1-Chlazený vodou ? ( bylo tu pár témat o chladiči atd.)
2-vzduchem
Který bude lepší atd díky :)
1 reakcí na tento příspěvek motor 250 Vodník nebo normal ?
Tomáš02 píše: Jak pise rzemanek...vodnik ma vetsi prumer pistu a proto i vetsi výkon. Nemusis se bat ze to zavaris kdyz chvili postojis na miste ale ty chladice na tom hodne trpi-spadnes a hned je prasklej nebo ulomenej...pokud mas dilnu se svareckou nebo nejakyho kamarada se svareckou tak si vyrobis ochrany ramecky aby ti to nepadalo na chladice a ses vysmatej. Trosku vylepsis uchyceni aby to vibracema neupadlo a je to. Ja jezdim vzduchac(uz tam byl) a nemam s tim problemy. Jezdim v lese pomalu a ikdyz to pak smrdi jak spareny prase tak neni problem to hned nastartovat a pokracovat...samozrejme ani s jednim motorem nemuzes stat na miste s plnym plynem 10 minut. Za me tedy spis vzduchac...vykon mi ani na trati nechybi a kdyz se staras o olej tak se nemuze nic stat kdyz to neprehanis. Je to i jednodussi na udrzbu a opravy a nemusis se bat o chladice.
Prosimtě rozepiš mi tady tu teorii závislosti průměru pístu a způsobu chlazení... :)