1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
Míra píše: Před delší dobou jsem četl,že vývojáři Triumph Rocket museli snižovat výkon pro lepší ovladatelnost.
Bez toho dělal 0-300 Km/hod. za 24 sec..
Bohužel jsem ten článek nenašel.
300km/hod to nejde.... Ale je to lehké. Dělali rocketa III clasic (poznáš že má vzadu 3 výfuky) pak zašli dělat R III roudster a vytáhli výkon a hlavně krouták více, ale omezovali to 1-2-3 rychlostním stupni, aby to nežralo gumu a nešlo na zadní atd.
Od roku 2013 tento omezovač vyhodili....pravda, na clasicu zvedneš na zadní jen plynem na 1. Se spolujezdcem klidně na 2 taky přes plyn.
Jinak tento motor má výkonu dostatečnou rezervu, ladiči dokáží vytáhnout pomocí turbo kitů klidně 280Hp.
V Olomouci ladí taky jednoho turbo rocketa III
Turbo ladění
Rakeťáček píše: 300km/hod to nejde.... Ale je to lehké. Dělali rocketa III clasic (poznáš že má vzadu 3 výfuky) pak zašli dělat R III roudster a vytáhli výkon a hlavně krouták více, ale omezovali to 1-2-3 rychlostním stupni, aby to nežralo gumu a nešlo na zadní atd.
Od roku 2013 tento omezovač vyhodili....pravda, na clasicu zvedneš na zadní jen plynem na 1. Se spolujezdcem klidně na 2 taky přes plyn.
Jinak tento motor má výkonu dostatečnou rezervu, ladiči dokáží vytáhnout pomocí turbo kitů klidně 280Hp.
V Olomouci ladí taky jednoho turbo rocketa III
Turbo ladění
Tak přestavby s turbem, to už není klasické ladění. Tam potom vytáhneš z GSXR 1000 i 500 koní.
1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
Naposledy editováno 21.03.2014 10:03:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
hondacbf1000 píše: To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.
jenže oni se tu baví o motorkách, co dělají imidž značky, né o chcíplinách, které sou ... do počtu :)
PS. fazer je na hodně rychlé cestování, o tom se jiné japonské ani jiné značce ani nezdá.
GRASSEL píše: Přesně tak +1
Kdysi byl i test o brzdách v čr, kdy se se stejným bajkem objížděli různý brzdy v čr a každá naměřila něco jinýho... nechci kecat ale byl mezi nima rozdíl i 30k. Kapitola sama pro sebe jsou ty co objížděj srazy a tam to měřej chudák známej žil v tom že jeho seriová R1 04 má 195koní, páč mu to prostě za pětikilo naměřili
hledej, to chcu vidět.
jinak, ten můj důchodce, když mu bylo naměřené 146 koní jen neporovnatelně líp, než když měl na dvou jiných brzdách okolo 160 koní. ten rozdíl je obří. když to napíšu blbě, pocitově 50 koní. furt to jede míň, nikdo neví proč. ale tak nějek to jede.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade | kain80 | 3 | 13.12.2023 v 20:11 kain80 |