globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motopřilba z Lidlu
19.2.2014 v 00:55
Můžete mi někdo kdo se v tom vyzná vysvětlit co znamená a motopřileb toto:

odolná vnější ABS skořepina zesílená vnitřní skořepinou EPS
a
vnější odolná HCM skořepina zesílená vnitřní EPS skořepinou

Co to vlastně je ABS, EPS, a HCM ???

já to nikde nenašel...jediné co mi vyskočilo z googlematu :) byly přilby na kolo či co...
Anketa: koupil/nekoupil bych motopřilbu z Lidlu?
jsou motopřilby z Lidlu vhodné na bezpečnou j
10%
koupil bych sis na moto motopřilbu z Lidlu
nekoupil bych si na moto motopřilb z Lidlu
63%
142
mám motopřilbu z Lidlu
15%
nemám motopřilbu z Lidlu
nejsou motopřilby z Lidlu bezpečné

20.2.2014 v 15:53 | Nahoru | #61
Těžkou soudit jakou helmu koupit, když nevíš co trefíš. Laminátová helma je super, když narazíš na něco ostrého, protože je šance, že to ostré udrží. Když trefíš něco plochého, tak veškerou energii nárazu přenese na Tvoji helmu. ABS drží jenom pohromadě polystyren, ten se rozsype a utlumí náraz. Takže nejprve diskuze o tom co trefíme, a potom která helma je lepší.

20.2.2014 v 16:10 | Nahoru | #62
a už je to zase tady nejdřív jsem vůbec nechtěl reagovat na tento příspěvek ale prostě musím
vypadá to totiž tak že motorkáři co maj předražený helmy od Arai, Shoei za 20 a víc tis. si myslej že jsou nesmrtelný a že ti co maj levnější helmy skončej dřív nebo později na hřbitově ale tak to není ono to není jen o ochraně hlavy lidský tělo není stavěný na motohavárie ve vysokých rychlostech prostě levnější helma poslouží co se týče bezpečnosti úplně stejně jako ta drahá spíš je potřeba dobře vybrat aby perfektně seděla takže helma z Lidlu proč ne

Naposledy editováno 20.02.2014 16:11:17

20.2.2014 v 17:02 | Nahoru | #63
Dnes jsem se zastavil v Lidlu (pro jídlo) a helmy vyzkoušel. Vyklápěčka je dost těžká tuším 1800 gr., trvalo mi celou věčnost než jsem odklopil bradu a to je to na ovladači napsáno, celkově mi vůbec nesedla materiál uvniř mi připadal nepohodlný. Jetka na tom není o nic lépe, z pod výstelky čouhaly jakési černé plasty, skořepina je zvláštně kulatá takže mě na čele tlačila a z boku odstávala, navíc po zapnutí jsem mezi ucho a polstr který by ho měl chránit před větrem strčil prst takže pokud by mi neulítla tak zánět středního ucha by byl určitě.
Jinak povrchová úprava byla celkem dostačující, za ty peníze. Dále měli rukavice, na pohled spíš jako pracovní, nepoddajný materiál - ty bych si rád prohlédl po nehodě. Co vypadalo slušně bylo funkční prádlo. Pravidelně kupuji čističe (řetěz, disky, apod.)ale už dlouho v akci nebyly.

20.2.2014 v 18:32 | Nahoru | #64
mi ty přilby připadaly normálně, bndy na mě nemli nakoupil jsem si všechno prádlo OK

20.2.2014 v 19:39 | Nahoru | #65
Tak helma z Lídlu je fakt naprd - po dvou letech se mi rozpadává , hrozně rychle se vymačkala , takže mi na hlavě cestuje , rachot jak sviň , o nějaké ventilaci se nedá mluvit vůbec - v létě vedro , v zimě bez kukly omrznutá hlava , občas se sama otevře , někdy naopak nešla otevřít , no mazec... Teď koupil Nolan 104 a je to úplně jinej level - u Louise v Dresdenu je maj zlevněný ze 400E na 259E , takže po zkušenostech s Lídláckou šidkou jsem neváhal ani chvilku...

20.2.2014 v 19:42 | Nahoru | #66
Původně jsem chtěl Caberg Legend - byla za 249E , ale prodavač mi jí razantně nedoporučoval a stejně mi neseděla...

20.2.2014 v 20:28 | Nahoru | #67
Ono v dnešní době je možné koupit jakýkoliv štítek a našít na oděv a prodávat (windstopper,goretex,windproof,waterproof aj.)tak proč by nějaká čína si nemohla okopírovat štítky na přilby aniž by musela zaplatit za drahé zkušebny a homologace.
Je tobré jít raději do značky, než být tak bohatý a kupovat levné věci a hlavu máme jen jednu.

20.2.2014 v 21:13 | Nahoru | #68
Stejný téma po dvacátýosmý tenhle týden. 1) Evropská homologace pro helmu je ECE R 22-05. Jestli jí má helma z Lidlu, je otestovaná a bezpečná.

2) To video s kladivem a dvěma helmama tu už párkrát bylo, a vypovídá jediné. První helma nemá homologaci - evidentně není nášivka na popruhu, druhá helma jí má.

20.2.2014 v 21:16 | Nahoru | #69

20.2.2014 v 21:29 | Nahoru | #70
Ve stary Lidlacce (B-square) sem sletel. Jsem tady a pisu o tom, takze z myho pohledu poslouzila...

21.2.2014 v 00:18 | Nahoru | #71
ocásek> Helmy mám dvě. Jedna za 2200,- (po slevě z 3500,-) z BK a druhou pro občasného spolujezdce za 800,- z KAUFLANDU obě mají tuto stejnou homologaci/atest nebo co to vlastně je. Dokonce to má i jedna stará x let co jsem koupil jetou na aukru za kilko,- ...
tak těžko říct co si pod tím představit.

21.2.2014 v 00:20 | Nahoru | #72

PajaZR píše: Božínku.. kup si v lídlu jen rohlíky a helmu si kup kvalitní v motoshopu a budeš rád

Jak říká kolega, v LIDL helmu nebrat jen rohlíky. Kup si ji v KAUFLANDU jako já

21.2.2014 v 00:35 | Nahoru | #73
Pokud na něčem nešetřit, tak aspoň na tý helmě, tu hlavu člověk potřebuje, i když podle některých příspěvků...

21.2.2014 v 02:19 | Nahoru | #74
Odpověď To: 2stroke

Mám dát za helmu 5000 nebo 8000. Ty 3000 mě vážně nevytrhnou. A proč kupovat 1 když je nová řada 3 a navíc už se pracuje na 4. Nemyslím že na jedničku dostaneš takovou záruku jako na 3 nebo 4. Samozřejmě, pokud se ti líbí více 1 a máš na ni zálusk, pak ti přeji dobrou koupi. Ale já si zkoušel 3 a vyhovuje mi nejvíce.

21.2.2014 v 02:29 | Nahoru | #75
Odpověď To: Spigr

Ten Caberg bych taky nekoupil. Nepříjde mi, že by to byli dvakrát bezpečné helmy. O čemž může vypovídat například uživatel "Kolic" který si s touto značkou helmy prorazil lebku.

Viz: Foto od Kolice

Tak že myslím, že jsi udělal, dobře, že jsis ji nekoupil. Raději ušetři a investuj do kvalitní helmy, jak už ti tu radí více lidí. Věř , že se to vyplatí.

Hodně štěstí při výběru.

21.2.2014 v 05:23 | Nahoru | #76
Do přilby z Lídlu bych určitě nešel!!! Byl jsem tam včera a vzal jsem si kompletní thermoprádlo!!!Včera jsem skoušel a je za ty prachy hodně luxusníííí!Teplo jak sviňa! Kluci tady mají pravdu, na přilbě nešetři!!!

21.2.2014 v 06:36 | Nahoru | #77
já bych chtěl ještě tu bunddu nevíte kde ji sehnat ve velikosti 6O nebo podobnou?

co třeba lídl rakousko mám to kousek

2 reakcí na tento příspěvek motopřilba z Lidlu

21.2.2014 v 08:25 | Nahoru | #78
To už je na každém na kolik si cení vlastní život

Koukni na helmy k nám, za přijatelnou cenu si určitě vybereš bezpečnější než lídl helma.

wwww.motozem.cz

21.2.2014 v 08:50 | Nahoru | #79

Beros: Helma z lídlu určitě super....dokud nepotkáš hlavou patník nebo značku na krajnici.
To už je na každém na kolik si cení vlastní život
wwww.motozem.cz

Vzhledem k tomu, že tak každá čtvrtá přilba v nabídce je braincap bez homologace, zní věta o bezpečnějších přilbách jako opravdu špatný vtip

21.2.2014 v 09:09 | Nahoru | #80
Teď jsem kupoval přilby pro sebe a baťůžek. Po dlouhém a nekonečném zkoušení a objíždění všech možných a nemožných motoshopů jsem nakonec pro sebe vzal shark S700 (a biju se do hlavy - za stejnou cenu je i S900) a pro ženu marushin 778. Cenově? Chtěl jsem pro sebe integrálku (po dlouhém zvažování jestli int. nebo výklopku) s clonou a ženě integrálku - pro mě 2850 a pro ženu 2250. Normální ceny 5000 a cca 4000...
Když si hrubým odhadem spočítám, že 1500 v lídlu = cca 1350 jejich nákup, cca 200kč/ks je doprava z číny, tak jsme na 1150, odečteme DPH, jsme na 950kč, marže výrobce v číně je kolem 100%, takže výrobní cena někde kolem 400-500 a to nepočítám marži distributorů. V těch výrobních nákladech by měly být i nějaké "náklady na vývoj". Každopádně bych se nebál, když někdo chce koupit worker, LS2 apod. v ceně kolem 3000 za výklopku - podle mě to bude úplně stejné. Toť můj názor na věc.

21.2.2014 v 10:41 | Nahoru | #81
LS2 mám dvě a obě mají 4 hvězdy v testech bezpečnosti. Ta výklopka (myslím že Rider) nemá takové top zpracování, ale kvalitu pantů a kovových zámků myslím špatnou nemá.

21.2.2014 v 12:03 | Nahoru | #82
burdus> každej začátek je těžký

21.2.2014 v 12:04 | Nahoru | #83
Milí kolegové. Do prodeje jdou věci, které by měly splňovat jisté normy. A to helma z Lidlu splňuje. Nejsou to helmy určené pro závodní použití, to snad nikdo neočekává. Z praxe člověka pracujícího ve zdravotnictví mohu potvrdit jedno. To, co vydrží helma, obvykle nevydrží krční páteř. Závěr si udělejte sami.

21.2.2014 v 15:12 | Nahoru | #84
levnou, nebo drahou.. já nevím jak kdo posuzuje, co je pro něj ideální, ale ani nejdražší helma z všech schopů nemusí být zrovna ideální.. a co jsem slyšela z několika zdrojů ohledně motorek a ohozu - jak s ní jednou majzneš o asfalt, tak už tak bezpečná nebude..vím dodnes houby proč, ale po pravdě - přiznám se, že jsem jedna z těch lajdáků, co jednu v Lídlu koupila, byla za 900 a na choppra.. jelikož jsem měla samý sportovní věci a přechod byl náhlý, vzala jsem jí z nouze, žel pravda je taková, že ačkoliv mi pod ní fouká (je otevřená) a hluk je tam příšernej, dodneška drží i tvar a sedí, několikrát mi padla na zem (jsem slepá a furt ju strkám, kam nemám ) zato přilba za tehdejší cenu 4500 Kč mi jednou na benzínce lupla ze sedačky na zem a je na hov..na nic. Takže soudím spíš podle toho, jak mi sedí, jak se cítím atd. A dodám, že jsem do dneška nenašla nic, s čím bych byla fakt spokojená, jako kdysi před lety s Bureli helmou, byla tenkrát jedna z nej a zachránila mi šišku ve vyšší rychlosti, byla jsem domlácená jak voves z kombajnu, ty pecky do makovice si taky pamatuju, ale hlava mě na lopatu nedostala, ani otřes mozku.. hrobníkovi mě ukradli jen díky na poslední chvíli nalezený zabodnutý klíční kosti někam, kde neměla co dělat.. Takže podle mě po seznámení se s tou rachejtlí zubatou už není bezpečnost zajištěná hlavně ohozem důležitá.. je to dost málo a můžete mít na sobě nárazníky třeba z tanku.. jezdím tak, aby si motorka rozuměla s mím mozkem a mozek stíhal vnímat, co se děje kolem.. nešílím jako dřív, snažím se brát ohledy, i když bych občas nejraději slezla a řidiči v plechovce dala facana.. Vím, je to krásný a kdo propadne rychlosti, užívá si to.. taky jsem si užívala ale mezi setinama sekundy a pěti sekundama času, už je sakramentskej rozdíl.. Podle mě je ideální střední cesta - ani drahá, ani levná, hlavně aby držela a seděla, ohoz to samé dle typu mašiny, na který sedíš.. ale jen v kombinaci s rozumem si zajistíš bezpečnost lepší, než někdo, kdo lítá jak bezhlavá saň a neakceptuje provoz

21.2.2014 v 15:17 | Nahoru | #85
Petr62> a s tebou musím setsakramenstky souhlasit...

21.2.2014 v 15:58 | Nahoru | #86
Beros>To je jasné. Už z principu musí být "Motozem" bezpečnější než "Lidl". To ví každej kdo vezme rozum do helmy

21.2.2014 v 16:31 | Nahoru | #87
Za mě tenhle letošní model teda ne. Dojel jsem si jí prubnout. Na první pocit hrozně tvrdá a neseděla, tlačila. Jasně něco se vypotí a omáčkne ale tohle bylo přes čáru. Váha, no na hraně. Ovládání clony nic moc v rukavicích jsem jí teda sklopil ale trvalo to dlouho, zlatá páčka na tom předešlém typu(mám jí doma jako sekundárku). Hlučnost těžko říct ta se musí zkusit na motce a jiná bude na mojí a jiná na naháči bez pléga. Kvalitu materiálu výstelky také prubne až čas. No a nemá přípravu na BT imterkom, žádný plac na sluchátka .
Moc mínus málo plus, zůstala tam. Se mnou si jí za tu chvilku zkoušeli ještě dva chlapi a taky jí do košíku nedali.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motopřilba z Lidlu

21.2.2014 v 19:10 | Nahoru | #88
felixxx> člověče tu bundu nekupuj. Je bez chráničů. Je bez zipů na ventilaci. Takže tě v ní bude v létě horko. A navíc je docela hnusná. Včera jsem se na ní koukal v Lidlu a nic moc teda. Myslel jsem, že jí koupim synovi, ale koupil jsem jen to prádlo, ponožky a rukavice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motopřilba z Lidlu

21.2.2014 v 19:18 | Nahoru | #89
Geodet> ...ty rukavice taky stojej za prd,měl jsem dvoje a oboje jsem vrátil,mají úplně neprodyšnou membránu a po chvíli se potěj ruce.A když je chladno tak mrznou.Tyhle jsou to samý,nehledě na to že po dvou měsících smrděj jako prase

21.2.2014 v 19:36 | Nahoru | #90
banda1250> A sakra . Ale zase byly levný. Nekup to ne.