globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lipno koncem srpna
14.3.2014 v 12:51
Ahoj, jsme mladý pár 28 a 26 let a chystáme se v létě na lipno a okolí. Jsme cestovatelé,necestovatelé. Proste a jednoduše, cestou si prohlídnou Český krumlov atd...někam dojet dát si oběd a pivo, možná dvě piva. Ty pak rozchodit při prohlídce města, pak se jet ukempit, buď do kempu nebo jen tak někam (je nám to jedno) trochu si zaplavat, prohlídnout památky a udělat pár zajímavých fotešek (přítelkyně ráda fotí). Rádi se bavíme, takže nějaká večerní zábava a trochu alkoholu s muzikou nám nevadí. Kouknout se procházkou na plešné jezero a pokud něco objevíme, tak to prozkoumat :) . Tak se ptáme zda by se chtěl někdo přidat a jet s náma, protože máme rádi společnost a zábavu. Nejlépe taky nějaký mladý pár, ale to není podmínkou. Může nás být víc :) . Ale jen s rozumem. S žádným zevlem co po sobě neuklidí bordel, nikam jet nechcem. Ostudu dělat nechcem, ale zas nějaká sranda musí být :) (snad chápeme)

Termín by byl druhá polovina srpna. Cca 4 - 9 dní záleží na financí.

Minulí rok jsem byl na svém prvním výletě až v Sarajevu v Bosně, jel bych zas nějakou podobnou trasu, ale tento rok mi fanance dovolí jen čechy.

Moto : honda nc700x - pro mě idealní cestovní motka, žádná pila a líný to také není :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lipno koncem srpna

18.3.2014 v 09:41 | Nahoru | #1
pjvoky> Jojo z Roky....
Obcas jedu smerem Zbiroh a dal , tak se muzem nekde sejit , dat jizdu nebo tak.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lipno koncem srpna

21.3.2014 v 20:27 | Nahoru | #2
mickeyTA650> no až někam pojedeš tak dej Echo, když bude chvíle tak se projedu rád. Mladá chce vidět voskové figurýny na Karlštejně, takže první moje zastávka