globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dnešní STK

14.5.2014 v 19:34
Tak nedávno se tu řešila poviná výbava na motorku, dnes jsme byl na STK a tak jsem se tedy zeptal, Povinost je sebou mít lékárničku a náhradní pojistku nic víc není potřeba !!! ptal jsem se na výstražnou vestu a prej už nemusí bejt ! ale ruku na řidítka, já vestu vozím protože vidět neznamená být viděn !
Anketa: co vozíte sebou pod sedlem
lékárnu a pojistku

2 reakcí na tento příspěvek dnešní STK

14.5.2014 v 19:44 | Nahoru | #1

14.5.2014 v 19:50 | Nahoru | #2
No vozil jsem lékarnu, žárovky, pojistky a vestu. Jednou se mi stalo, že mi za jízdy prdla žárovka a potom na mě všichni blikali, že nesvítím. Vestu jsem nasazoval jakmile se setmělo. I 10km od baráku (silnice v lesích). Nikdy nevíš.

Ještě jsem potom vozil propisku, malý blok a ten cár papíru o nehodě. Hold dostatek místa

A předpokládám, že tohle budu vozit i nadále

E: ještě kapesníčky a vodičku jakousi na plexi.

Naposledy editováno 14.05.2014 19:50:57

1 reakcí na tento příspěvek dnešní STK

14.5.2014 v 19:53 | Nahoru | #3
vozím lékárnu (nevím jestli už není prošlá), vestu, sadu na lepení kol (knoty), ledrmana, kus gafy a ty stahovací el. pásky. Pojistky ani žárovky nevozim.
Teď jsem na evidenčce řešil ještě jednu záludnost... a sice... v techničáku je napsaná modrá metal., ale motorka je ve skutečnosti tmavě fialová až černá metal., technik říkal, že to je v cajku, když to má alespoň nějakej odlesk modrý. Osobně bych tohle neuznal, ale faktem je, že lak je origo a od 2005 to prochází TK bez problému... teda asi :D

14.5.2014 v 19:55 | Nahoru | #4

enusim2 píše: ja lekarnu,pojistku, vestu, antipich,sitku na prichyceni nakladu. knot,hroty.lepidlo,antipich.2m ocelove lanko se zamkem na privazani hadru k masine,kurt a jeste se mi tam vlezla flaska vodky na oslave takovehle motorky (sportovni) se uz dnes nedelaji + na dovolenou jsem tam nacpal dalsi rkamy navic

Ty krávo,to máš pravdu Já tam narval lékárnu,imbus a sem v plnej

14.5.2014 v 20:06 | Nahoru | #5
Harry007> Tohle je taky modrá metal...

3 reakcí na tento příspěvek dnešní STK

14.5.2014 v 20:12 | Nahoru | #6
ona byla někdy vesta potřeba?
jak říkal náš instruktor v autoškole.... "motorka neni auto, tu hodíte do příkopy a jdete"

jinak vozit antipich je nesmysl. s autama a motorkama jsem za těch 9 oficiálních let najel asi 200 tisíc kilometrů a ani jednou jsem nepíchnul. a jestli ještě dalších 9 let nepíchnu tak mně to může políbit prdel a radši si pak zavolám odvoz nebo si to nechám dovezt než se celý ty leta otravovat s nesmyslem kterýmu stejně třikrát skončí platnost a nakonec nebude fungovat anebo ještě někde rozdělávat mašinu a z té čtvrttunové kočičky vytahovat kolo
to je dobrá investice.
navíc bych ho neměl kam dat

14.5.2014 v 20:14 | Nahoru | #7
memphis.unv> vesta byla potřeba asi rok, pak to zas zrušili.

14.5.2014 v 20:45 | Nahoru | #8
Do malýho YZFka se mi vešlo jen nářadí, pojistky a lékárna jen hooodně deformovaná, chudák Vestu nebylo kam zastrčit

14.5.2014 v 20:50 | Nahoru | #9

3 reakcí na tento příspěvek dnešní STK

14.5.2014 v 21:23 | Nahoru | #10

14.5.2014 v 21:33 | Nahoru | #11
Ty jo...to máte většinou všichni slušný nákladní prostor. Já mám jen lékárnu, kterou jsem navíc musel připevnit na stupačku stahovací páskou. Zlaté SV, tam bylo místa a místa

Naposledy editováno 14.05.2014 21:33:58

14.5.2014 v 21:35 | Nahoru | #12
Na MZ se třeba pod sedlo nevejde nic, ale když jsem měl menší baterku, tak jsem do toho kastlíku narval lékárnu, nějakej vercajk a ještě nouzovou decovku s olejem

14.5.2014 v 21:54 | Nahoru | #13

tvl tolik bych toho nenacpal ani do kufru co mám za sebou

14.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #14
Byl jsem dneska taky na technický, kromě obvyklé kontroly souhlasných čísel, rozměru pneu, pojistek a lékárny se jen ze zdvořilosti optal na žárovky, chtěl zatroubit, pak jako obvykle světla, blinkry, brzdový světlo. Po vestě se neptal po vercajku taky ne. Zajímala ho zadní odrazka, našel, spokojen.

14.5.2014 v 22:43 | Nahoru | #15

Harry007 píše: memphis.unv> já 12 let nepíchnul a loni 3x, knoty jsou pecka... za 5 minut máš opraveno a jede se dál... a klidně až na dráty

14.5.2014 v 23:58 | Nahoru | #16
Vozim lékárnu, vestu, blok pro případ nehody, nějakou tu pojistku a ještě tam je místo na nářadí a další drobný věci.

15.5.2014 v 00:20 | Nahoru | #17
kdyz jedu po CR tak nejak do vzdalenosti 150-200km od domu tak nevezu nic a prostor pod sedlem vyuziju pro jine veci.
Pokud jedu dal a na vic dnu a stale zustavam v Cr tak vezu jen sadu na opravu pneu v pripade defektu. Pokud prekracuju hranice tak dolozim to co je potreba v navstivenych zemich podle jejich zakonu.

15.5.2014 v 00:33 | Nahoru | #18
Nevozim nic, nemám to kam na DRku dát, s kufrem většinou nejezdim a když tam mám malou brašnu přidělanou, tam se lékárna sotva vleze

15.5.2014 v 06:28 | Nahoru | #19

seikos píše: ruku na řídítka, než abych vypadal jak čůrák ve vestě, to si radši zapnu mlhovky

asi tak! ... i bez mlhovek.

15.5.2014 v 08:18 | Nahoru | #20

Jezdim taky celej černej a klucí mě prej v zrcátku musí "lovit"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní STK

15.5.2014 v 08:45 | Nahoru | #21

Mlsoun13 píše: zrovna nedávno sem četl článek že plechovkář nedal přednost motorce. Na zemi pak ležela černá motorka, černá helma , tělo v černé kombošce. Jediný co bylo vidět , tak spoustu krve.

Jezdim taky celej černej a klucí mě prej v zrcátku musí "lovit"

ono se toho napíše....
Nedávno jsem četl článek, že černé auto nedostalo přednost jen proto, že nemělo reflexní kapotu

15.5.2014 v 10:26 | Nahoru | #22

seikos píše: ono se toho napíše....

No jedna věc je, co je povinný a druhá, co člověk udělá pro svoje bezpečí ze své iniciativy. Ale takový to nařizování v čem mám nebo nemám jezdit, nebo co mám vozit je na hovno. Jsem názoru, že na silnici je nemálo těch, kteří by si nevšimli, ani kdybych byl ověšenej žárovkama jak vánoční stromek. Dokud svítily jen motorky, tak si jich kde kdo všiml. Teď když svítí všichni, tak už to málo kdo vnímá.

A když už jsme u té viditelnosti, tak se stačí podívat, kolik kokotů jezdi za hustýho deště, kdy je za autem vodní mlha, po dálnici bez mlhovky. A to tu mlhovku mají všichni. Takže nějaký nařizování, co musím mít nebo nemusím, je stejně k hovnu, když za volantem nebo řídítkama je neskutečná hromada bezohledných kokotů.

15.5.2014 v 10:40 | Nahoru | #23
Když jsme u těch barev v techničáku - tohle je žlutá základní

15.5.2014 v 10:52 | Nahoru | #24
Flat_Eric> V podstatě máš pravdu. Jsem taky proti svícení aut, když už, měly by svítit JEN motorky.
Jinak žádnou vestu nevozím, ani jsem nevozil. Mám žárovky, pojistky, kus drátu, nářadí, svíčku, lékárničku, hadr. Jezdím takto už 36 let , nic na tom neměním a myslím, že vozím až moc. Na některé motorky by to ani nebylo kam dát.

15.5.2014 v 11:09 | Nahoru | #25

seikos píše: ono se toho napíše....

15.5.2014 v 11:24 | Nahoru | #26

memphis.unv píše: ona byla někdy vesta potřeba?

to je dobrá investice.
navíc bych ho neměl kam dat

tak ti to reknu asi takhle ja za x let co jezdim nepichnul, teda jednou ale u pneuservisu..a pak sem deall kufry na moto,takze cely podsedlak jsem mel venku a jel jsem 100km na vikend a pred odjezdem zjistil ze mam hrebik..takze sem vytahl lepidlo, knoty,ale bohuzel ty bodcce jsem mel doma :D

2 reakcí na tento příspěvek dnešní STK

15.5.2014 v 11:33 | Nahoru | #27
Večer za tmy když se vyvalí kamarád na motorce, či když přestane ject motorka někde na dálnici tak se ta vesta dost hodí.

15.5.2014 v 12:00 | Nahoru | #28
PEPAFJR> Jezdím sám, takže v bundě a co si o tom myslí ostatní, je mi putna...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní STK

15.5.2014 v 12:03 | Nahoru | #29

Hellborn píše: Tak nějak... Já jsem včera ve Strahovském tunelu poprvé ocenil signalizaci mrtvého úhlu na zrcátku, když na mě zrcátko Mercedesu svítilo, že mě teď ten debil za jeho volantem nevidí a samozřejmě, že mi to debil poslal před auto... Můžete mít na sobě cokoli, blikat jak vánoční stromek na Staromáku, ale pokud blb nečumí, tak je vše k ničemu...

to sem netusil ,ze technologie postoupila az tak dopredu ,ze kdyz jedes za autem v jeho mrtvem uhlu, ze ti to hlasi ,ze ses v mrtvem uhlu pred tebou jedouciho ridice. To je dost dobra vec pro kokoty co jim nedochazi, ze neni zrovna vhodne tahnout se za autem jak smrad v jeho mrtvem uhlu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní STK

15.5.2014 v 12:12 | Nahoru | #30
cuir> Já se netáhl, jel jsem v levém, protože jsem jel rychleji než on (na 70 jedu 70 a ne 65). Bohužel radary tam neumožňují předjíždění s rozdílem desítek km/h, takže předjíždění v těchto úsecích připomíná vzájemné předjíždění kamionů na dálnici.