více dno pístu a horní můstek pístu...To je samozřejmě špatný, protože v prvním pístním kroužku nemůže být teplota vyšší než cca 250°C, jelikož ti tam pak začne karbonovat olej...Prostě ten motor je více zatěžovanej a nesvědší mu to...Proto se u benzínu nedá dosáhnout vysokých tlakových poměrů...Ten benzín by se prostě sám zapálil mnohem dříve než má..Takže za mě určitě ne...



To oktanové číslo máš trochu naopak ne ?(samozápaly)

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 19:44 | Nahoru | #28
Motorky, který mají problém se startem, nemají problém s benzínem, ale s karbecem, filtrem,atd.... stříkaček se tohle netýká(většinou)...

zjistěte si, co oktanové číslo znamená a kvůli čemu se na něj dimenzují kompresní poměry motorů...jinak je to jako diskuse křováků o kvalitě sněhu na severním pólu...

100 oktanový benzín

12.7.2014 v 19:45 | Nahoru | #29
Tak to je parada, ze nejsem sam, komu to s tim mnohem lip startuje.

Naposledy editováno 12.07.2014 20:38:26

2 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

12.7.2014 v 23:32 | Nahoru | #30
legální okrádání lidí je tento benzin
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist