globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kontrola po servisu
20.5.2014 v 21:07
Ahoj motorkamáři, prosim o radu. Mám kawasaki Z750 rv2009. Včera jsem dával motorku do servisu kawasaki Halbich v praze. Žádal jsem o výměnu oleje+filtru, nakonec jsme se shodli na výměně brzdových destiček na předním kole, výměnu provozních kapalin, výměna svíček. Celkem jsem za to dal 7500 tis. Moto mě nenapadlo překontrolovat a dnes doma koukám na rysku oleje a tam nic... Tak dolívám olej, cca 250 ml a ryska se pomali začala zvedat. Naúčtovali mi 3,8 l oleje... Jsem opravdu nasr.... Zítra tam jedu znova reklamovat a tak budu rád, když si tady ujasním pár věcí... 1) když jsme jel bez oleje, moto mi neindikovalo nízký stav oleje, jak to? Je možné že mi doopravdy dali 3,8 l oleje a jen nezkontrolovali rysku ? Ted ji ale mám úplňe pod minimem, takže ani nevim kolik oleje by to ještě chtělo a nebo mi to fakt neudělali a ja jsem jezdil celý den bez oleje ?
2) dá se nějak jednoduše zjistit jestli olejový filtr+svíčky byly měněny?
3) po výměně brzdových destiček, mi teď když tlačim moto jakoby dře něco u předního kola asi ty destičky, před výměnou to nebylo. Je to bězné po výměně a přestane to, nebo je to taky špatně ? Prosím o každé info... Jsem uplne vytočeny...

A cena za to co udelali jaka je podle vás ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

21.5.2014 v 21:52 | Nahoru | #31
Mám jen malinkej dotaz ...MĚŘIL SI TEN OLEJ TAK JAK SE MÁ!!!
Pár příkladů nevím jak u tvé mašiny.....
HONDA FMX 650- 5 minut nastartovaný motor na volnoběh ve vodorovné poloze na rovné podlaze
Yamaha xt 660r-10 minut to samé poté nechat motorku 5 minut stát a měřit (nezašroubovat měrku)
Zkus kouknout jak se to přesně měří každá mašina to má jinak je dost možný žes to přelil

(reakce na) kontrola po servisu

21.5.2014 v 23:10 | Nahoru | #32

Koši92 píše: Mám jen malinkej dotaz ...MĚŘIL SI TEN OLEJ TAK JAK SE MÁ!!!



Nemáš pravdu, u Zeda se měří olej u zahřátého motoru ve vertikální poloze, čili NE NA STOJANKU.

Manuál:




kontrola po servisu

22.5.2014 v 09:32 | Nahoru | #33
Edit: chyběla foto

Naposledy editováno 22.05.2014 09:36:41

kontrola po servisu

22.5.2014 v 09:36 | Nahoru | #34






Když jsme u těch cen za servis. Tohle je Triumph Street Triple R, servis v 10tis

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

22.5.2014 v 10:01 | Nahoru | #35
s tím značkováním to není blbost. Otec když koupil novou Š120, tak si označil snad všechny díly. Po servise měl pár "drobností" bez značky. Tak trochu jim v servise udělal humbuk a přiznali se a vrátili věci zpět. Něco podobného jsme zažili u Felicie, dali do servisu kvůli altíku.Vrátili nám to s jinou baterkou, započítaný nový altík, namontovaný starý zoxidovaný + nějaké další věci. Opět nálet do servisu, altík dán nový,ale k baterce a těm věcem se nepřiznali. I tací servisáci byli, jsou a asi i budou.

(reakce na) kontrola po servisu

22.5.2014 v 16:48 | Nahoru | #36
RobiXRV> Tak to pak asi značkovat, no... Já si to naštěstí servisuju sám takže to neřeším... Ale mohl bych si cvičně něco vyměnit za starej kus

kontrola po servisu

22.5.2014 v 19:16 | Nahoru | #37
Klasický "čecháčkovství". Zajdi do toho servisu a řekni jim toto:

Dobrý den, jsem totální technický vemeno, co si neumí ani zkontrolovat olej, ale co vím naprosto s jistotou je, že jste mě vokradli! Jo a na internetu psali, že...

Z toho, jak je dneska vnímán vztah zákazník vs. servis je mi kolikrát fakt na nic.

Na cenu ses měl zeptat předem. Pokud jsi tak učinil a odsouhlasil jí, tak mi přijde zcela mimo si tu stěžovat.

kontrola po servisu

22.5.2014 v 22:30 | Nahoru | #38
k deskám-
pokud máš centrál
zkus protocit kolem má udělat 2-3 otáčky bez toho aniž by se zastavilo.. pokud se zastaví tak to pribržďuje- možnost modrého kotouče či let přes řídítka

pokud nemáš centrál
jeď cca 2 km aniž bys brdil př. brzdou pak šáhní na kotouč měl by si na něm udržet ruku pokud ne přibržduje

(reakce na) kontrola po servisu

23.5.2014 v 08:33 | Nahoru | #39
Mr.Dreamer> Tak koukám, že Halbich neleží v žaludku jen mě. Taky jsem tam měl motorku na posudek pro pojišťovnu, domluva byla, že za týden bude zpátky. Nakonec to vyřešila až osobní návštěva (jsem z Brna). Jo a posudek samozřejmě negativní pro mě. Takže zkušenost pro příště za 40000 a příště už nějakej soud proběhne když to tady zamítají jak na běžícím páse.

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

23.5.2014 v 10:49 | Nahoru | #40
jsem ženská, ale opravdu by mě nenapadlo kontrolovat olej aniž bych neměla motorku v rovině...to jsem se zase pobavila

kontrola po servisu

23.5.2014 v 16:10 | Nahoru | #41
Chybama se člověk učí, alespoň jsi se zeptal tady. A co se týká pana Halbicha. Motorku mi po nehodě taky oceňoval. Jednání bylo příjemné a korektní, nakonec jsem dostal víc, než za kolik jsem ji koupil. A když jsem u nej kupoval díly, taky bylo vše v pořádku.

kontrola po servisu

23.5.2014 v 17:48 | Nahoru | #42
Nechápu proč mu účtovali 3,8l oleje,když dle manuálu i s výměnou filtru je 3,3l Nebo radši chápu,asi jsou to borci a dokážou z motoru dostat i tu poslední kapku dosucha ...3,8 l oilu se plní tak možná ve fabrice do novýho motoru

kontrola po servisu

23.5.2014 v 18:42 | Nahoru | #43
Tak trochu mě zajímá proč sis nevybral třeba nějaký servis kde můžeš být u motorky a nebo aspoň koukat co tam dělaj a jak to dělaj.V dnešní době už by to snad mohlo být běžné že si zákazník počká na servis přímo na místě.

(reakce na) kontrola po servisu

23.5.2014 v 19:40 | Nahoru | #44

bushman7 píše: Si děláš srandu, ale já když dával auto na první servisní prohlídku, tak jsem měl označeného půl podvozku, život mě nějak naučil nevěřit servisákům, které neznám .

To já, když jsem měl auto na 1 garančce, tak měsíc jsem to rozdýchával a musel jsem si raději vyměnit olej, protože mě tam nalili minerál místo 5W40 syntetiku. Od té doby jak slyším prodloužená záruka nebo více jak dva roky dostanu kopřivku.

(reakce na) kontrola po servisu

23.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #45

x-t.y.n.a píše: jsem ženská, ale opravdu by mě nenapadlo kontrolovat olej aniž bych neměla motorku v rovině...to jsem se zase pobavila



kontrola po servisu

24.5.2014 v 10:25 | Nahoru | #46
K oznacovani staci kdyz vysroubujes sroub a zasroubujes a uz se netrefis takze blbost ;).

Jinak takove veci by mel clovek umet sam kdyz ne vezmu kamarada co o tom neco vi a 1,2,3... dle potreby si ho zavalolam dokud si nebudu jist a umet to sam.
Mam ted taky novou moto a vzal jsem si kamarada co ma stejnou znacku tak uz vi kam kouknout ;) a nastesti s tim nemel problem aspon jsme pokecali zasmali se dali cigarko pohoda proste.

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

24.5.2014 v 19:13 | Nahoru | #47
Je možný, že je mezi lidmi tolik idiotů???????????

kontrola po servisu

24.5.2014 v 22:16 | Nahoru | #48
To mi připomnělo borce, co si šel dupnout do servisu, ať z něj nedělaj vola, že nebude platit výměnu 4 svíček, když má dvouvál. A to měl afriku.

(reakce na) kontrola po servisu

25.5.2014 v 09:53 | Nahoru | #49

Dablicek200Mph píše: Příšte si to vyměň sám a nebudeš muset nic řešit.
Ještě za to dávat takovou pálku, a pak že má Ducati drahej servis



JJ to mě taky pokaždé dostane jak někdo řekne Ducati drahý servis

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

25.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #50
jak si člověk začne dělat většinu věcí sám, tak potom velice těžko hledá kvalitní servis Ale s takovýma chujovinama jezdit do servisu....to si raději upustím jednu vyjíždku a vyměním si to za cenu materiálu a vím, že jsem si udělal co jsem chtěl a jak jsem měl...

(reakce na) kontrola po servisu

25.5.2014 v 18:43 | Nahoru | #51

Bloodyghost píše: Na bočním... Ze by ze to hnulo az tak ?


Olej se má kontrolovat, když je motorka kolmo - někdo ti to musí podržet - ptal jsem se na to v autorizovaném servise.
Ale stačí to dát na hlavní stojan... rozdíl bude na rysce maximálně 100ml a to nemá význam řešit.

Rozdíl v hladině mezi bočním a hlavním stojanem je až 1 litr!!
Vím, protože jsem si taky domýšlel jako ty a doléval... a pak musel odpouštět.

Pokud si tam dal jenom těch 250ml, tak to asi úplně nevadí, ale hlavně tam nedolívej.

kontrola po servisu

25.5.2014 v 21:46 | Nahoru | #52
já si destičky měnil a olej sám a žádnej problém ani zvuky z brzd nic takovýho :)

kontrola po servisu

29.8.2014 v 09:08 | Nahoru | #53
já měl na servisáky vždycky, vždycky dobrý reference a pak to dopadlo HROZNĚ. Vždycky jsem to do servisu dával proto, abych neodbornou manipulací nebo z neznalosti něco nezničil. Ve finále jsem si to po druhé raději nastudoval z manuálu nebo pročetl příspěvky zde na foru a opravil sám. Dá se říct že opravy mi zaberou hodně času i peněz protože chybí vercajk. Hlavně pobíram zkušenosti a mam jistotu. Do servisu byt lepšího už asi raději nikoliv

Naposledy editováno 29.08.2014 09:09:34

(reakce na) kontrola po servisu

29.8.2014 v 09:44 | Nahoru | #54

radi5 píše: Je možný, že je mezi lidmi tolik idiotů???????????



Je, navic ne mozny, ale jisty :)

(reakce na) kontrola po servisu

29.8.2014 v 09:56 | Nahoru | #55

Blesk90 píše: jak si člověk začne dělat většinu věcí sám, tak potom velice těžko hledá kvalitní servis



A nezprasená ojetina v inzerci se pak hledá ještě hůř

kontrola po servisu

29.8.2014 v 11:53 | Nahoru | #56
Taky jsem tu měl spousty motorek, co majitel dělal všechno sám a já pak nevěděl pomalu co s tím jak to bylo do..baný. Ono se řekne, jen vyměnit oil, v případě filtru(patrony) je to v poho, ale už jsem tu měl u vložkových oil filtrů pár expertů co strhali závity na víčko filtru v karterech, těsnění je nezajímalo, ale tunu silikonu tam dali všude kde to někdy chcalo a z vany jsem to čistil půl dne, sací koš na oil byl skoro neprůchozí atd... Nemluvím o kutilech co dali tunningový Alu šroubky na motor kam se dalo a před dotažením je nemázli, dotáhli na krev a srostly s motorem, takže pak sundat měkkej Alu šroub jinak než odvrtáním a koupit nový, projet závitníkem, nebo do stržených srát Helicoil vložky se pak už majitelům prodraží... Když neumíte lidi utahovat nebo nevite co s tím tak se do toho nevrtejte a použijte aspoň manual (je jich plnej net) a momentový klíče a serte na silikon tam kde nemá být... Já vím ono je to drahý a v garáži po dědovi nějaký nářadí a hermosal je, ale pak se nedivte za ty ceny co zaplatíte v servisu, když se musí napravovat Vámi vzniklé škody....

Naposledy editováno 29.08.2014 11:55:42
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866
Kawasaki z750 2011 Kawasaki Z 750 YZFLukyn 1 15.5.2023 v 13:24 Krautkopf


TOPlist