paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přímé sání vs. déšť
26.4.2014 v 08:52
Zdar bando,
máte někdo zkušenosti s přímým sáním na chopperu, co to dělá za deště? Aby mně to neutopilo motor
není to moje moto, ale přesně toto mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přímé sání vs. déšť

26.4.2014 v 12:04 | Nahoru | #1
J.M.K.>Nejde spíš o ochlazení nasáté směsi odpařováním vody tím zmenšení jejího objemu, čímž dostanu do válce víc kyslíku a paliva?Naopak voda v benzínu sníží směšovací poměr nasaješ místo paliva vodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přímé sání vs. déšť

26.4.2014 v 12:27 | Nahoru | #2
coffman> Na tom něco pravdy bude... voda se k tomu benzinu při stejném nasátém objemu přidá stejně, ale už zřejmě nestačí směs tak znehodnotit. Ale to chlazení směsi každopádně - ostatně proto to bylo bylo používání jen u motorů s kompresorem a mezichladiče, jaké jsou dnes u dieselmotorů s turbem, se se u nich nepoužívaly. A tehdy to byly všechno motory s karbcem a kompresorem za ním.

Paine> Pravda to je, ochlazení, tím nasátí většího stechiometrického množství směsi a pak při zápalu následně zase expanze páry rozhodně pomůže. Tím se ostatně vysvětluje, proč kor klasický karbcový motor bez elektroniky za mírně teplého letního podvečera, kdy je vzduch "akorát" a vlhký, jede jako čert, zatímco v poledním parnu se mu moc nechce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist