globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín
12.5.2014 v 15:46
Zdravim , nemáte někdo zkušenosti z benzínem od Shell, myslím s tim lepším. Zajímalo by mě jestli to bude trochu znát na výkonu a třeba i na spotřebě, nerad bych ho koupil a ono to bylo stejný. Moc díky za postřehy
Předchozí
1 2
Následující

Benzín

12.5.2014 v 15:57 | Nahoru | #1
Je to znát.

2 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.5.2014 v 16:01 | Nahoru | #2
Tak klidne muzu rict, ze po natankovani tohoto paliva *shell fuelsave Nat95) jsem zadnou zmenu ani kladnou ani zapornou nezpozoroval. Ale jelikoz to co pise shell bude urcite pravda tak byt tebou tak jezdim jedine tam a nikam jinam.

Účinnost paliva

Shell FuelSave Natural 95 byl našimi experty navržen tak, aby promazával části motoru, kam se běžný motorový olej nedostane. Snižuje tření a motor přenáší do pohonu kol snáz energii. Speciální přísady udržují motor v čistotě, takže Shell FuelSave Natural 95 pomáhá šetřit od prvního natankování.*

Hladší chod motoru

Palivo Shell FuelSave přispívá ke snížení ztrát energie motoru, zvyšuje jeho účinnost a pomáhá vám s každým natankováním dojet o něco dále.*

Čistější motor

Shell FuelSave Natural 95 přispívá k udržení čistých sacích ventilů, předchází vzniku usazenin a zlepšuje účinnost motoru.

* Úsporná paliva Shell FuelSave Natural 95/Diesel byla vyvinuta, aby pomáhala snížit spotřebu od prvního natankování. Bylo porovnáváno mezi naším v minulosti prodávaným Naturalem 95/Dieselem a Shell FuelSave Naturalem 95/Dieselem. Snížení spotřeby se může lišit v závislosti na typu vozidla, jízdních podmínkách a ve stylu jízdy.



Ja muze mit sakra palivo vliv na mazani motoru a dostat se tam kam se bezny olej nedostane. Jete tak u nafty why not, ale o tom ze by benzin neco namazal slysim poprve. Priste az budu chtit odmastit loziska tak to radeji udelam olejem, ten benzin od shellu by me je moc namazal.

A ty cisty saci ventily hmmmmm

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.5.2014 v 16:07 | Nahoru | #3
No nevím jestli je zrovna SHELL dobrá benzínka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:11 | Nahoru | #4
gugo> A Shell V power nitro +, to by teda mělo bejt ještě lepší ne?

Benzín

12.5.2014 v 16:11 | Nahoru | #5
Ja teda 100oktanovej benzin poznam tak, ze pri zavreni plynu mi to z vyfuku strili ostreji. Jo a pak teda taky na penezence.

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:14 | Nahoru | #6

Fugy19 píše: gugo> A Shell V power nitro +, to by teda mělo bejt ještě lepší ne?



Oni vtom shellu jsou vubec srandisti:

Přepis videa

Video začíná černobílou fotografií jezdce a týmu Ferrari z roku 1951. Hudba v pozadí podmalovává mluvený komentář: „Palivo Shell pomohlo týmu Ferrari v roce 1951 k historicky prvnímu vítězství ve formuli 1.“

Záběr se změní na fotografii Ferrari 125 F1 na trati, komentář pokračuje: „A ta samá vášeň pro výkon, která vyhrála tento závod, hoří v motorech Ferrari dodnes.“ Během komentáře se obraz změní v barevnou fotografii vozu Ferrari formule 1 s reklamou Shell V-Power a s davy lidí na tribunách v pozadí.

„Naštěstí vše, co dáváme do svých závodních paliv – sílu, výkon a vášeň – najdete i v palivech, které můžete použít do motoru svého vozu.” Poslední záběr patří současnému týmu Ferrari pro závody formule 1, který je shromážděn, usmívá se a aplauduje kolem tří trofejí. Střih na doktorku Lisu Lilley, technickou manažerku Shell pro Ferrari, která začíná hovořit: „Technické partnerství mezi Shell a Ferrari je neuvěřitelně důležité pro to, co Shell dělá pro normální motoristy…,“ a záběr se prolne na vědce společnosti Shell pracujícího v laboratoři a následně na zkumavky a skleněné baňky.

Doktorka pokračuje: „…a je klíčovou součástí našeho programu výzkumu a vývoje.“

Na obrazovce se objeví technické nákresy dvou odměrek naplněných žlutou tekutinou, jedna z nich má na sobě logo Shell V-Power, zatímco druhá nese logo „Palivo formule 1“.

Animace se zaměří na odměrku s logem Shell V-Power. Komentář: „Palivo Shell V-Power Nitro+ pro silniční vozy obsahuje stejnou zdokonalenou technologii aditiv…,“ animace najíždí na žlutou tekutinu, aby byly vidět malé pohybující se částice, „…která pohání vozy Ferrari ve formuli 1.“

Animace se změní na rotující 3D animaci běžícího motoru, aby následně přiblížila v detailním pohledu pohybující se písty a vnitřní fungování motoru. „Je navržena tak, aby triumfovala i za těch nejnáročnějších podmínek. Poté, co je palivo vstříknuto pod obrovským tlakem do motoru, dojde k jeho zapálení, a tím se vytvoří tlak na písty se silou přibližně 9 000krát větší, než je gravitace. Tato síla se následně přenáší na klikovou hřídel, kterou roztočí až na 18 000 otáček za minutu, zatímco palivo ještě hoří i ve výfuku.

Unikátní dvojité složení paliva Shell V-Power Nitro+ je zároveň navrženo tak, aby čistilo motor a chránilo jeho životně důležité části, …“ – animace se změní na ilustraci vozu formule 1, ta se začne otáčet a měnit na cestovní sportovní vůz, „…a tak mu pomáhá k ještě lepšímu výkonu. Naše závodní palivo a běžné palivo fungují tak podobně, že byste mohli zaměnit palivo Shell V-Power Nitro+ z vaší nádrže přímo za palivo z nádrže vozidla Ferrari Formule 1 a oba vozy by fungovaly zcela bez problémů.“ Animace se mění a my vidíme, jak sportovní auto odjíždí pryč po silnici.

Střih, scéna se změní a my vidíme Fernanda Alonsa, jezdce týmu Scuderia Ferrari, jak hovoří na kameru: „Partnerství Shell a Ferrari je jedním z nejdelších partnerství v motoristickém sportu,“ střih na video záběry vozidla formule 1 jedoucího po trati, „a to nám dává jistotu, že jsme v dobrých rukou a můžeme se soustředit jen na svou práci.“ Současně s videem, které se pomalu mění v logo Shell, doznívá i komentář: „Zažijte Shell V-Power Nitro+ a vyzkoušejte ho ve vlastní nádrži ještě dnes.“

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.5.2014 v 16:20 | Nahoru | #7
Já nevím, mě se zdá horši. Normálně tankuju na Agip (jediná větší pumpa u nás) a co občas natankuju u Shellky co chodím do školy, tak se mě zdá, že to ani tolik nejde.
Ale taky ti někdo může tvrdit opak.

Benzín

12.5.2014 v 16:22 | Nahoru | #8
Zkoušeno na brzdě, někde je tu o tom článek, u 150 koňové motorky byl nárůst výkonu zhruba kůň-dva, což je tolerovaná odchylka válcové zkušebny :D Takže koně nepřidá určitě !

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.5.2014 v 16:25 | Nahoru | #9
http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva-14694.html

je to nahovno, hlavně ty motorky nejsou stavěny ani nalazany na 100oktan neudělá to nic jenom to žere víc peněz, ba dokonce to může ject hůř

Benzín

12.5.2014 v 16:27 | Nahoru | #10
poletíš jak rrraketa [sarkasmus]

Naposledy editováno 12.05.2014 16:28:20

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:31 | Nahoru | #11

Fugy19 píše: gugo> A Shell V power nitro +, to by teda mělo bejt ještě lepší ne?



a zamysli se, popřemýšlej jak ten motor funguje a řekni v čem by to mělo mít ty "koníky" navíc...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:31 | Nahoru | #12
gugo> A ty víš něco o výrobě paliv a maziv? Čistý benzín prakticky neexistuje, záleží na místě těžby ropy a následné rafinaci. Každý benzín, i ten nejobyčejnější již nějaká aditiva obsahuje. Otázka je, co tyhle extrabenzíny mají navíc.

Asi by někdo musel vzít mašinu na brzdu, vyměnit benzín a vzít ji tam znovu. Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:31 | Nahoru | #13

jetam píše: http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva-14694.html

je to nahovno, hlavně ty motorky nejsou stavěny ani nalazany na 100oktan neudělá to nic jenom to žere víc peněz, ba dokonce to může ject hůř



to zase asi ne... nevidím důvod ke zhoršení...

Benzín

12.5.2014 v 16:32 | Nahoru | #14
Takže jak to vidim, zůstávám u klasiky (EuroOil, OMV)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:32 | Nahoru | #15

Jarda_K píše: No nevím jestli je zrovna SHELL dobrá benzínka



v testech extrapaliv dopadli nejhůř, nejépe OMW a Benzina. Obyčejnej benzín snad bude OK. Mně by bylo líto do toho svýho prskoletu lejt něco drahýho.

Naposledy editováno 12.05.2014 16:33:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:32 | Nahoru | #16

meti píše: gugo>
Asi by někdo musel vzít mašinu na brzdu, vyměnit benzín a vzít ji tam znovu. Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.



proč ?

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:33 | Nahoru | #17
t_freedom> proč proč? Jak chceš změřit výkon a vidět rozdíl?

Naposledy editováno 12.05.2014 16:33:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:36 | Nahoru | #18

meti píše: gugo> Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.



takže teď...PROČ?

Benzín

12.5.2014 v 16:37 | Nahoru | #19
Nejde o to, že by snad palivo přidávalo koně proboha! Jde o to, aby palivo shořelo ve správný okamžik a všechno. A co se týče mazání...to nevím. Na to je v motorce olej. Do nafty na zimu dávám aditiva a znát to je (startování například, prý také ztráci vizkozitu). Jestli tě to zajímá, určitě na to nějaká bakalářka na netu bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:38 | Nahoru | #20

t_freedom píše: takže teď...PROČ?


protože budou už od výroby počítat s většima tolerancema? Asi jako kdybys stavěl traktor a raketoplán, myslíš, že pojedeš podle stejnejch norem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:39 | Nahoru | #21

meti píše: gugo> A ty víš něco o výrobě paliv a maziv? Čistý benzín prakticky neexistuje, záleží na místě těžby ropy a následné rafinaci. Každý benzín, i ten nejobyčejnější již nějaká aditiva obsahuje. Otázka je, co tyhle extrabenzíny mají navíc.

Asi by někdo musel vzít mašinu na brzdu, vyměnit benzín a vzít ji tam znovu. Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.



Predpokladam, ze dost na to abych si mohl myslet ze benzin nemaze.

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:40 | Nahoru | #22
gugo>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:41 | Nahoru | #23
Dodo_Terra> bude se otvírat ta naproti. Nevíš co to bude?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:41 | Nahoru | #24
meti> pokud do jednoho stejnýho motoru naleju 95ku...a potom 100ku...myslíš, že u stříkačky by měla být změna zjevnější než u karbce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:45 | Nahoru | #25
t_freedom> jeden stejný motor? Já to beru tak, že ER5 s karburátorem to může být jedno. Ale třeba by fungl nová Ducati 1199 rozdíl poznala? Očekávám, že tam už motor bude vyrobenej s jinejma tolerancema. Jen spekuluju. Já tankuju jen 95 . Rozdíl mezi 95 a 100 je v teplotě hoření směsy a na to už přeci ty spalovací motory nějak seřídit jdou? A hádám že s tím se popere vstřikování, než karburátor.

Naposledy editováno 12.05.2014 16:46:57

Benzín

12.5.2014 v 16:48 | Nahoru | #26
Já myslím že v tom žádnej rozdíl není,tak akorát v peněžence

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 16:55 | Nahoru | #27
meti> nepopere... vstřikování ti nesnízí, nebo nezvýší předstih...
jedinej motor, kterej by dokázal využít rozdíl oktanovýho čísla je ten co bude mít čidlo klepání.
Dávka paliva nemá s detonacemi nic společnýho. Krom toho, u většiny běžných motorů mimo volnoběh jede vstřikování podle mapy...a ikdyž je tam lambda, nemá na běh motoru ve spektru vyšších otáček stejně mnoho vlivu...

vraťmě se zpět... to proč se ptám na karburátor, nebo vstřikování je jen proto, že vstřikování není prevence detonací (v případě natankování špatnýho benzínu např. 91)
Stejně tak jako by karburátorovej motor mohl s čidlem klepání klidně ten potenciál paliva využít...
Rozdíl u normálního motoru bude to, jak tu někdo psal, že nebude tolik postřelovat při zavřeným plynu...

Naposledy editováno 12.05.2014 16:57:59

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.5.2014 v 16:58 | Nahoru | #28
100 oktanů není takový šlágr ale moje moto fakt lépe táhne Spotřeba nevím ale zase je dražší.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.5.2014 v 17:05 | Nahoru | #29
na výkonu se to neprojeví, ale neobsahuje to bio sračka, takže to nezasírá tak jako obyč 95. Dřív jsem jezdil na 95. na 100 oktan jsem přešel právě z výše uvedenýho důvodu a od tý doby jsem nemusel řešit čištění karbecu, trysky ,...

(reakce na) Benzín

12.5.2014 v 17:10 | Nahoru | #30
jiřífilip> nevidím jedinej důvod proč by to líp táhlo... stejný nastavení motoru ... stejnej benzín...jen aditivum pro vyšší odolnost proti detonaci ...nic víc
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist