paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prý slabota
8.4.2014 v 00:34
Nedávno jsem si pořídil NC 750 x a najel prvních 1000 km.Já osobně si nemohu motorku vynachválit - jsem fakt nadšenej. Samozřejmě že mně hned zajímaly názory druhých a tak jsem se trošku pobrouzdal na recenzích. K mému údivu se o ní mluví jako o motorce pro začátečníky nebo jako o lepším skútru. Pánové a dámy jezdím na motorce 30 let,když pominu začátky s fichtlem nebo s Javou 250, odjezdil jsem většinu najetých km na motorkách typu CBR a rozhodně si nemyslím, že je to pro začátečníky. Je to spíš motorka pro ty co už mají rozum a chtějí si tu jízdu užít. I při jejím vzhledu má sportovně laděný podvozek, vyzkoušel jsem jí v ostrých zatáčkách brzda / plyn a myslím si, že kdo si na tom bude chtít i trochu zařádit není problém. Samozřejmě že se nebudu honit na rovince se supersportama. Mám takovej pocit, že jsme tady v Čechách ještě trošku pozadu a proto je taky pořád stále dost těch, kteří ještě nikdy neseděli ani na babetě, tatínek jim koupí hned nějaký letadlo a zbytek už si můžete domyslet sami.....

2 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

2.3.2016 v 11:53 | Nahoru | #1
 

mara.k píše: Já mám 44kW a stěžuju si? Ne (i když ve dvou by to něco navíc sneslo) Kdyby do toho NC frkli motor z TA700, to by mohlo bejt zajímavý - taky žádnej dravec, ale alespoň motorkovej motor.


Ahoj, to přídavné jméno "zajímavý" je bohužel v technických záležitostech jen takové zcela nezávazné. Je to úplně jalový, nic nespecifikující a vlastně nic neříkající, s nulovou informační hodnotou.

Neber si to prosím Tě vůbec osobně, ale zajímavý může být odstavený rezatý embéčko stejně jako naleštěné Ferrari. Že je něco zajímavý, to se dá říct skoro o čemkoliv, a přitom se člověk vždycky trefí, i když o tom, co označí za zajímavý, nemusí mít ani páru.

Nechal bych to být (nedělám tady jazykovýho korektora), ale zaráží mě na těchto diskusích, s jakou snadností se vždycky někde něco řekne. A teď mám na mysli to, že by bylo zajímavý dát do NC-čka motor z XL 700V Transalpu - pro jistotu podotýkám, že v Transalpu je převrtaný původně nízkoobrátkový čoprkrujzrový motor ze staré dobré Shadowky (nic proti ní).

Už hned první zajímavost by nastala tím, že by se ten vysoký a dlouhý příčně uložený vidlicový dvouválec z Transalpu nevešel do nízkého rámu NCčka - do rámu uzpůsobeného k zabudování skoro ležatého řadového dvouválce, a umožňujícího ten prostor nad motorem využít jako velký zamykatelný a vodotěsnoý "zavazadlový" prostor (vejde se tam např. i integrální helma).

postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)

Druhá "zajímavost" spočívá v tom, co by se tou zástavbou motoru z Transalpa získalo - vyhodit 41 kW motor s maximem krouťáku skoro 70 Nm v 4750 ot/min a místo něho se pokusit (neúspěšně) zabudovat 44 kW motor s maximem krouťáku 60 Nm v 5500 ot/min...
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

2.3.2016 v 12:22 | Nahoru | #2
Dovi> no von chtel treba rict, ze by mohlo bejt zajimavy kdyby tam byl motor kterej se nejak tvari, alespon prubehem toho kroutaku.
Jinak si myslim ze na ty "motorce" by nebylo zajimavyho nic ani kdyby se tam dal motor z r1picowoe aneb jak rika klasik hovno nevylestis, ikdyz se tady o to vehementne pord snazite co vam sily staci.

A jinak vono je sice pekny ze je nekde napsano treba 36kw a 50 Nm ale celkove tyhle hodnoty jsou vo hovne protoze ti najdu 2 motorky s priblizne stejnejma udajema a na jedny se da zazit adrenalinu ze mas drzku od ucha k uchu a na druhy se tak nejak jezdi. Ale nepocitam stim ze by to pochopili lidi co prepocitavaj spotrebu na decilitry a mene.

(reakce na) Prý slabota

2.3.2016 v 13:40 | Nahoru | #3

Dovi píše:  
pro jistotu podotýkám, že v Transalpu je převrtaný původně nízkoobrátkový čoprkrujzrový motor ze staré dobré Shadowky (nic proti ní).


Hmm, a víš, že na rozdíl od té Shadowky má přesazený čep na klice a TA700 navíc čtyřventilovou hlavu? Kdyby totiž použili do cesťáku motor z VT750C, tak měli NC-čko vyrobené už před třiceli lety - zkus si porovnat průběh výkonu u NC a VT a hledej 10 rozdílů

Dovi píše:
Druhá "zajímavost" spočívá v tom, co by se tou zástavbou motoru z Transalpa získalo - vyhodit 41 kW motor s maximem krouťáku skoro 70 Nm v 4750 ot/min a místo něho se pokusit (neúspěšně) zabudovat 44 kW motor s maximem krouťáku 60 Nm v 5500 ot/min...



Je diskutabilní, jestli je víc zajímává použitelnost toho řetěz trhajícího krouťáku NC-čka ve 2.000 to/min na poslední kvalty, nebo jestli je zajímavější mít možnost použít motor i v rozmezí 6 - 8.000 ot na jakýkoliv kvalt a bez vibrací.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 16 9.6.2024 v 20:05 Malp
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler


TOPlist