http://www.motorkari...d=79&&pgr=13
SPT zakúpené v 2011 - sezóna v podstate bez problémov, bežný servis, vylepšenia
sa mi zdá že sezónu som ukonči s nájazdom cez 24000km
2012 - prvý problém na začiatku sezóny, SPT ma nechalo 1km letmou čiarou od pumpy :D prvý a posledný krát som žiadal o pomoc
km cez 32000
bola aj nehoda, drbnutý bicák v protismere, lietal som po kanáloch, prasknuté brejle k vidlám
2013 - tuším volnobežba štartéra blbla na začiatku sezóny
2014 - volnobežka štartéra výmena, zodrané valčeky a výmena gufera na kluke
momentálne ma SPT cez 50 000 a fachá skoro výborne. Má jediný problém, keď je studená horšie štartuje, asi sytič blbne. Akurát treba pridať trochu plynu pri studenom motore pri štarte.
náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
doplnenie alarmu, kufra, vyhrievané hefty
EDIT: doplňujem ešte sviečky, len raz menené a jeden krát výmena ryžového oleja z vidiel za nový
naďalej prehlasujem, že SPT je výborná motorka
svoje čestné miesto v garáži ma stále a bude mať
nikomu tu už nebudem dokazovať nájazd fotkami ani nijak inakšie, dokazovania už bolo dosť!!!
radosť jazdiť na nej :)
na to že to má 320ccm a 18kW to slušne jazdí
a dokonca aj zatáča
Naposledy editováno 15.04.2014 23:06:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Brkytom píše: No sorry ale když je to vyrobeno v číně s čínských součástek je fakt výdrž nula a je jedno zda je to čínský produkt nebo se tam jen vyrábí.Mimochodem co bylo za problém že Bmw nedojeli zpátky z Rumunska??
No, BMW asi nevyrábí motory v číně z čínských součástek / materiálů - na tom se shodnem?
Problém byl : Tak motorka mě nechala v Turecku... domů pěkně na dodávce :) odešla hřídel v převodovce, všechny ložiska, spojka atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
dva_hrnce píše: No, BMW asi nevyrábí motory v číně z čínských součástek / materiálů - na tom se shodnem?
Problém byl : Tak motorka mě nechala v Turecku... domů pěkně na dodávce :) odešla hřídel v převodovce, všechny ložiska, spojka atd...
Nečetl jsem další stránky, protože jako vždy začali psát lidi, kteří dští síru na čínu, aniž by ji sedlali - doplňuji, u řady lidí - aniž by kdy měli novou motorku :)
BMW musím doplnit - 4 sezóny a prasklé vodítko rozvodáku - plast - do servisu dojedeš, ale je šikovně upevněné tak, aby musely jít půlky karteru od sebe - to je konstrukční řešení, které zajistí, že každých 80 000 km celý motor přetěsníš, vyměníš šály atd. BMW to má vymakané. Na amerických dálkoplazích fórech se o nutnosti výměn těchto vodítek na motorech R259 píše jako o daném faktu - po 50 000 mílích.
Koupil jsem R1100RS s 30 000 km na tachu (prý) a po najetí ani ne 45 000 km mi to udělalo.
Kámoš si koupil BMW novější - funglovku, čekal na 1150 s rychloběhem - na ježdění do práce. Jezdil do Madridu a 2x jel do ČR na vozíku.
Každá motorka se může podělat, a většinou ty, co najedou víc než 10-15 tisíc ročně, tě taky někde nechají. To je holý fakt. Kdo to svádí na původ motorky, vůbec nerozumí technice. Vezměte pánové v úvahu, kolik součástek mašinu tvoří a že každá má nějakou spolehlivost - ne 100%ní.
Mimochodem, náhon tacho se mi na R1100RS ukroutil ani ne po 10 000 km (takže to nebylo špatnou údržbou - leda že by od předch. majitele). Vyměnil jsem si ho sám a pod kapotáží je to slušná pakárna (totéž kabel od ABS senzoru předního kola k jednotce ABS).
To, že se starší baterkou svítí na palubce modelů 1100 "barevná hudba" (ABS se neaktivuje) je také dobře známá věc - kdo často startuje ten obří dvouvál z origo baterky, která je tuším 19 Ah... musí baterku měnit každé 3 roky.
Lámání pouzder kardanu na několika 1200GS, které jsem viděl (a ne v Africe ani v lese, ale na asfaltu) je další klasický problém příliš odlehčeného modelu.
Zpět k Yuki 350 - problém baterek u tohoto strojku je "gelovka" - vyhodil jsem ji, dal nejshitovější Toplite (protože mi aku odešla na jawasrazu, v sobotu...), kterou dovezli solidní jawaři (jiní, debílci, zasekli plynové lanko kamenem, asi jim vadilo, že není roztřepené...). Ta baterka je v mašině 3 roky a je jako nová. Startování na drc.
Jediné ložisko, které se mi vysypalo, bylo v unašeči rozety - motorka s tím jezdila normálně, jen při výměně pneu jsem to nechal (byl jsem na vyvažovačce, zadní guma 180/80-16 si to zaslouží) vyměnit - 80 Kč, to se dá zaplatit, ne?
Ložiska kol jsou tichá, stejně jako motor - v servisu to mechoši obdivovali. To, že každý HDčkář, který jede do Lidlu pro rohlíky (letos už 2...) vedle Yukiny zastaví, dá se do řeči a nevěří, že to není stavba, ale sériová Daytona.... to je jen třešnička na dortu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena tachometru/prístrojovky Yuki SPT 350 | 27maco97 | 1 | 30.7.2018 v 21:42 MaCe1971 |
Náhrada brzdového kotouče na Yuki 3... Yuki SPT 350 | Peter639 | 5 | 11.9.2016 v 20:54 Vlasťák1973 |
"čína" nebo "třinda"? Jawa 350/640, Yuki SPT 350, Yuki CSR 250 | fatman | 23 | 25.11.2013 v 20:54 fatman |
Výběr motorky s obsahem 250 ccm [1, 2, 3] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R, Yuki TR 250, Ho... | Peter_John | 67 | 29.10.2012 v 11:10 bledemon |