globalmoto_kveten





Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

24.8.2015 v 11:11 | Nahoru | #1
J.M.K.> Vypadá to, že nejspíš funí pod hlavou. Dotáhnout hlavu na normální moto práce na 5 minut, tady musim sundat zavazadelník (takže všechno z něj ven a to včetně baterky). Jinak jak se ohřála tak už jela normálně.
Zatim jsem se k tomu nedostal, ale nějak v tejdnu si budu muset udělat čas na opravu. Plus běžná údržba po 30000km.

(reakce na) Jindřichův hradec

24.8.2015 v 21:18 | Nahoru | #2
_CZK_> Ajjajaj... mě nejspíš totéž čeká - v daleko větším měřítku - na Accentu... naleju, odvzdušním chladicí okruh.. a necelou minutu po nahození motoru se vršek chladiče zavzdušní a začne to pomalu "probublávat" do expanzky. Po cca 100 - 120km je expanzka prázdná, jak se nejspíš v důsledku bublání glykol a voda odpaří. Motor ale běží non problemo, chytá "na ždrc", výkon má plný, olej nepřibývá, ani neřídne, takže to dle všeho slabě fouká do chladicího okruhu... i tak je to ale na dlouhých cetách dost nepříjemné.
A u čuníka jsem se právě vždy bál toho "přístupu", když bude potřeba dostat se k motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist