paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motorro Velas 400
1.7.2014 v 23:35
Zdravím všechny Motorkáře . Pokud vlastníte tento motocykl rad bych se podělil o poznatky.Prosím nebojte se napsat .Tuto motorku mám a neřeším že je to ČÍNA!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorro Velas 400

28.7.2014 v 00:05 | Nahoru | #1

oldy píše: "Když si někdo koupí novou čínu za dobrý peníze"
60 tis. ti za toto DoDo připadá dobrý peníz? Když si vezmu, co se dá koupit třeba o 10-20 tis. dráž. Proti chinám nic nemám, ale vocaď pocaď.
Jinak ať Ti samozřejmě jezdí.



das 60 k tomu 10-20 a potom pol sezony na fore hladas ako to dat doporiadku aby to bolo schopne zjazdit sezonu

(reakce na) Motorro Velas 400

1.8.2014 v 08:29 | Nahoru | #2

copo píše: das 60 k tomu 10-20 a potom pol sezony na fore hladas ako to dat doporiadku aby to bolo schopne zjazdit sezonu


Ten popis 60 koupě + 10-20 k tomu opravdu krásně pasuje na starého olítaného japonca, ato bez přehánění, kterého sice koupím za 60, potom do toho tak 10-30 i víc nasypu, abych ho dal do pořádku a vyměnil opotřebené, nebo poškozené díly, protože nové jsou brutálně předražené a po starých je velká sháňka, pak půl sezóny hledám na fóru, abych ho doladil, aby odjezdil sezónu a při každé jízdě se modlím, abych s tím někde nezůstal vyset, to já jsem právě nechtěl, protože vím, jak to chodí třeba u ojetého auta.

Nebo snad příznivci japonců nám chtějí tvrdit, že majitelé japonců, když chtějí prodat svůj stroj, že ho krásně zgenerálkují, aby to novému majiteli pěkně fungovalo a už do toho nemusel investovat, aby z čirého fandovství nekazili pověst japonským motorkám

Já jsem na Velasovi sice řešil pár drobností a doladění, ale ty které opravdu omezovaly funkčnost motorky mě nestály nic, než vlastní práci, úsilí a čas.
Ostatní byly zbytné, ale prováděl jsem je jako doladění pro zvýšení uživatelského komfortu a dle svých individuálních potřeb, preferencí a požadavků. Tady jsem ta doladění popsal pro vaši představu:

1) neseřízený karbec - řešeno poladěním svépomocí během prvních vyjížděk, cena 0,-kč
2) výfuk chytal při propružení o zadní gumu - opraveno svépomocí odkloněním, cena 0,-Kč
3) dodělání sundávacího sedla - materiál 200kč a vlastní nápad a práce
4) chyběla gumová ochrana vidlice od řetězu - nový ND cena 200kč, montáž svépomocí
5) úprava sekundárního převodu, menší rozeta 700kč, montáž svépomocí
6) úprava světlometu pro zvýšení svítivosti 300kč odhad, montáž svépomocí
7) koupení hranatých zrcátek na delší tyčce, model pro jawu, 460kč, montáž svépomocí
8) kupoval jsem ještě nějaké diodové náhrady žárovek, ale to nebylo nezbytné
9) výroby taštičky na nářadí, svíčku, žárovky, materiál jsem měl, jen nápad a práce
10) koupení svíčky NGK DCPR8EVX 400kč, montáž svépomocí, ale také nebylo nezbytné

Potom, schválně jestli víte, kolik stojí česká jawa 350, ale nikoliv vylítaná vrána, ale nová! Představte si, že ji ještě vyrábí, ale staví na staré papíry a s tím jsem cenu a parametry Velase porovnával. Původně jsem sice chtěl Yuki 350 SPT, která stávala 55tis, ale přestali ji dovážet a do ojeté se mi nechtělo i když by mi vyhovovala asi víc, takže Velas bylo jediné, co mi zbylo v podobné ceně a kubatuře, protože jsem chtěl zároveň také nízkou spotřebu, kterou by mi větší kubatura už nedala. Velas mi bere 3,5L/100 a i to mi už příjde hodně, ale je to nový, takže až se víc dozabíhá, tak to snad bude ještě méně.

Naposledy editováno 01.08.2014 09:47:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist