globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM -mam v tom bordel
6.2.2014 v 20:00
zdar.. nejak nemuzu poradne dohledat jaky je rozdil mezi typem motoru LC4 v modelech 640 supermoto, 625 SMC, 690 SM, 660 SMC, 690 duke... je v nejakym modelu nejak vyrazne vic nabrouseny? nebo oc sakra jde?! zajimaji me nazory na spolehlivost a taky "nemoci" tehle motoru.. rad bych poridil nejakyho radobymotarda nebo funbike na kraveni kolem komina.. ale abych do nej jen nesypal love.. diky za rozumny odpovedi..
Anketa: sel bys do nejakyho z tehle modelu?
640 supermoto
31%
4
625 SMC
0%
0
690 SM
31%
4
660 SMC
15%
2
690 duke
23%
3

KTM -mam v tom bordel

6.2.2014 v 20:22 | Nahoru | #1
co třeba jiný obsah motoru? V tom asi trochu rozdílu bude.
A taky trochu rozdílně vypadají

KTM -mam v tom bordel

6.2.2014 v 21:27 | Nahoru | #2
625ky byly ostřejší a myslím,že mají servis na motohodiny

KTM -mam v tom bordel

7.2.2014 v 00:09 | Nahoru | #3
625 a 660 (jedna z nich ma el. starter, ted nevim ktera) jsou trochu ostrejsi nez 640 .
Servis u 640 je co 5 tis km olej a ventily. 690 duke uz je novejsi generace 640. Stejne jako 690 supermoto. 640 je dobra hracka kolem komina ,ale jestli mas finance na 690 tak bych sel do ni.
640 trpela na rolny vahadel,ale kdyz je to udelany,tak mas dalsich 12 tis km pokoj.
E:Kdyz se z nich rozsypou jehlicky, tak mas vydelano

Naposledy editováno 07.02.2014 00:25:10

KTM -mam v tom bordel

7.2.2014 v 08:55 | Nahoru | #4
POcitove je 640 v duku nabrousena vic nez 690. Coz nerikam jenom ja. JInak vtom mam taky bordel, porotoze nechapu proc KTM tech motoru dela toliko.
Zase nadruhou stranu me prakvapilo, ze ty dily na 640 nejsou az tak drahy jak jsem cekal.
JInak nekoukej jenom po motoru, ono na nejaky motardeni ti bude stacit cokoliv z vyjmenovanyho, ale jde taky o ten ram. Ty supermota jsou opravdu na blbnuti a jakykoliv presun nekam je dost nepohodonej. A kdyz rikam dost tak dost. Na duku (640) se ti zacne blbe sedet az tak po 90-120 km 690 nevim natom jsem jel jenom kratce.

KTM -mam v tom bordel

7.2.2014 v 12:52 | Nahoru | #5
640 - 625 objem, klasickej karbec, velká nádrž, pohodlný sedlo, startér, olej 5000km, ventily nevím

625 - 625 objem, akcelerační pumpa, malá nádrž, startér, olej 2500km, ventily 5000km

660 - 660 objem, akcelerační pumpa, malá nádrž, bez startéru, olej 2500km, ventily 5000km

Při jíždě je rozdíl mezi 640 a 660 dost znatelnej..

Na 690 jsem nejel, ale u Trojana mi říkali, že ty starý motory s akcelerační pumpou jsou trochu agresivnější než nový stříkačky i když žádnej propastnej rozdíl to není (nevím co je na tom pravdy)...

Pokud ty nebo někdo před tebou nezanedbal výměnu oleje tak se servisu nemusíš bát...

Za mě 625 nebo 660..

Pokud jsem se někde spletl tak mě opravte..

KTM -mam v tom bordel

7.2.2014 v 13:27 | Nahoru | #6
Starší motory typu LC4 trpí na mazání hlavy a odchází tam vačky a rolny na vahadlech, ale nevím, do jakého roku... hlava je mazaná pouze tím, že tam olej vynáší po kapkách rozvoďák, žádný tlakový olej tam nejde... doufám, že někdo doplní přesnější info

KTM -mam v tom bordel

26.2.2014 v 11:03 | Nahoru | #7
pokud budes dodrzovat servisni intervaly tak ti motorka bude fungovat bez problemu. Jinak za mě bych šel do 625 SMC nebo 660 SMC. 660 SMC nemá starter takže ani baterku a proto se tam nema co podělat:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 16 2.5.2024 v 12:54 combust
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto ... KTM 640 LC4 Supermoto Dolf0123 16 24.4.2022 v 07:53 krokoš


TOPlist