To že se na naších pneumatikách u všech cestovních motorek vyskytují vyjeté středové plošky na zadní pneumatice není nic nového, ale jak se tohoto neduhu zbavit? Jednoduše!!
Postav motorku na centrální stojan nebo na kolíbku. Nachystej si posuvné měřítko s hloubkoměrem, rašpli na dřevo a pilník na železo s velkýma zubama (ubírák). Nastartuj, zařaď 3 rychlostní stupeň. Madlo rašple proti směru otáčení kola, přilož k zadní pneu a od kraje stahuj směrem ke středu gumy. Stejný postup opakuj z opačné strany. Vše opakuj tak dlouho než se středové plošky zbavíš. Postupně vše kontroluj hloubkoměrem v posuvném měřítku tak aby odvodňovací drážky měly po celé své délce stejnou hloubku.
Jakmile budeš mít plošku pryč, tak pneu lehce zahlaď pilníkem na železo.
Ploška je pryč, a zároveň se ti obnoví ideální jízdní vlastnosti v náklonech do zatáček.
Mám to odzkoušené. Pro pořádek, používám pneumatiky Roadsmart 2 přední i zadní.
Funguje to skvěle.
Ahoj a krátký zbytek zimy.
Naposledy editováno 18.08.2016 15:12:56
adahaya píše: mno porad nevim jak to delate,ale ja sjedu drive boky nez stredy a najezd km cca do 2tis. km.kde berete ty najezdy km to nechapu.nejvice jsem najel na qualifier1 cca.2.800 km.ale ja neumim jezdit a busa zere gumy
to tě sezona vyjde dost draho.. pokud teda za sezonu nenajedeš jen těch 2000km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Tady by sis to fakt užil.
http://www.mapy.cz/#...n%22%3A%22fast%22%7D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
adahaya píše: mno porad nevim jak to delate,ale ja sjedu drive boky nez stredy a najezd km cca do 2tis. km.kde berete ty najezdy km to nechapu.nejvice jsem najel na qualifier1 cca.2.800 km.ale ja neumim jezdit a busa zere gumy
Fantom40 podívej se na jeho profil a snad ti to dojde! ve fotkách tam máš i jeho návod na "zakulacení"
krysoid píše: Fantom40 podívej se na jeho profil a snad ti to dojde! ve fotkách tam máš i jeho návod na "zakulacení"
Na jedné fotce ale je vidět, že se občas musí vypořádat se stejným problémem ! ubrat naopak na středu,aby byla zadní pěkně kulaťoučká na dalších 1000km
Fantom40 píše: Vendous> Tak já tedy poser proužek mám necelé 2mm, ale přesto jsem měl středovou plošku. A to jezdím i dost s baťůžkem. V mém okolí tolik příležitostí není abych brousit zatáčky. A na Staré Hamry to mám 40 min. Tam to je ovšem nádhera.
Tady by sis to fakt užil.
http://www.mapy.cz/#...22fast%22%7D [/quote]
Moc hezký kolečko, tam jezdi častějc a nebudeš tu rašpli potřebovat.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
2 reakcí na tento příspěvek Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Mnohem radši ale jezdím tak, aby se mi ploška nedělala.
Pokud někam jedu, tak rozhodně ne nějaké rovinky.
A tahám pořádně v zatáčkách, hlavně na výjezdech.
V rovném směru se tahání skoro vyhýbám.
Mám NAKED, jezdím sportovně-cestovně, poserproužky téměř žádné, gumy jednosměs.
Středovou plošku jsem neměl snad nikdy.
Vlastně měl.
Ale to už když jsem se blížil drátům a guma tam byla nějaká měkčí.
edit: Tady je vidět, kdy se ty plošky udělaly.
Až se guma blížila drátům.
Naposledy editováno 09.02.2014 17:46:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
btw: jak psal pylot, ze si orajbloval novou gumu ze strachu z klouzani, tak se priznam ze sem nad tim driv taky parkrat zauvazoval, pac sem se dycky bal ty prvni kilometry co to udela . Ale pak clovek zjisti ze staci ject jenom prvni kilometry opatrnejc a ta guma se beznou jizdou zahreje a zmizi to.
Jo a proc to vubec resit, kdyz prece vsichni mame urcite penize, takze kdyz uz ta guma nema vlastnosti jaky by ti vyhovovaly, tak ji proste zapalis, uzijes si chvilku srandy, (naseres par lidi na krizovatkach, kdyz jim to palis na cerveny pred nosem treba ) zahodis ji a koupis novou
Naposledy editováno 09.02.2014 19:15:53
2 reakcí na tento příspěvek Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Naposledy editováno 09.02.2014 19:40:47
pylot píše: Někdo na to má prostě talent a když 3000 km vytváří plošku,
...a proč takovýmu začne najednou ploška vadit??? ...těžko po té krkolomné úpravě najednou začne jezdit jinak a nalítá další 3000 km po uchu...
...tak jaký to má smysl, ubírat si z draze zaplacené pneu, riskovat úraz či rozbití motorky?
Snad jedině aby se ti pyčovoe kamarádi s litrama u kapučína na pumpě nesmáli...
...zakladatel by měl pochopit, že radí nesmysl který nemá pro nikoho praktické využití - střelci problém s ploškou na pneu nemají - a těm kteří si plošku svým toporným nájezdem bez náklonu do zatáčky vytvoří, protože mají strach aby jim motorka neublížila jako bráchovi, Frantovi odvedle nebo někomu z TV novin, těm ploška nebude v jejich stylu vadit ani do budoucna...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
výkon dynama Suzuki GSX 650 F | radunahk | 19 | 25.11.2021 v 13:44 odgin |
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F | Lisus | 0 | 21.4.2021 v 14:16 Lisus |
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... | CZmarty | 7 | 16.1.2021 v 20:17 TomARC |
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F | Lisus | 15 | 17.8.2020 v 20:36 Lisus |