Zdravím, chtěl bych se zeptat. Minulý rok v Srpnu sem ukončil sezónu, protože sem měl vymačkaný spojkový koš, takže když se otevřela přívěra, tak to bylo prostě jak kdybych zmáčkl spojku, žádná síla, odtrhávala se. ale byla tu i jiná závada.. v Únoru , minulý rok, když jsem motorku koupil, byl motor pěkně tichý.. ale postupem času byl čimdál více hlučnější.. až nakonec v létě, to znělo tak, že se to každou chvíli rozsype.. ten strašný zvuk.. vycházel z válce.. byl to zvuk jakoby tam něco chrastilo, tipoval jsem to na ložiska na ojnici, nebo na klice.. chrastění se s otáčkami zrychlovalo.. motorka držela špatný volnoběh.. musel sem pořád trošku vrkat plynem.. aby se motorka udržela nastartovaná, za studena jsem jí nakopl až tak na po dvacátý.. ale za tepla chytla na drc, tak jsem to nějak neřešil a prostě celý léto jezdil, když jela. dnes jsem si na ní našel čas, a sundal válec, vykoukl na mě přidřenej motor.. ve válci viditelná rýha, ale když jsme přejel prstem, tak to nebylo skoro vůbec cítit, akorád u spodu, byla cítit rýha od toho pístu, takže to by měl výbrus spravit.. píst je samozdřejmě celý poškrábaný, a dokonce je i prasklý, až do půlky! zkoušel jsem vůli ojnice, a do boku tam vůle je, ale to tak být má ne? ale vůle shora dolů tam není žádná..
takže moje otázka zní: Bylo to chrastění jenom tím pístem? nebo mužou být špatné např. ložiska na klice?