globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Splasene budiky
21.4.2014 v 21:37
Tak mam na Tigerovi zahadny vrtoch.
Bez toho aby to melo jakykoliv vliv na chod motoru tak mi pri jeho behu/jizde poskakuje raficka otackomeru a nekdy se prida i rychlomer a digitalni pocitadlo zacne blikat/zhasinat. Takze na snade je ze to nebude problem s jednotlivym budikem ale spise neco s kabelazi. Podezrivam ukostreni nebo spinaci skrinku. Nedela to uplne pri kazde jizde, ale v poslednich 14 dnech je to spise uz pravidlo. A pri vcerejsi projizdce dokonce motor dvakrat pri jizde a ubrani plynu chcipl. Diky setrvacnosti se po pusteni spojky zase hned chytil a jelo se normalne dal. Sem z toho jelen. A ze schemat chytry moc nejsem. Mel jsem sundanou masku a svetla aby byl pristup ke svazkum, nikde ale neni videt zadny zjevny problem, ani uvolnene kontakty. Ve vsech stekrech je jeste kontaktni "tuk" z fabriky.

Nejake rady?

Splasene budiky

21.4.2014 v 21:59 | Nahoru | #1
něco podobného mi dělalo,když jsem měl povolený kontakt na baterce...stresoval sem,co to je,kouknu pod sedlo,dotahl jsem a jel jsem dal..ale to už by sis asi všimnul

Splasene budiky

21.4.2014 v 22:53 | Nahoru | #2
podle popisu bych to videl na regulator. Dava malo a mas vybitou baterku a protoze neco malo dava tak se pohybujes na hrane. Otazka casu kdy to klekne uplne.

Splasene budiky

22.4.2014 v 09:50 | Nahoru | #3
Tak jsem to kontroloval, protoze mi prave po precteni prvni rady doslo ze to zacalo delat po tom co jsem dal nedavno novou baterku. Je od Motobatt a ma strasne debilne resene poly. Na prvni pohled to bylo v poradku, ale na druhy sem prisel na to, ze na ty kratke sroubecky tam mam az moc ocek od ruznych prislusenstvi. A byl tam nejen slaby vakl, ale dokonce se stalo to, ze se mi dva draty od tech serepeticek spekly k sobe ( kupodivu fungovaly v poradku ). Takze je to vycistene, zaizolovane a dany poradny sroub. Ted se uvidi, jestli to pomohlo.
Jo a dobijeni je slabe, ale nechal jsem si vysvetlit, ze je to u tehle stroju tak z vyroby. Na volnobeh to dava 13.8 a pod plynem to jde na 13.4V coz mi neprijde logicke, spis by to melo byt opacne, ale pry je to normalni. Baterku jsem daval proto, protoze diky neustalemu pouzivani vyhrevu rukojeti to na tu starou batku uz bylo moc a ani po opakovanem nabiti uz nic neudrzela. Chtel jsem silnejsi baterku ale od toho me zas prodejce odradil. Nevim proc, vetsi amperaz nepovazuju za problem. Docela dlouho to startuje i. S novou baterkou. Kdyz me posledne museli nastartovat u cesty delnici pres kabely dodavkou tak to natocilo takovym zpusobem ze jsem myslel ze mi ten motor utece :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i Medvědtigr 12 10.7.2022 v 19:42 venceslaus


TOPlist