globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 350 - verva 100
Zdar motorkáři mam dotaz máte s tím někdo zkušenosti nestane se mi s mašinou nic když do toho naleju vervu 100 ?? ;)

350 - verva 100

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2014 v 18:56 | Nahoru | #1
Autodestrukce
Ne neboj nic...Spíš naopak,verva neobsahuje biosložky a neoxiduje pak tolik karbec atd...

350 - verva 100

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2014 v 18:56 | Nahoru | #2
otázka zní proč to tam lít??? 100oktanový benzín je určen pro motory s vyšší kompresí.
Je to drahý a nic ti to nepřinese

350 - verva 100

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2014 v 19:07 | Nahoru | #3
nic se nestane natankovat to tam klidně můžeš ale nic od toho nečekej já to natankoval a myslel sem si ,že aspon výkon bude lepší nebo něco ale řekl bych ,že je to to samí jako ,když natankuju 95 oktanu žádný změny ve výkonu sem nepocítil ani to líp nechytá prostě nic zdá se mi to jen jako vyhozený peníze maximálně se ten motor jakoby pročistí ale těžko se tomu dá věřit dovnitř taky nevidím takže podle mě zbytečný..

1 reakcí na tento příspěvek 350 - verva 100

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2014 v 19:10 | Nahoru | #4
na dvoutakttech mám s tímhle benzinem dobrou zkušenost, eliminuje to případný detonace a je to fakt poznat. U čtyřtaktů jsme změnu nepozoroval, možná lepší starty, ale to je možná jen pocit. A to že to je dražší.... kdybych měsíčně natankoval 50 litrů, tak při cenně o 2 koruny dražší to vyjde na 100 kč a to jsem schopnej ušetřit kdykoli

350 - verva 100

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2014 v 19:14 | Nahoru | #5
Pročistí ti to motor, jednou za čas to asi není od věci udělat. To, že to motoru nijak neublíží ti tu už psali...

350 - verva 100

20.4.2014 v 19:39 | Nahoru | #6
Kupuju ji jen proto, že je potom motor čistej. A nemá v sobě ten bord*l, co nemá v palivu co dělat.

350 - verva 100

20.4.2014 v 20:58 | Nahoru | #7
Uplne zbytočné a možno aj nevhodné. Autá ktoré majú palivové mapy naladené na klasickú 95 majú často problém ukorigovať predzápal kvoli inému oktánovému číslu. Z čias minulých si pamätám ked prišiel Shell s V-Powerom že sme ho naliali do Žiguláka 1500, ktorý bol uspôsobený na starú 91 a ten mal problém vôbec udržať volnobeh, zdochýnal, neťahal a podobne.

1 reakcí na tento příspěvek 350 - verva 100

20.4.2014 v 22:08 | Nahoru | #8
Kdybyste zmenili predstih,tak by to to Žígo schrouplo.......

(reakce na) 350 - verva 100

20.4.2014 v 23:14 | Nahoru | #9

Harry007 píše: na dvoutakttech mám s tímhle benzinem dobrou zkušenost, eliminuje to případný detonace a je to fakt poznat.



Přesně

Ale s DRkem ti to nic neudělá....

(reakce na) 350 - verva 100

20.4.2014 v 23:45 | Nahoru | #10

miguel323 píše: Kdybyste zmenili predstih,tak by to to Žígo schrouplo.......

A presne tak ten predstih nezmeníš na motorke, rozdiel je len v tom že tá motorka je trebárs nastavená na 95 a 100 oktánov jej ešte nerobí problém.

1 reakcí na tento příspěvek 350 - verva 100

21.4.2014 v 08:11 | Nahoru | #11
Musim říct, že je ta Verva 100 poznat. Taky jsem si myslel, že to nepoznám, ale je to rozdíl proti N95. Motorka víc táhne už od nižších otáček. Nejvíc to bylo znát na šestku, která je u NC700X spíš na dálnici. S Vervou se s tím dá jet na 6. i po okreskách.

350 - verva 100

21.4.2014 v 08:18 | Nahoru | #12
U modernej motorky, kde je vstrekovanie, lamda sonda teda aj poctivá ECU to problém nemá byť prečo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 - verva 100

12.8.2014 v 19:36 | Nahoru | #13
Geodet> Přesně jak píšeš, taky jsem teď natankoval Vervu 100 a krásně táhne od spodu, kde jsem musel s 95-kou podřazovat.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 - verva 100

12.8.2014 v 20:28 | Nahoru | #14
[quote=Astráček]> Já už jinej benzín do motorky než 100 neberu.

350 - verva 100

12.8.2014 v 20:52 | Nahoru | #15
Razor88-je mi jasný,že srovnávat v tomhle ČZ180 s DR350 nejde,ale do dvoutaktu zbytečné,nechal jsem se vnitřně zlákat a nalil plnou 100oktanovýho benzínu a strašný,motor chrchlal s přidáním plynu neskutečně zvonil o pohodové jízdě ani slyšet,nakonec jsem ho po 120km zředil N95 a hodně se to zklidnilo a už bych to do dvoutaktu nedal.

něco jiného je do čtyrtaktu s řídící jednotkou,ale i ta by se měla vynulovat přes PC a řídící jednotka si načíst benzín s oktanama,aby se přizpůsobilo čidlo klepání,jinak je to prý pouze placebo efekt,zrovna v novým Světe motorů testujou 100oktanů na Felicii a na 1,2TSI.

Naposledy editováno 12.08.2014 20:54:17

(reakce na) 350 - verva 100

12.8.2014 v 22:11 | Nahoru | #16
Geodet> taky na ní přejdu, těch pár korun navíc mě nevytrhne.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist