2 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
mara.k píše: Já mám 44kW a stěžuju si? Ne (i když ve dvou by to něco navíc sneslo) Kdyby do toho NC frkli motor z TA700, to by mohlo bejt zajímavý - taky žádnej dravec, ale alespoň motorkovej motor.
Ahoj, to přídavné jméno "zajímavý" je bohužel v technických záležitostech jen takové zcela nezávazné. Je to úplně jalový, nic nespecifikující a vlastně nic neříkající, s nulovou informační hodnotou.
Neber si to prosím Tě vůbec osobně, ale zajímavý může být odstavený rezatý embéčko stejně jako naleštěné Ferrari. Že je něco zajímavý, to se dá říct skoro o čemkoliv, a přitom se člověk vždycky trefí, i když o tom, co označí za zajímavý, nemusí mít ani páru.
Nechal bych to být (nedělám tady jazykovýho korektora), ale zaráží mě na těchto diskusích, s jakou snadností se vždycky někde něco řekne. A teď mám na mysli to, že by bylo zajímavý dát do NC-čka motor z XL 700V Transalpu - pro jistotu podotýkám, že v Transalpu je převrtaný původně nízkoobrátkový čoprkrujzrový motor ze staré dobré Shadowky (nic proti ní).
Už hned první zajímavost by nastala tím, že by se ten vysoký a dlouhý příčně uložený vidlicový dvouválec z Transalpu nevešel do nízkého rámu NCčka - do rámu uzpůsobeného k zabudování skoro ležatého řadového dvouválce, a umožňujícího ten prostor nad motorem využít jako velký zamykatelný a vodotěsnoý "zavazadlový" prostor (vejde se tam např. i integrální helma).
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)
Druhá "zajímavost" spočívá v tom, co by se tou zástavbou motoru z Transalpa získalo - vyhodit 41 kW motor s maximem krouťáku skoro 70 Nm v 4750 ot/min a místo něho se pokusit (neúspěšně) zabudovat 44 kW motor s maximem krouťáku 60 Nm v 5500 ot/min...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Jinak si myslim ze na ty "motorce" by nebylo zajimavyho nic ani kdyby se tam dal motor z r1picowoe aneb jak rika klasik hovno nevylestis, ikdyz se tady o to vehementne pord snazite co vam sily staci.
A jinak vono je sice pekny ze je nekde napsano treba 36kw a 50 Nm ale celkove tyhle hodnoty jsou vo hovne protoze ti najdu 2 motorky s priblizne stejnejma udajema a na jedny se da zazit adrenalinu ze mas drzku od ucha k uchu a na druhy se tak nejak jezdi. Ale nepocitam stim ze by to pochopili lidi co prepocitavaj spotrebu na decilitry a mene.
Dovi píše:
pro jistotu podotýkám, že v Transalpu je převrtaný původně nízkoobrátkový čoprkrujzrový motor ze staré dobré Shadowky (nic proti ní).
Hmm, a víš, že na rozdíl od té Shadowky má přesazený čep na klice a TA700 navíc čtyřventilovou hlavu? Kdyby totiž použili do cesťáku motor z VT750C, tak měli NC-čko vyrobené už před třiceli lety - zkus si porovnat průběh výkonu u NC a VT a hledej 10 rozdílů
Dovi píše:
Druhá "zajímavost" spočívá v tom, co by se tou zástavbou motoru z Transalpa získalo - vyhodit 41 kW motor s maximem krouťáku skoro 70 Nm v 4750 ot/min a místo něho se pokusit (neúspěšně) zabudovat 44 kW motor s maximem krouťáku 60 Nm v 5500 ot/min...
Je diskutabilní, jestli je víc zajímává použitelnost toho řetěz trhajícího krouťáku NC-čka ve 2.000 to/min na poslední kvalty, nebo jestli je zajímavější mít možnost použít motor i v rozmezí 6 - 8.000 ot na jakýkoliv kvalt a bez vibrací.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |