2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
Nejaky tip na techniku jizdy? Dival jsem se zde http://www.moto-gym.com/competition/ - je to dost odlisne od techniky zatacek na okruhu, jednak jezdec motorku tlaci pod sebou (sklon jeho patere je mensi nez sklon motorky) a pak se hodne toci riditkama. Zarazeno je pocitam porad za jedna, menite treba nejak rozetu pro lepsi akceleraci?
Malorazky musi radit u velkejch staci za jedna, zatim jsem nejel trat kde byh u 600 daval dvojku ale 125ccm obcas i za 3 - zalezi jak je postavena trat... U supersportu byva problem s rizenim a vetsinou je nutne vyradit tlumic a vymnenit volant...
Kazdopadne se vi ze pro gymkhanu je ze vseho nejdulezitejsi jezdec! Muzes to jet na fichtlu na hayabuse na intrudru na gs1200 na goldvingu proste na cemkoli, ale vzdy to bude predevsim o tom jezdci a pak az o motorce. Nejlepsi vykony dosahuji jezdci na NSR250 a DR400 ale to mluvim o absolutni svetove spicce. Hodne dobry jsou i CBR600 GSXR600-750 soucasny mistr CR trapi XR125 a i na CB1300 se da zajet GP8 pod 30s. To co jezdej amici na glajdach uz si utcite na YT take videl... Proste na 1. miste jezdec pak az stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
plati co rika maty, zalezi psis na jezdci nez na moto a jejich upravach, na sv to muzes klidne nechat tak jak je, techniky jsou ruzny, ale uplna spicka pod sebe motorku netlaci a principy jsou stejny jako na okruhu.. zaklad je rovnovaha a hlavne POHLED, najit si teziste a dobre pouzivat prenos zatizeni predek/zadek, naucit se projet otocku na full lock atd atd