globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřený píst
6.3.2014 v 15:26
Zdravím chlapi :) chci se zeptat jestli někoho nenapadá co může způsobovat zadírání mého pístu v RSu. Minulý rok v listopadu mi praskl jeden pístní kroužek a poničil píst, ale na válci nebyl ani škrábanec, tak jsem tam hodil novou pístní sadu. Teď po půl roce a ujetých zhruba 400km se mi to stalo znova. Olej tam pokaždé byl. Bohatost směsi také v pohodě. Teď když jsem jí rozebíral tak jsem si všiml že mám prasklý vzducháč, je tedy možné že to přes tu prasklinu nasálo prach nebo smítko, které se pak dostalo do spalovacího prostoru? Situace je stejná jako v listopadu, pístní kroužek prasklý. Jenomže tentokrát to rozdrtilo hranu pístu na straně u přívěry, tudíž je na válci malý škrábanec.










1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 15:47 | Nahoru | #1
Malej škrábanec??

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 16:00 | Nahoru | #2
Tak třeba není až tak hlubokej.. nevím jak tobě, ale mě se zdá ten nikasil už nějak moc vyleštěnej.. Podle mě by na něm měly být vidět aspoň trochu stopy po honování, jinak se ti potom pořádně nemá kde "držet" olej a tím pádem to moc nemaže a přidírá se.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 16:01 | Nahoru | #3
V jakím poměru a čím mažeš?Máš daný píst správně,neotočil si ho při montáži(kroužky by jezdily pžez hranu hanálů a mužou se o ně zlomit)

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 16:16 | Nahoru | #4
taky mi to příjde jako by kroužky jezdily přes hranu, nebo škrtají o nůž přívěry, nehrál si někdo s pilníčkam/bruskou?

Edit: tohle bude mechanického původu, kdyby to bylo na olej tak zadřeš kliku, nebo by se ti píst na válec jako by namazal, směs by ti vypálila do pistu dulek a hlavně byl by bílej píst a výfuk, tohle je tím že ti ty kroužky chytaj za hrany kanálů. o kolik máš menší píst než válec? kupoval si správnej rozměr kroužků? taky už se stalo že z pístu upadl zámek a kroužek se přetočil...

Naposledy editováno 06.03.2014 16:21:16

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 16:42 | Nahoru | #5
na fotkách je videt ze pist je sipkou k vyfuku

Zadřený píst

6.3.2014 v 16:48 | Nahoru | #6
Kdyby jsi zadřel vlivem chudé směsi ať už málo oleje nebo benzínu tak by se ti pístní kroužek utavil, nebo při nejmenším připekl do drážky pístu. To že by se tam dostal prach... by jsi se divil kolik toho motor snese za bordel než se zadře.
Osobně sázím na ostré kanálky společně se sjetým nikasilem nebo na zasahující nůž přívěry do válce.
né že bych chtěl dělat reklamu, ale napiš na http://www.apriliatech.cz/ ten týpek je borec na Aprilie

Naposledy editováno 06.03.2014 16:49:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 17:21 | Nahoru | #7
DRN.> šipka není směrodatná viděl sem sípku do výfuku a zámky kroužků sli prez kanály

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 18:12 | Nahoru | #8

kokoška. píše: DRN.> šipka není směrodatná viděl sem sípku do výfuku a zámky kroužků sli prez kanály


polskej/tureckej píst?
pokud by mel zamky do kanalu tak se to projevi driv nez za 400km ne?

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 18:44 | Nahoru | #9
DRN.> Je to o náhodě,kamarád stím odjezdil sezonu + dovolenou

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 18:48 | Nahoru | #10
Pvt_Fletcher> Jak píše DoBuky není moc hluboký, když přejedu prstem nejde to ani poznat

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 18:50 | Nahoru | #11
DoBuky> Je pravda, že když jsem tam dával nový píst na podzim, mechanik, který opravuje motorky mi řekl, že nový nikasil není třeba, že by to zatím nedělal. Tak jsem ho poslechl.

Zadřený píst

6.3.2014 v 18:51 | Nahoru | #12
No jako prstem toho fakt moc cejtit neni zkus přejet nehtem a uvidíš

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 18:52 | Nahoru | #13
kokoška.> Mažu pomocí olejové pumpy, Castrolem Racing 2T a to podle návodu na Apriliatech, zhruba 2 otočky štelovacím šroubem.

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 19:01 | Nahoru | #14
gunslinger> Montáž pístu jsem nechal na mechanikovi, ale myslím že s kanálkama nedělal nic. Dobře takže nedostatkem olejem nebo bordelem to není? Píst je značky Mitaka, a kroužky jsou nějaké RIK s průměrem 54 mm a označení pro RS 125.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #15
Jako pravda že já když sem měnil píst tak sem nikasil taky nechal starej - ale já píst měnil jen kvůli velký vůli.. Teď ten nikasil už potřebovat budeš ..bordelem to není - jestli ti tam teda nevletěla nějaká podložka nebo matice ..asi bych už nezkoušel hádat proč se to tak stalo, ale nechal si udělat novej nikasil, koupil novou pístní sadu, přeměřil ojnici a do léta zas lítal..

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 19:11 | Nahoru | #16
Mitaka-Vyrobeno na Taiwanu??Ty se jeste porad divis?

Kup Wiseco nebo jinou podobnou znacku

Zadřený píst

6.3.2014 v 19:23 | Nahoru | #17
Písty od Wiseca prej rádi praskaj.. ale to spíš u velkých kubatur, že by se někomu rozletěl na dváce sem ještě neslyšel..

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 20:17 | Nahoru | #18
DoBuky> Už to mám domluvené, tak snad už to bude v pohodě. Pak uvidím kolik to bude stát a podle toho pak budu jezdit A nechtělo by to ty kanálky trošičku zbrousit? Jenom hranky, kdyby náhodou.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 20:22 | Nahoru | #19
já bych radši nic nezabrušoval.. Jednou to takhle vyrobili, tak by to mělo fungovat

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 20:25 | Nahoru | #20
kokoška.> Myslím že tohle nebylo značkou. A můžu být spíše rád. Kdyby jsem tam hodil píst za 4000,- a po 400km bych ho zničil asi by mě jeblo, tak jsem přišel o 1800,- Teď o tom asi budu uvažovat no. Uvidím podle rozpočtu, protože podle mě když je ten píst dobře mazaný a nelítají mu kousky pístních kroužků různě po spalovacím prostoru tak by měl vydržet

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 20:34 | Nahoru | #21
DoBuky> Ale co když při předchozím zadření pístní kroužek poničil hranu z některého kanálku? I to je možné ne? Proč by se to pak zadřelo znovu? Jestli byl špatný nikasil, tak by se kroužek přitavil a nerozlomil ne jak píše Gunslinger ne?

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 21:24 | Nahoru | #22
to můžeš jen těžko odhadovat coby, kdyby.. na nikasil to chceš posílat kam? ..radím Oulehlu, ten ti i ty kanály zkontroluje a kdyžtak s tím něco udělá. V ČR bych si ho nenechával dělat ani blbou náhodou.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený píst

6.3.2014 v 21:29 | Nahoru | #23
Podívej pořádně na přívěru jestli nezasahuje do válce, jestli na ní není obtisklej ten kroužek. Wiseco nedavej je zbytečně drahej, těžkej a stojí taky za piču. Dej buď wosner nebo nejlip elko nebo jak se to jmenuje jezdí to káristi a je to dodavatel rotaxu a je asi nejlehčí jo a nestojí randál a je to jednokroužek

Něak moc áček což?

Edit: nicasil bych sral. Stačí přelapovat na trnu brusnou pastou na ventily, písty se dělají asi tři velikosti asi po 0,02mm a k tomu kroužky takys mohl mít kroužek s velkou vůli a jak je víc otevrenej tak jednou prostě drbne o hranku a už to lítá je to dost o náhodě může to být za 10km nebo 1000 taky třeba se nestane nic, na tyhle věci to chce dávat bacha

Edit2: mitaka nedodává píst s kroužkama? Nebo proč je každé jiné?

Naposledy editováno 06.03.2014 21:41:04

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 22:07 | Nahoru | #24
DoBuky> Ještě nevím kam. Mám pár kámošů co jezdí MX tak se jich zeptám jestli o někom neví.

(reakce na) Zadřený píst

6.3.2014 v 22:20 | Nahoru | #25
gunslinger> Jojo zítra mrknu na přívěru. A ještě se podívám na nějaké písty. Ten Wosner kdyžtak vypadá dobře (myslím cenově). Nikasil by jsi sral ikdyž je tam ten škrábanec? Myslíš že to ta pasta vydrží? Abych po dalších 400 km nedělal všechno znova. Jo už to vidím no, dělá se po 0,2 mm. Pístní sadu objednával mechanik, takže nevím jak to bylo, ale myslím že Mitaka nedělá pístní kroužky. No nic v pondělí to k němu opět vezu tak se s ním pobavím a uvidím no. Každopádně všem děkuju za rady a tipy

Zadřený píst

9.3.2014 v 08:12 | Nahoru | #26
Ten skrabanec těžko soudit podle fotky nech to zkouknout nekomu kdo tomu rozumí. Ono se nechá jezdit i se skrabancem když to bude mít dostatecnej tlak. Ale taky se může stát že se od toho skrabance může odlupovat gilnisil . Prostě podle fotky ni nikdo neporadí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist