globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chrastění u motoru
Zdravím Vás,

na Jaře tohoto roku jsem si v USA koupil US verzi DragStaru tedy V Star 1100 Classic.
Je to rok 2005 a najeto měl při koupi cca 21k mil, tedka 23k.

Celkový vzhled motorky na první pohled dobrý, s údržbou jak jsem později zjistil už je to horší....nicméně vyměnil jsem základ jako olej, olej v kardanu, svíčky, filtr.

Momentální stav je takový, že motorka jezdí celkem dobře, ale volnoběžka je asi před smrtí
a je nutné udělat seřízení karburátoru a ventilů, které neustále odkládám, jelikož servis v USA je opravdu mastný :-///.

K problému: před cca měsícem, mi začalo něco cinkat chrastit někde v oblasti pod nádrží (aspon se tak zdá, když na tom člověk sedí) v různých otáčkách, nejčastěji ve středních za jízdy...ventily to nejsou, ty cvakají jinak.....vůbec nevím co to může být, ale když poslouchám motor, tak tam nic neslyším...jen cvakání ventilů....na volnoběh to slyšet není. ....další věc co jsem vypozoroval je to, že když dojíždím do světel, brzdím, vymáčknu spojku a silnějc zmáčknu přední brzdu při zastavení tak slyším kovovej chrastivej zvuk jak kdyby volné matky jak kdyby někde popojížděla a cinkala......vůbec nevím co by to mohlo být, nemůžu na to za boha přijít...napadal mě kardan, ale při jízdě je vše normál...

Moc děkuji za každou případnou radu a nápad....David







Naposledy editováno 08.07.2014 06:00:58

chrastění u motoru

8.7.2014 v 06:03 | Nahoru | #1
Nemá to dvojité svody kvůli modrání? Občas se stane že se spoje vnitřního a vnějšího svodu rozdílným tepelným pnutím uvolní a rachotí

Naposledy editováno 08.07.2014 06:04:18

chrastění u motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2014 v 06:45 | Nahoru | #2
u mě v profilu si stáhni manuál jak u týhle motky seřídit ventily,zvládneš sám.Synchro karbců taky zvládneš sám,rozebrat a vyčistit a zkontrolovat plovákový hladiny taky sám.Zkontroluj stav vzduchovýho sání,vzduch.filtr.Nahraj video se zvukem,třeba to pomůže
seikos:jj,je tam oplášťování svodů,ale to je na několika místech nabodovaný.Občas mi to taky zvoní ale spíš v místech kde je spoj koncovka svod

chrastění u motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2014 v 07:52 | Nahoru | #3
Pro jistotu zkontroluj taky tohle, no a celkově to prolez jestli není někde něco volnýho, zas tolik šroubů, který by se mohly povolit na XVS není

Naposledy editováno 08.07.2014 08:01:39

chrastění u motoru

8.7.2014 v 11:44 | Nahoru | #4
Je to celkem usmevne, my evropani objednavame dily na dragstary v USA kvuli cene dilu... a ty mas naopak problem v USA s cenou servisu .... blaznivej svet

chrastění u motoru

9.7.2014 v 04:23 | Nahoru | #5
Zdravím všechny

moc Vám všem děkuji za rady a tipy.

Bimbo:
Koukal jsem na manuál, ale na seřízení ventilů své pomoci si netroufám :)) na to jsem ještě malej pán :).

OndrasHodek:

o častém problému kardanu vím a modlím se aby mě to nepotkalo...tady by ta oprava vyšla odhaduju tak na $3-3500 ale možná i více. To je cena za kterou, jsem tuhle mašinu koupil.

hehe....s těma cenama je to tak no, díly levné ale práce je tady celkově drahá :-/

Servis Yamaha si bere $90/h, což je na opravdu dost. Souk. servis na tom nejsou o moc lépe.
V servise mi řekli nastavení ventilů $350 a $280 vyčištění a nastavení karburátoru, výměna oleje a filtru $135....to jen tak pro obraz cen :).

Já jsem v USA rok a půl a pořád jsem si na to nějak nezvykl....takže nejvíce svépomocí.

Jo kdyby jste někdo potřebovali pomoct s nějakým dílem, tak není problém pohledat, koupit a nechat levně poslat přes poláky.....rád pomůžu kolegům :).

ale dost keců a k mému problému :

dneska po práci jsem se do toho pustil, začal vše kontrolovat....a při oddělávání nádrže mi bylo jasné, že jsem na to kápnul .....když jsem hýbal nádrží tak jsem slyšel něco kovového jak se převaluje po dnu nádrže......podíval jsem se na víčko od nádrže ze spodu a hurááá....jeden dlouhý zlatý šroubek co drží víčko nádrže se uvolnil a spadl tam a dělal neplechu..a od toho rezonovala celá motorka.....

JENŽE aby to nebylo tak jednoduché, tak při vytahování jsem tam narazil na dva válečky v nádrži, které absolutně netuším k čemu jsou a jestli tam patří....viz. foto. ..prosím o objasnění co to je a k čemu to je.....dále když byla nádrž rozdělaná jsem si všiml že kryt vzduchového filtru je nějaký volný a hele byla vypadlá vzduchová hadice ze strany od motora.....
...po opravě a krátkému projetí už nic nerachotí, nic nevibruje a vypadá to, že už není potřeba ani synchronizace karborátorů .....

Takže ještě jednou díky







Naposledy editováno 09.07.2014 06:08:29

chrastění u motoru

9.7.2014 v 10:40 | Nahoru | #6
To vypadá na zajimavej kvíz vůbec netušim co by to mohlo být ale řekl bych že to tam fakt nepatří
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78
Megazipnet Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 25.4.2024 v 16:33 Rooks
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks


TOPlist