globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 10 let staré moto s 20 000 !!!
10.2.2014 v 18:57
Je mi docela do smíchu, když vidím jak málo jeté jsou motorky v bazarech a jak se každý bojí při prodeji přiznat, kolik má vážně najeto. Narazil jsem na video, kde je krásně vidět tupost lidí co si myslí, že cestovní motorka s 50ti, 70ti, 90ti tisíci je mrtvá..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 12:25 | Nahoru | #1

karf píše: mi_psi> Před pár lety jsem dělal servis na litrovém Raptoru (nové pneu, svíčky, filtr, náplně, kontrola vůlí, synchronizace klapek, ložiska...) a platil jsem něco přes 12 tisíc. za 50 bys měl totální generálku.


taky by si to některé motorky už zasloužili - tlumiče, pružiny, rozvody, spojka, kotouče a seš na 50 a to je to o čem tu mluvím, jenže tady je to jak do dubu. A už sem 2x napsal, že se nebavím o nájezdech do 100tkm. To má stejně každá druhá motorka.

A ještě tu někdo psal, že záleží na stroji - to jistě ano. Samo, že velekj předimenzovanej cesťák bude v pohodě, když se na něm jezdí dálka kadla kadla způsobem, ale třeba naháč, kterej se týrá na okruhu i v provozu bude po 100tkm ko tak jako tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 14:26 | Nahoru | #2
mi_psi> No nevím.. tak nějak máš asi pravdu, ale třeba já koupil B6 rok 1995 v roce 2009 za 40 000 kč s najetejma 60 tis. km za 5 let jsem najel 45 tis. km, takže celkem 105 tis. km, je fakt, že zadní centrál, přední vidle a přední brzdy byli ko..celkem za servis za těch 5 let jsem dal 84 000 kč, což není málo.. takže můj závěr je, že stará mašina vyžaduje více servisu na méně obvyklých věcech než je spotřebák a je to tím pádem dražší, ale jako taková bez problému najede s touto údržbou řekl bych hodně přes 100 tis. km. Je na každém aby zvážil co se mu vyplatí..ale ne každý ma v té chvíli na nákup nové..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10 let staré moto s 20 000 !!!

11.2.2014 v 20:14 | Nahoru | #3

mi_psi píše: taky by si to některé motorky už zasloužili - tlumiče, pružiny, rozvody, spojka, kotouče a seš na 50 a to je to o čem tu mluvím, jenže tady je to jak do dubu. A už sem 2x napsal, že se nebavím o nájezdech do 100tkm. To má stejně každá druhá motorka.

A ještě tu někdo psal, že záleží na stroji - to jistě ano. Samo, že velekj předimenzovanej cesťák bude v pohodě, když se na něm jezdí dálka kadla kadla způsobem, ale třeba naháč, kterej se týrá na okruhu i v provozu bude po 100tkm ko tak jako tak..


...200tis km, cca v te dobe menen 3ti rozvodak, loziska v kolech, kuzeliky v kyvce, vidlice planuju v dohledny dobe menit za jine z Ebay, zadni tlumice vymena za lehce jete Koni. Motor zere olej behem dovolenych do 0,3L/1000km. Pri kuchani motoru pred 5 lety uz tehdy mely krouzky vuli pres limit(zmereno 1mm) a ventilova sedla misto kuzelu radius, ovsem na funkci rostlinare to jak se zda uplne zasadni vliv nema. Pri takovem najezdu uz je pak vsechno potreba resit podle funkce, protoze pri dodrzovani manualu do puntiku by to opravdu bylo na 50tis zbytecnych investic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist