globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motor 250 Vodník nebo normal ?
 
31.3.2014 v 18:39
Čau potřeboval bych dobrou radu.... Který motor je lepší ?
1-Chlazený vodou ? ( bylo tu pár témat o chladiči atd.)
2-vzduchem

Který bude lepší atd díky :)

motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 18:56 | Nahoru | #1
Zaleží na tom co s nim chceš.Dlouhý jizdy ve vysokejch otáčkách vodník.Bublání kolem komína vzducháč.

1 reakcí na tento příspěvek motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 19:25 | Nahoru | #2
Ak si to správne zaradil do sekcie "Pitbike & Dirtbike" tak odporúčam šetriť na normálnu motorku, alebo miesto novej kúpiť jazdenku, lebo z číny nie je dobré z tohto pohladu nič

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 19:44 | Nahoru | #3

Ivan-K píše: Ak si to správne zaradil do sekcie "Pitbike & Dirtbike" tak odporúčam šetriť na normálnu motorku, alebo miesto novej kúpiť jazdenku, lebo z číny nie je dobré z tohto pohladu nič



zaspals..číny maji dobre motory...zatim sem nevidel ze by si nekdo stezoval ze se mu po dlouhe trase vysypal motor..cinske motory jsou jednoduche,levne a spolehlive..protoze cinani vedej na co nalakat lidi..

(reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 19:51 | Nahoru | #4

bramboroking píše: zaspals..číny maji dobre motory...zatim sem nevidel ze by si nekdo stezoval ze se mu po dlouhe trase vysypal motor..cinske motory jsou jednoduche,levne a spolehlive..protoze cinani vedej na co nalakat lidi..



Jen ty nehlepsi, proto tady kazdej tejden place nekdo ze se mu rozsypala china.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 20:35 | Nahoru | #5

bramboroking píše: zaspals..číny maji dobre motory...zatim sem nevidel ze by si nekdo stezoval ze se mu po dlouhe trase vysypal motor..cinske motory jsou jednoduche,levne a spolehlive..protoze cinani vedej na co nalakat lidi..



A proto měl kámoš rozsypanou převodovku a na druhým zase rozsypanej komplet zbytek motorky

Joo china, ti ví jak na to

motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 20:42 | Nahoru | #6
mam 250 vodnika mel sem problem s chladicem ktery me praskl 2 krat protoze byla motorka spadla na tu stranu jinak bez problemu.Neprehriva se ma vetsi vykon nez vzduch tak bych volil vodnika.Jinak co pise tady o cinach na to bych se vysral aby si mel na "normalni motorku" tak potrebujes 3-4x tolik penez protoze stare ojetiny si myslim ze jsou mene spolehlive nez cinan z mojich skusenosti..Najel jsem zhruba 20-30 mth na ojetem stroji a to motorku vubec nesetrim a praskl akorat chladic oprava 80kc za lepidlo jinak 2x olej serizeni ventilu.

1 reakcí na tento příspěvek motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 21:41 | Nahoru | #7
Jak pise rzemanek...vodnik ma vetsi prumer pistu a proto i vetsi výkon. Nemusis se bat ze to zavaris kdyz chvili postojis na miste ale ty chladice na tom hodne trpi-spadnes a hned je prasklej nebo ulomenej...pokud mas dilnu se svareckou nebo nejakyho kamarada se svareckou tak si vyrobis ochrany ramecky aby ti to nepadalo na chladice a ses vysmatej. Trosku vylepsis uchyceni aby to vibracema neupadlo a je to. Ja jezdim vzduchac(uz tam byl) a nemam s tim problemy. Jezdim v lese pomalu a ikdyz to pak smrdi jak spareny prase tak neni problem to hned nastartovat a pokracovat...samozrejme ani s jednim motorem nemuzes stat na miste s plnym plynem 10 minut. Za me tedy spis vzduchac...vykon mi ani na trati nechybi a kdyz se staras o olej tak se nemuze nic stat kdyz to neprehanis. Je to i jednodussi na udrzbu a opravy a nemusis se bat o chladice.

(reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 21:49 | Nahoru | #8
Vojta_WR-f> jestli kamarad neumi jezdit tak rozesere cokoli. U těchhle čin zalezi na tm jaka cina to je a na tom jak se k tomu chovas...jezdim s tim trat ktera je spis o zatackach, vyjezdech, sjezdech a semtam nejakej skok...mezi nima i 5m lavice a porad mi nejak nechce nic upadnout nebo kleknout...99% zavad zavini vzdycky jezdec at uz stylem jizdy nebo zanedbanou udrzbou. A kdyz mas yamahu tak bys mel vedet ze neexistuje motorka s kterou bys jezdil celej rok aniz bys ji umyl, namazal a zkontroloval.

1 reakcí na tento příspěvek motor 250 Vodník nebo normal ?

31.3.2014 v 22:30 | Nahoru | #9
Možno nie je ani tak problém s motorom ako s celkovým spracovaním a kvalitou, už som to tu písal do inej témy, susedov syn ktorý ako junior začínal jazdiť mal práve čínu a do roka sa to úplne rozpadlo, dva krát zlomený rám a druhý krát si to odniesol aj motor, pretože sa ulomil aj držiak z bloku

Čína je pre ludí ktorý to ani nevedia využiť, občasne sa idú povoziť a sú presvedčený že nová čína aj ked drahšia je lepšia volba ako značková jazdenka

(reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

1.4.2014 v 00:21 | Nahoru | #10

Vojta_WR-f píše: A proto měl kámoš rozsypanou převodovku a na druhým zase rozsypanej komplet zbytek motorky

Joo china, ti ví jak na to



jako prvni slovo zaspals..jsem nenapsal jen tak s pleziru...bejvalo ze chiny byly shit,rok od roku jsou lepsi a to ze jeden povidal ze treti povidal ze se to rozsypalo..tak to bejvavalo a kazdej se tim ohani a pritom ani netusi jak maji chinane naslapnuto ohledne auto,motorek a potazmo motoru

edit
jezdim s chinou denne 25km i vic po praglu..tzn denne 50svetelnejch krizovatek,kolem 5 km v kolonach 20kou za dve...prazske dlazebky a kanaly neni treba pripominat...vlastne diky kanalu dostala china drc a prihnula se me u soupatka v karbecu pruzinka takze prepadaval benzin..jedina oprava za rok zhruba za 5 minut...to ze ma nekdo spatnou karmu a ma dve rozsypane chiny pokazenou tv a radio a polofunkcni mobil...to neni tim ze je china spatna i kdyz driv spatna byla..ale ruku na srdce..chinani jsou strelci tak to sekali jak bata cvicky,najednou zjistili ze je zajem ale musela by byt lepsi kvalita a ejhle...do 5 let diky chine uz nebudou stat zapadni motorky 200 litru,diky chine bude vic skutru a tim padem min kolon a smradu..diky chine ted jezdim levneji nez tramvaji a pritom mam svobodnou volbu..tot asi vse

Naposledy editováno 01.04.2014 00:40:32

(reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

1.4.2014 v 07:25 | Nahoru | #11
Ivan-K> To spis dostal junior jeden z tech horsich kusu...a taky zalezi na znacce...neda se srovnavat loncin s x-motem a x-moto se stompem...uz cena predpovi jak dlouho stroj vydrzi...stomp je nesmrtelny, x-moto s trochou pece vydrzi hodne dlouho(moje ma 7let a jezdim i na trati) samozrejme ze to nikdy nevydrzi to co yamaha a podobne drahe stroje ale tomu odpovida i cena. Radši si koupim cinu na ktere se naucim dobre jezdit protoze tohle jde snad vzdycky opravit za par korun ve srovnani s yamahou a pod. a pozdeji az nebudu na zemi casteji nez na kolach si koupim prave yamahu.

1 reakcí na tento příspěvek motor 250 Vodník nebo normal ?

1.4.2014 v 14:25 | Nahoru | #12
Já mám xb 31 vodníka a výkon motorky je o něco větší než u vzducha ale ty chladiče to je největší slabina týhle motorky !!! Stačí jeden pád i blbý překlopení ze stojánku a chladič je prasklej.Proto jsem udělal ochraný rámy



Jezdíme ve skupinách kde jezděj samý veliký obsahy jako Husaberg fe 501,450 ,hondy crf 450 ,husqvarny 610,410 a ktm 400,beta 450 takže už máme vyzkoušeno že v hodně těžkým terénu kde je potřeba mít motorku co nejlehčí vyhrává xmoto a ostatní maj výhodu třeba při výjezdech přece jen maj o pár KW víc ale při normální jízdě lesem a lesních cestách v pohodě stačím já s xb 31 vodníkem i kamarád s xb 31 vzduchem. Přišel jsem na to že jsou dva druhy xb 31 jedna verze je s motorem lonchin kde je rozvod dělanej tyčkama myslím že to je označení OHV a pak novější motor OHC kterej by měl mít rozvod řetězem a ten novější motor je o něco kvalitnější a líp zpracovanej a nedivím se že někdo nadává na starší typ protože už jen výměna filtru sání je peklo !! A dostupnost a ceny dílů to se nemuže rovnat žádná značka. Na xmoto byla obědnaná pístní sada za cca 900kč v neděli o pulnoci a v uterý už byl balíček dovezenej a montovalo se !! U značek se čeká na díly v pohodě i měsíc a myslím že můžu s klidem říct že jsem za ten rok a pul na xmotu najel víc jak kluci se značkovejma motorkama a proto nevěřím tvrzení že je lepší olítanej japonec než nová čína.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

4.4.2014 v 07:08 | Nahoru | #13
Rider23> to sme dva co veri v cinu :D ale vic nas nebude...ceny nahradnich dilu smesny a jednoduchost srovnatelna s fichtlem :D

(reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

4.4.2014 v 07:37 | Nahoru | #14

Tomáš02 píše: Rider23> to sme dva co veri v cinu :D ale vic nas nebude...ceny nahradnich dilu smesny a jednoduchost srovnatelna s fichtlem :D


Tak nejen dva, ale je více uživatelů co mají číny a jsou spokojený a jezdí. A TADY jich nalezneš také plno.

(reakce na) motor 250 Vodník nebo normal ?

4.4.2014 v 07:56 | Nahoru | #15

Tomáš02 píše: Jak pise rzemanek...vodnik ma vetsi prumer pistu a proto i vetsi výkon. Nemusis se bat ze to zavaris kdyz chvili postojis na miste ale ty chladice na tom hodne trpi-spadnes a hned je prasklej nebo ulomenej...pokud mas dilnu se svareckou nebo nejakyho kamarada se svareckou tak si vyrobis ochrany ramecky aby ti to nepadalo na chladice a ses vysmatej. Trosku vylepsis uchyceni aby to vibracema neupadlo a je to. Ja jezdim vzduchac(uz tam byl) a nemam s tim problemy. Jezdim v lese pomalu a ikdyz to pak smrdi jak spareny prase tak neni problem to hned nastartovat a pokracovat...samozrejme ani s jednim motorem nemuzes stat na miste s plnym plynem 10 minut. Za me tedy spis vzduchac...vykon mi ani na trati nechybi a kdyz se staras o olej tak se nemuze nic stat kdyz to neprehanis. Je to i jednodussi na udrzbu a opravy a nemusis se bat o chladice.



Prosimtě rozepiš mi tady tu teorii závislosti průměru pístu a způsobu chlazení... :)

motor 250 Vodník nebo normal ?

10.4.2014 v 09:06 | Nahoru | #16
V tom neni zadna souvislost...vodnici maji od vyroby pist 70 mm a vzduchace 67 mm...nevim proc ale dela se to tak.Peijde mi ze ve vysledku je to uplne jedno protoze oboji muzes driv nebo pozdeji uvarit kdyz chces...u auta mas na chladici ventilator ktery chladi i pri stání ale motorky to nemaji a kdyz neproudi vzduch tak varis tak i tak. Jezdim ted prevazne na trati rychlosti 2-3 obcas 4 ale to jen chvilku a jeste zadnej problem nebyl...daval sem tam oleje 10W40-50 a ted mam 60 a v pohode. Spps nezalezi na zpusobu chlazeni jako na kondici oleje! Kdo maze ten jede plati dvojnasob u takhle nachylnych motoru kde neni takova kvalita materiálů. Vsem co jezdi cinu preju malo poruch ;) a perlicka na zaver-rikam tomu cinskej fichtl :D jezdim s batohem plnym nářadí takze jsem uz mel nekolikrat karbec venku i na trati kdyz se sekl plovak a chcalo to vsude :D uz jsem i parkrat tlacil-at uz kvuli policii, dementnich majitelů luk a nebo rozpulenym sroubum na rozetě...

motor 250 Vodník nebo normal ?

10.4.2014 v 14:10 | Nahoru | #17
Jedině vodník XMOTOS ZX250R - má to o dost poctivější tlumiče i brzdy řetězovku s 520 řetězem, plasty a sedlo jak Honda, bezhrazdový řídítka.
Já mám XB33D vydržel strašný věci než odešlo kolečko 2.st. Oprava cca 3000,- samo domo. Kámoš má tu lepší a fakt stojí za to. Uživatel "koolstop". Kdyby ta motorka měla 6 kvaltů a papíry klidně na tom objedu svět. Mikilon, AGB atd. nebrat.

motor 250 Vodník nebo normal ?

15.4.2014 v 23:29 | Nahoru | #18
XMOTOS ZX250R jo tahle motorka už je o nějakej stupínek vejš než xb 31 a jiný 250 od xmota a rád bych to někdy vyzkoušel už jen z obrázků to vypadá kvalitnějc zpracovaný má to i líp chráněný chladiče proti pádu a opravdu jen škoda že to nemá ten šestej kvalt a SPZ myslím že by to byla nejlepší motorka pro začínající jezdce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist