ja slozil gs5 pro segru, ze dvou, tri kusu..
..dle dokladu 20, 25kw,,,, original ma 35-38kw?, tzn. byly ruzny vykonovy verze, kterou mas?
.soupatka ve stazenejch verzich mely diry, origo soupatka jsou plny, karbce maj vetsi trysky /hlavni, prechodovka/neco sem povymenoval..
.dle tp je to 25kw, sednu ja/175/95/ po rovine 160tacho jde, dle me ok...jestli je to dost, nevim,,, ale segra je spokojena /vazi o cca pulku min/..
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
2stroke> to je samý blbeček, debil, blbeček, debil, jenom támhle sedí dva blbečci vedle sebe...
Drn> To dělá to horko...
netřeba NIC dodat!
Edit:
ale abych psal k věci - tohle pomůže vždycky!
Naposledy editováno 11.06.2014 18:30:21
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E na přestavbu
S kapotáží se připrav také na to, jak řešit chlazení, které bude tak nedokonalé protože na žebranebude foukat a právě Fka kvůli tomu mají i chladič oleje navíc. Staré verze kapot které jsou špatně k dostání to řeší jinak. Mimo kapot minimálně KNko, laďák a hlavně přetriskovat naladit, jinak to nemá význam vůbec. Jsou to vše další a další výdaje.
Když to spočteš, jak sem psal za dva koně -+ navíc máš pomalu půl další mašiny.