globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Asistence - odtah - oprava moto v zahraničí

9.5.2014 v 08:22
Máte někdo v zahraničí zkušenosti s nějakou asistenční službou?

Jedná se mi o poruchu, opravu v servisu, popř. odtah z dálnice..apod.

Budu rád za veškeré postřehy a doporučení....

Díky.

Jirka

9.5.2014 v 10:16 | Nahoru | #1
Hlavně si pořádně nabij telefon, protože čekat při volání z ciziny pár minut, než ti to zvednou, se může solidně prodražit. Mluvím o Východě, ne o EU, tam je volání díky moudrostí pánů z Bruselu už levnější než volání po ČR :)

9.5.2014 v 13:08 | Nahoru | #2
Mam zkusenosti jen s asistencni sluzbou u problemu s autem v tuzemsku (pichla guma a zadna rezerva, jen ta blbina co se strikne do kola na nouzovy dojezd), ale vzhledem k tomu, ze to byla znackova sluzba (Opel Assistance), tak to bude vsude fungovat stejne.
Zadny problem, nahlasis asistenci, oni zavolaji nejblizsimu nasmlouvanemu servisu a oni pak prijedou a vyresi. Zadne platby nebo neco takoveho, nemusis s sebou mit prachy. Jen jim to podskrabnes.
Ale musis si dat pozor na rozsah pojistneho kryti - napr pokud nemas krytou sluzbu, kterou po nich chces (odvoz, nahradni vozidlo, ubytovani etc), tak ti to pak asistencka vyuctuje.

9.5.2014 v 13:44 | Nahoru | #3
ja mam zkusenost zatim nastesti jenom v cr s asistenckou v ramci havarijky u KOOPu, kde mi ten rozstrelenej vrak frajer nalozil, odvez 30km k servisakovi a jel pryc a nic, ale na evropu premejslim o UAMK asistenci, maj velkou na rok a nebo jenom na 3 mesice a podle popisu co k tomu maj to vypada docela dobre, ale reference sem zatim nenasel :( link

9.5.2014 v 14:52 | Nahoru | #4
pojisteni motocare, za me spokojenost, vyuzil jsem 1x

9.5.2014 v 15:53 | Nahoru | #5
Mam zkusenost s odtahovkou chorvatskeho autoklubu HAK, funguji dobre.

9.5.2014 v 16:56 | Nahoru | #6
Já jsem si koupil raději Motocare, jak o něm píše zabar. Spíš jen tak pro klid duše, jeden neví. Sice nejezdím sám, ale pro klid duše.
Pojistku mám od myslím Generali a ta asistenci v povinném ručení nemá.
Najdi si to na netu.

9.5.2014 v 17:32 | Nahoru | #7
ČPP dává automaticky i k nejlevnějšímu k pojištění motorky Global Asistence. Kdyz si moto za pár šupů připojistíš pro EU, je tam asistence do 5000 CZK, tj.ca 180€.
Využil jsem v týdnu po Velikonocích v Bratislavěkdy jsem u benzinky načerpal vodu ředěnou benzinem!. Příjezd do ca 30 minut, odtah 0,6€/km a profici! Jak na Globalu, tak odtah chtěji akorát SPZ a místo kde stojím.Vyíždí jejich nejbližší smluvní servis. Po asistenci volali z Globalu jak jsem byl spokojenej. Za me O.K.

Naposledy editováno 09.05.2014 17:33:21

9.5.2014 v 19:54 | Nahoru | #8
Asi bych si předem zjistil VŠECHNY podmínky. Předloni jsem jel Do Walesu a protože mám starou vránu, tak jsem volal na MotoCare a zjišťoval. Nechtěl jsem blbosti jako píchlá guma ale jen odtah v případě opravdu nepojízdné motorky. Po chvilce počítání (chtěla vědět nejzašší bod dovolené) mě slečna sdělila že bych si v případě odtahu ke sjednanému pojištění DOPLATIL cca 20 tisíc. Tak jsem poděkoval, za tu sumu jsem schopen zajistit odtah vlasní.
Loni havaroval kolega v Mostaru. Zlomenina, takže do nemocnice. Hned nám říkal, není problém, mám Honda Moto assistance, zavolejte a hned to zaříděj. Hned nezařídili teda nic. A když jsem se slečnou po dvaceti minutách telefonátu skoro pohádal, zbytek musel vyřídit kamarád. Když mu řekla doplatek, zařídil si jiný odtah. Jen jsme zajistili u ochotnejch lidí garáž. A to Mostar není zase tak daleko.
Jiný firmy neznám a tady v Čechách to neřešim.

Naposledy editováno 09.05.2014 20:50:52

9.5.2014 v 20:10 | Nahoru | #9
No, už nevím u koho to měl ten typek pojištěný, ale jedno ráno po cestě do práce jsem zastavil u typka, kterej si lehl. Položil to tak blbě, ze si urazil plyn. Neměl ani mobil, tak jsem mu poskytl svůj. Zavolal na pojišťovnu, řekl ze u nich má pojistku a ze potrebuje odtah. Pani na druhém konci mu odpověděla, ze jednostopa vozidla odtáhnout neumí a ze mu nijak nepomůže. Nakonec jsem mu zavolal první odtahovku, kterou mě vyzvracel google a bylo. Mluvím samozřejmě o čr. Do zahraničí bych se osobně pidil po nějakém připojištění nebo tak něco...

10.5.2014 v 17:43 | Nahoru | #10
Tak jsem trochu pročetl podmínky pojišťoven a bohužel musím konstatovat, že jsem vhodný produkt nenašel... trochu naivně jsem si myslel, že existuje nějaká asistenční služba, která by trochu rozumně zajistila např. odtah moto do ČR, ale zjišťuji, že nejlevněji pořád vyjde kamarád s dodávkou na telefonu

Díky všem za rady...

Naposledy editováno 10.05.2014 17:43:33

1 reakcí na tento příspěvek Asistence - odtah - oprava moto v zahraničí

11.5.2014 v 23:23 | Nahoru | #11
Což je dost smutný=středověk

(reakce na) Asistence - odtah - oprava moto v zahraničí

12.5.2014 v 00:08 | Nahoru | #12
Blade_it> Tak bych to nenazval, je to prostě kapitalismus. Zadarmo to nikdo dělat nebude. Jen tak zběžně jsme počítali a kdyby jsi to chtěl udělat vysloveně komerčně, tak se těm cenám asi přiblížíš. Spíš mi to nastavení podmínek nejde dohromady s činností pojišťovnictví. Pokud si sumu plnění události musím vždy doplatit do roviny ceny komerční, ztrácí to pro mě funkci pojištění. Možná že v případě plnění v ČR jsou podmínky jiný, na to jsem se neptal.