globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vykon na brzde
17.3.2014 v 17:14
Zdar jak swina,chystam se na brzdu,papirove mam 172k,ale pry mam cekat mnohem mene,je fakt ze honda neni zadna raketa,na zadnim kole mam cekat o 15% mene,moto je taky 10let stary,kolik jste namerili Vy?fenkju
Předchozí
1 2 3 4
Následující

vykon na brzde

21.3.2014 v 07:07 | Nahoru | #91
Kdysi jsem nechal tunit masinu v podoli v d&k ,dali mi tam do karbecu stage 1 a odladili mi to na 104,x na zadnim kole a v papirech 128k ,ale je fakt ze moje yzf melo uz neco za sebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

21.3.2014 v 08:42 | Nahoru | #92

Míra píše: Před delší dobou jsem četl,že vývojáři Triumph Rocket museli snižovat výkon pro lepší ovladatelnost.
Bez toho dělal 0-300 Km/hod. za 24 sec..
Bohužel jsem ten článek nenašel.



300km/hod to nejde.... Ale je to lehké. Dělali rocketa III clasic (poznáš že má vzadu 3 výfuky) pak zašli dělat R III roudster a vytáhli výkon a hlavně krouták více, ale omezovali to 1-2-3 rychlostním stupni, aby to nežralo gumu a nešlo na zadní atd.
Od roku 2013 tento omezovač vyhodili....pravda, na clasicu zvedneš na zadní jen plynem na 1. Se spolujezdcem klidně na 2 taky přes plyn.

Jinak tento motor má výkonu dostatečnou rezervu, ladiči dokáží vytáhnout pomocí turbo kitů klidně 280Hp.
V Olomouci ladí taky jednoho turbo rocketa III
Turbo ladění

(reakce na) vykon na brzde

21.3.2014 v 09:06 | Nahoru | #93

Rakeťáček píše: 300km/hod to nejde.... Ale je to lehké. Dělali rocketa III clasic (poznáš že má vzadu 3 výfuky) pak zašli dělat R III roudster a vytáhli výkon a hlavně krouták více, ale omezovali to 1-2-3 rychlostním stupni, aby to nežralo gumu a nešlo na zadní atd.
Od roku 2013 tento omezovač vyhodili....pravda, na clasicu zvedneš na zadní jen plynem na 1. Se spolujezdcem klidně na 2 taky přes plyn.

Jinak tento motor má výkonu dostatečnou rezervu, ladiči dokáží vytáhnout pomocí turbo kitů klidně 280Hp.
V Olomouci ladí taky jednoho turbo rocketa III
Turbo ladění


Tak přestavby s turbem, to už není klasické ladění. Tam potom vytáhneš z GSXR 1000 i 500 koní.

vykon na brzde

21.3.2014 v 09:44 | Nahoru | #94




1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

21.3.2014 v 09:55 | Nahoru | #95
Mám 07RR,dle testů by měla mit 152,3 na zadním kole, tomu bych i věřil.Čerpal jsem z UK,tuším MCN.

Naposledy editováno 21.03.2014 10:03:47

(reakce na) vykon na brzde

21.3.2014 v 10:13 | Nahoru | #96
PepiRR> čau,není to jedno?100ps je až,až,vsadím se,že 90% z nás nedostane maximum ani z mašiny,co má 60ps

vykon na brzde

21.3.2014 v 10:44 | Nahoru | #97
tak vono nejde jen treba o maximalku ale zrychleni ze 150 na 200 apod a tam uz vyuziji vsechny kone co jsou k dispozici taky si rikam ze vsechny moto od 100k jedou dobre
jestli zmerim 150k na kole budu spokojeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

21.3.2014 v 10:45 | Nahoru | #98
Blade_it> a mame stejny motor nebo je v necem jiny?

(reakce na) vykon na brzde

21.3.2014 v 12:56 | Nahoru | #99
PepiRR> To se neptej zrovna mě-sem rád že mě rozborka ještě nepotkala,jako majitelů ostatních super strojů 04 jsem měl taky,pak tři 07ky
Rozdíly tam jsou,na sklonku léta tu bylo o tom i vlákno.

vykon na brzde

22.3.2014 v 10:54 | Nahoru | #100
Sorry ale problém není v motorce Ale pro člověka, kterého štve že nestíhá z 150-200 na rovince o pár metrů věřím že to problém je

vykon na brzde

22.3.2014 v 16:45 | Nahoru | #101
Ano od sport-litra jsem cekal vice no

(reakce na) vykon na brzde

23.3.2014 v 00:50 | Nahoru | #102

t_freedom píše: ...ale nechme to být...už je mi vše jasné



(reakce na) vykon na brzde

23.3.2014 v 00:55 | Nahoru | #103

hondacbf1000 píše: To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.



jenže oni se tu baví o motorkách, co dělají imidž značky, né o chcíplinách, které sou ... do počtu :)

PS. fazer je na hodně rychlé cestování, o tom se jiné japonské ani jiné značce ani nezdá.

(reakce na) vykon na brzde

23.3.2014 v 01:04 | Nahoru | #104

GRASSEL píše: Přesně tak +1

Kdysi byl i test o brzdách v čr, kdy se se stejným bajkem objížděli různý brzdy v čr a každá naměřila něco jinýho... nechci kecat ale byl mezi nima rozdíl i 30k. Kapitola sama pro sebe jsou ty co objížděj srazy a tam to měřej chudák známej žil v tom že jeho seriová R1 04 má 195koní, páč mu to prostě za pětikilo naměřili



hledej, to chcu vidět.

jinak, ten můj důchodce, když mu bylo naměřené 146 koní jen neporovnatelně líp, než když měl na dvou jiných brzdách okolo 160 koní. ten rozdíl je obří. když to napíšu blbě, pocitově 50 koní. furt to jede míň, nikdo neví proč. ale tak nějek to jede.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist