globalmoto_duben_nolan





Téma: Setkání majitelů Drag Star

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

3.5.2017 v 18:14 | Nahoru | #1
Klucí má se to asi takhle. Přihlásil jsem se do jedné soutěže a součástí byla demo jízda na HD. Vyberete si prodejce a ten má v nabídce jako demo motorku několik modelů. Složíte desítku vratnou zálohu a jedete se na tři hodiny provětrat. Nic z oblud jako electra, road glide apod. jsem nechtěl. Fat Boy nebyl, Road King nebyl a Softail Springer taky ne. Takže jedině Breakout. Za cenovku kolem 6ti set tisíc si představuju ale něco úplně jiného.
První semnou vyjebala spojka. Buď to byla rozbitá a nebo jsem jí nepochopil. Někdy stačilo malinko pustit páčku a hned to chtělo nakrmit benzínem jinak to zdechlo a jindy zase dlouhý krok. Další věc byli rány v motoru? Převodovce při každém přeřazení. V zrcátkách jsem nic neviděl protože jsou tak blízko u sebe že tam máte vidět lokty. Takže pokaždé jsem musel sundat ruku abych se podíval do zrcátka. U dva roky staré motorky komplet zoxidované matice a šrouby, některé šrouby trčí i 2cm ven ze závitů. Sváry na výfukách orezlé, žádná povrchovka. Koncovky výfuku orezlé jako okapy, fakt peklo, hlavně teda vnitřek kde už je vyústění ven. Tam asi z kondenzátu vody se to taky zprašiví. Způsob uchycení jawa stupaček na kulatinu která je natvrdo přivařená k rámu, humus. Držák koncovek byla sprostá roura cca 15mm v průměru, do té někdo ve fabrice praštil palicí a takhle to přidělali na rám, neunavovali se ani s žádnou záslepkou konce té trubky. Držák značky a osvětlení značky je hodně trapnej, to bylo jak kryt pod motorem z endura. Spolujezdec bude mít sedlo zakouslé do řitě případně piče. Dalšího mě nic nenapadá.
Teď motor. 1,2 a 3 jsou slušný na zátah. Hodně slušný  Tam je ten obsah znát. Úplně přesně vím proč nemám silnější motorku. Na tomhle je takovej lehce předkloněnej posez takže i s tím mým škopkem se na tom dá jet svižně a nefouká mi pod něj. Takže se jede pořád na prasáka. Ve 140ti přijdou vibrace do rukou a do nohou, docela takový nepříjemný to bylo. Šestku jsem tam dal jen tak z nouze a vůbec by mi nevadilo když by jí to nemělo. Díky sériovým koncovkám jsem vůbec neslyšel jak moc mám vytočený motor a v tom fofru se mi na budík kvůli otáčkám koukat nechtělo, takže to chce pořádný roury ať to řve. 170 a víc se mi nechtělo ale motorce jo. Asi to nemám omezovač ani strop. Prostě to furt chlastá benzín a tlačí dopředu.
Vzadu je 240guma a zdálo se mi že díky váze motorky a tomu jak je nízká se mi s tím padá do zatáček mnohem líp než s drakem se 170kou.
Celkově ta motorka vypadá dobře, ale pokud k tomu přijde rypák jako já tak je to v prdeli. A pokud to srovná s tou naší rejží, respektive s něčím vyrovnanějším, třeba XV 1700 Warrior. Tak bych si koupil slušně ojetýho vymazlenýho Warriora za 200 než tohle. Je to škoda ale ne úplně mě to nadchlo. Jako vyblbnul jsem se, né že ne. Je to jiný svezení, jinak se to chová, motor jinak reaguje, ale při představě že s tímhle praštím a budu si brát úvěr na opravu. Myslím si že máme dobrý motorky, já jsem jen uslintanej tak pořád koukám jinde no. Ještě bych si chtěl zkusit Road Kinga a pak tam měli něco s hrozně špekatou přední gumou, to se mi líbilo. Ale zase nesmím koukat moc z blízka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

4.5.2017 v 08:15 | Nahoru | #2
Bimbo-ze-Žižkova> ja byl z projevu tech novějších motoru total zklamanej, ale podle me, kdyby se na to hodil karbec, tak by to byla parada...........a jinak jak rikša ty.Za 600 je to kurva draha Jawa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist